SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üstbilişsel Etkinlik Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi
, cilt.8, ss.618-625, 2018 (Hakemli Dergi)
Adaptation of the Attitude toward the Subject of Chemistry Inventory ASCI into Turkish
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, ss.27-33, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.23, ss.565-580, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.565-580, 2015 (Hakemli Dergi)
Kimya Laboratuvarında Problem Çözme Uygulamaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.33, ss.39-52, 2013 (Hakemli Dergi)
The effects of different types of test on preservice chemistry teachers’ achievemenet related to ‘chemical bonding’
Problems of Education in the 21th Century
, cilt.41, ss.123-129, 2012 (Hakemli Dergi)
Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.89-97, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kimya Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Konusu İle İlgili Bilişsel Yapıları
EJERCONGRESS 2018 Conference Proceedings, 2 - 05 Mayıs 2018
Prospective Chemistry Teachers’ Cognitive Structures about the Concept of Globalization
ERPA 2018 International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018
Knowledge, attitudes, behavıours towards the environmental issues: Sample of Northern Cyprus
International Conference on Environmental EducatıonalSciences Studies, 18 - 20 Ekim 2017
Perceived problem solving skills As a predictor of prospective teachers scientific epistemological beliefs
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, cilt.11, ss.111-118
Ein projektbasiertes Lernmodell: Umweltprojekte: Eine Inhaltsanalyse
GDCP-2014, 15 - 18 Eylül 2014
Metacognition und Problemlösen
GDCh-Wissenschaftsforum Chemie 2011, 4 - 07 Eylül 2011
Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011