Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (6)
7. KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM YAZMA ARACI YAKLAŞIMI VE UYGULAMALARINI DEĞERLENDİRMELERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1240-1257, 2020 (TRDizin)
11. Üstbilişsel Etkinlik Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi
, cilt.8, ss.618-625, 2018 (TRDizin)
12. The Effect of Learning Styles on Prospective Chemistry and Science Teachers’ Self-Regulated Learning Skills
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.4, ss.521-528, 2018 (Scopus)
14. Öğretmen adaylarını kimya laboratuvar uygulamaları ile öğretmenlik mesleğine hazırlama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, ss.534-550, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Biyoloji O g retmen Adaylarının Kimya Laboratuvar Yas antıları Bir Durum C alıs ması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.10, ss.125-155, 2016 (TRDizin)
20. The effects of different types of test on preservice chemistry teachers’ achievemenet related to ‘chemical bonding’
Problems of Education in the 21th Century
, cilt.41, ss.123-129, 2012 (Hakemli Dergi)
25. Türetimci Çoklu Ortamın Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Başarı Tutum ve Kalıcılığa Etkisi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.42, ss.441-452, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
31
1. Außerschulische Lernorte (Aslo) im Chemieunterricht:Museen Als Beispiel.
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, GDCP 2019, 09 Eylül 2019 - 12 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2. Schülermotivation für Chemieunterricht und Selbstwirksamkeit in Chemie. Gesellschaft Für Dıdaktik der Chemie und Physik
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik-GDCP 2019, VİYANA, Avusturya, 9 - 12 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. Kimya dersi öğretim programlarının öğrencilerde çevre bilinci oluşturmak açısından incelenmesi
6.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
5. Kimya Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Konusu İle İlgili Bilişsel Yapıları
EJERCONGRESS 2018 Conference Proceedings, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. Environment from a Different Perspective: Analysing the Environmental Problem Awareness of Undergraduates
ERPA 2018 International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
9. Prospective Chemistry Teachers’ Cognitive Structures about the Concept of Globalization
ERPA 2018 International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
10. Proje Tabanlı Öğrenmenin Kimya Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğretime İlişkin Özyeterliklerine Etkisi
V th International Eurasian EducationalResearch Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. The effect of inquiry based learning on gifted and talented students’ mental states in learning the concepts of acids-bases.
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 27 - 29 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
12. Asit-baz kavramlarını öğrenmede zihinsel durumlar envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
13. Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri
IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress2017), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Ein projektbasiertes Lernmodell: Umweltprojekte: Eine Inhaltsanalyse
GDCP-2014, 15 - 18 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
17. Effect of Inquiry based Learning Method on Students Motivation
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
18. Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yapılandırıcı yaklaşıma yönelik görüşleri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
19. Investigating prospective science teachers‟ opinions about constructivist learning approach and scientific epistemological views
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
20. Özel gereksinimli öğrencilerin sosyal beceri düzeyleri: “Çevre Kavramı”
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
21. Öğretmen adaylarının deney yaparak konu anlatmasının başarılarına ve laboratuvar çalışmalarına yönelik yeterliklerine etkisi
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
23. Kimyasal bağlar konusunda tasarlanan türetimci çoklu ortamın kalıcılık ve tutuma etkisi ile öğretmen adaylarının ortama ilişkin görüşleri
International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 15 - 17 Mayıs 2012, cilt.2, ss.110-118, (Tam Metin Bildiri)
26. Metacognition und Problemlösen
GDCh-Wissenschaftsforum Chemie 2011, 4 - 07 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
27. Kimya öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğrenme stillerine göre hazırlanmış türetimci çoklu ortam öğrenmenin başarılarına etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
28. Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
