Makaleler
47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (2)
Scopus (23)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (10)
3. Unveiling Scholarly Insights: Quality Assurance in Open and Distance Education
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.25, sa.4, ss.19-37, 2024 (SSCI, Scopus)
14. ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.608-617, 2020 (TRDizin)
18. Exploración del uso educativo de YouTube por parte de estudiantes de bachillerato (Bardakcı, S. (2019). Exploring high school students’ educational usage of YouTube. The International Review of Open and Distributed Learning, 20(2), 260-278 çalışmasının İspanyolca çevirisidir).
REVISTA MEXICANA DE BACHILLERATO A DISTANCIA
, cilt.11, sa.22, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Exploring high school students' educational use of youtube
International Review of Research in Open and Distance Learning
, cilt.20, sa.2, ss.260-278, 2019 (SSCI, Scopus)
21. Okul Ortamı Ölçeği’nin Türkçeye uyarlanması ve ön psikometrik özellikleri.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.21-41, 2018 (Hakemli Dergi)
26. ”DİJİTAL YAŞAMDA ÇOCUK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.2, ss.232-242, 2018 (TRDizin)
29. Sosyal Ağ Öz Yeterlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.60-72, 2018 (Hakemli Dergi)
36. Student Roles and Behaviors in Online Learning Environments
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, sa.1, ss.47-60, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
37. ICT student teachers’ judgments and justifications about ethical issues
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.3, sa.4, ss.52-67, 2013 (Hakemli Dergi)
39. Öğrencilerinin gözüyle Prof. Dr. Cevat ALKAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.45, sa.2, ss.297-324, 2012 (TRDizin)
41. ICT Student Teachers Jugments and Justification about Ethical Issues
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.3, sa.4, ss.52-67, 2012 (Hakemli Dergi)
43. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında algılanan sosyalleşme ölçeğinin bilgisayar destekli ortaklaşa öğrenme ortamlarına yönelik yapı geçerliği
Miili Eğitim
, cilt.40, sa.191, ss.243-256, 2011 (TRDizin)
45. Güncellenmiş Öğrenci Yaşamı Stres Envanteri nin Türkçeye uyarlanması dil geçerliği ve ön psikometrik incelemesi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.4, sa.33, ss.57-70, 2010 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
7. Yeni Öğrenme Kültürü ve Kahramanları: Kimleri Takip Ediyoruz?
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
12. Sınav Duyguları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.552-557, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının 3B Öğretim Materyali Tasarım Deneyimlerinin Problem Çözme, Soyut Akıl Yürütme ve Üç Boyutlu Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi (The Effect of Preservice Teachers’ 3D Instructional Material Design Experiences on Their Problem Solving, Abstract Reasoning, and 3D Thinking Skills)
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS’18), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının 3B Öğretim Materyali Tasarım Deneyimlerinin Problem Çözme, Soyut Akıl Yürütme ve Üç Boyutlu Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS’18), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.399-401, (Özet Bildiri)
15. Lise Öğrencilerinde Akıllı Telefon Bağımlılığı ve Nedenleri: Sosyo-psikolojik Bir İnceleme
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (UETS-2017), Sivas, Türkiye, 27 Ekim - 28 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen adaylarının etkileşimli akıllı tahta kullanım niyetlerinin teknolojik ve pedagojik açıdan incelenmesi
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. Öğretmenlerde Bilgi ve Eğitimin Doğasına İlişkin Düşünce ve Yapılandırmacılığa İlişkin İnanç İlişkisi
5. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi: Temel Eğitimde Program Çalışmaları, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri e Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
19. Lise öğrencilerinin çevrimiçi öğrenme etkinliklerine ilişkin görüşleri: Kültürel bir inceleme
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 Ekim - 13 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
20. Ortaokul öğretmenlerinin teknoloji destekli öğretim süreçlerinin çokseslilik bağlamında incelenmesi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Yükseköğretimde Çevrimiçi Ders Tasarımı ve Kalite Ölçütleri
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan Odabaşı, Aytekin İşman, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.769-784, 2022
2. Pandemi Döneminin Ardından: Türkiye'de Yürütülen Acil Uzaktan Eğitim Araştırmalarının Değerlendirilmesi
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.691-704, 2021
3. PANDEMİ DÖNEMİ UYGULAMALARINDAN KALICI UZAKTANEĞİTİME DÖNÜŞÜMÜN GEREKLERİ
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.555-575, 2020
4. Yansıtıcı Düşünme: Felsefesi, Niteliği ve Geliştirilmesi
Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.239-257, 2020
5. DİJİTAL İSTİFÇİLİK: PATOLOJİK BİR DAVRANIŞ MI, YENİNORMAL Mİ?
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankra, ss.209-222, 2020
6. BİLİM HARİTALAMA YÖNTEMİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ ALANINDA YÜRÜTÜLEN EĞİLİM ARAŞTIRMALARINA KATKILARI
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.17-38, 2019
7. Üç Boyutlu Yazıcı ve Öğretim Sürecinde Kullanımı
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.547-564, 2018
8. Bilişim teknolojilerinin eğitime entegrasyonu: Farklı amaç, politika, uygulama, etki ve eleştiriler üzerine bir inceleme.
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2017
