Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilir Yaşam için Eğitim

9th International Conference on Future Learning and Informatics Creating a Human Focused Future, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2022

Turkish Preschool Teachers’ Professional Development Needs: A Joint Collaboration Project on Education for Sustainability.

The meeting of National Association for Research in Science Teaching (NARST 2021), Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Nisan 2021

Erken Çocukluk Döneminde Bilim Eğitimi

Kocaeli ÜniversitesiEğitim Fakültesi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2018

MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı’nın Çocuk Hakları Açısından İncelenmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

The investigation of relation between children’s temperament and social-emotional development

2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice Policy, 07 Nisan 2018

Ebeveynlerin Çocuk Dergisi Seçimlerinin ve Bu Dergilerle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017

An Analysis of Kids Magazines

3rd International Conference on Education, Culture and Identity, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017

Basic Scientific Process Skills and TV Cartoons in Early Childhood

New Perspectives in Science Education 6th Edition, Floransa, İtalya, 16 - 17 Mart 2017

The Investigation of Relation Between Children s Temperament and Social Emotional Development in Disadvantaged Districts

2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice & Policy, Nebraska, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Nisan 2016

The Investigation of School Readiness in Children’s Picture Books

66th OMEP World Assembly and Conference, Cork, İrlanda, 1 - 05 Temmuz 2014

Okul Öncesi Eğitim Programında Yer Alan Değerlerin Öğretmen Görüşleri İle İncelenmesi

Uluslararası Antalya Değerler Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2013, ss.140-153

Review of Emergent Literacy Activities in Preschool Education in the terms of Teachers Opinions

10th Annual Hawaii International Conference on Education 2012, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Ocak 2012

The Environment and Its Place in Children's Picture Story Books

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3633-3639 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.595-601

Okul öncesi eğitimde erkek öğretmenlerin mesleğe dair görüşleri

2. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Konferansı, 24 - 27 Ekim 2007

Yoksun Bölgede Yaşayan Çocukların Okul Öncesi Eğitimden Faydalanmalarına Yönelik TEGV İşbirliği ile Yürütülen Projenin Sunumu

Uluslararası Katılımlı, Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Dünü, Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Ocak 2006, ss.96-105

From other side of the bridge: Early childhood teacher education in Turkey

ACEI 2006 Conference & Ehibition, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 12 - 15 Nisan 2006, ss.72-71

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Öğretmenlerin Çevre Bilinci Düzeylerinin ve Bu Okullardaki Çevre Eğitiminin Durumunun Belirlenmesi

OMEP: 2003 Dünya Konsey Toplantısı Ve Konferansında bildiri olarak sunulmustur.Kusadası/ Türkiye, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Ailenin Tanımı, Tarihsel Gelişimi ve Aile Çeşitleri

Aile Eğitimi ve Katılımı, Güler Yıldız,Tülin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik için Eğitim

Erken Çocukluk Döneminde Fen eğitimi, Akman Berrin,Uyanık Balat Gülden,Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.247-265, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Çevre Eğitimi

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Akman Berrin,Uyanık Balat Gülden,Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.267-290, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik için Eğitim

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.247-265, 2019

Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.297-312, 2018

Okul Öncesi Dönemde Gelişimsel İlerlemeleri Destekleme

Zihnin Araçları Erken Çocukluk Eğitiminde Vygotsky Yaklaşımı, Gelengül Haktanır, Editör, ANI Yayıncılık, Ankara, ss.232-267, 2017

Erken Çocukluk Eğitiminde Sürdürülebilir Gelişme için Eğitim

Çocuk ve Çevresi, Gökçe Türk Eylem, Editör, Ankara Üniversitesi Çocuk Kültürü Araştırma Uygulama Merkezi Yayınları, ankra, ss.219-251, 2017

Bebekler ve 1-3 Yas Çocuklarında Gelisimsel Ilerlemeyi Destekleme

Zihnin Araçları: Erken Çocukluk Eğitiminde Vygotsky Yaklaşımı, , Editör, Anı, ss.185-202, 2017

Education for Sustainable Development in Turkey

International Research on Education for Sustainable Development in Early Childhood, Siraj-Blatchford, John; Mogharreban, Cathy; Park, Eunhye , Editör, Springer, ss.139-153, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi eğitimde ailenin önemi ve okul aile işbirliği

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.279-306, 2015

Yaygın Eğitimde Çevre

Çevre Eğitimi, , Editör, Türkiye Çevre Vakfı Yayını, Ankara, ss.99-126, 2007

Metrikler

Yayın

74

Atıf (WoS)

127

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

135

H-İndeks (Scopus)

8

Proje

5

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları