Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (2)
Scopus (23)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. THEQC's International Evaluator Training Program in the Midst of Pandemic

The 13th Higher Education International Conference on Education Innovation and Teaching Quality Assurance in the Post-Pandemic Era, MAKAO, 22 - 23 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

2. Assessing Student’ Learning Online: It’s More Than Testing

The 12th Higher Education International Conference on Teaching and Learning Quality Assurance in Higher Education Under The Pandemic, Maicao, Kolombiya, 25 - 26 Kasım 2020, ss.48-63, (Tam Metin Bildiri)

3. The Supporting Role of Quality Agencies for a Sustainable QA System: The Training Model in the "New Normal Environment"

INQAAHE Conference 2021 - Re-Imagining Higher Education Quality in an Age of Uncertainty, Glasgow, İngiltere, 7 - 10 Haziran 2021, ss.5-16, (Tam Metin Bildiri)

4. Do Turkish Universities’ Undergraduate Programs Build Generation Z Competencies?

INQAAHE Forum 2020 (The International Network for Quality Assurance Agencies in Higher Education (INQAAHE)), Moskva, Rusya, 28 Eylül - 01 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

6. Üniversitelerin değişen yüzü ve yeni görevleri

Azərbaycan və Türkiyə Universitetləri: təhsil, elm, texnologiya” I Beynəlxalq elmi-praktiki konfrans / Azerbaycan veTürkiye Üniversiteleri Eğitim, Bilim, Teknoloji. I. Uluslararası Bilimsel-Uygulamalı Konferans, Baku, Azerbaycan, 18 - 20 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Yeni Öğrenme Kültürü ve Kahramanları: Kimleri Takip Ediyoruz?

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

8. INSTAGRAM, eğitseletkinlikler: ÇOK RENKLİ, ÇOK SESLİ, EĞLENCELİ. PEKİ YA DOĞRULUK?

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Öğretmenlerde Çevrimiçi Bilgiye Erişim Yolları ve Eleştirel Düşünme Becerileri İlişkisi

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu ICITS2019, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Telgisizlik ve Gelişmeleri Kaçırma Korkusu: BÖTE Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma.

12th International Computer Education and Instructional Technology Symposium(ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

12. Sınav Duyguları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.552-557, (Özet Bildiri)

15. Lise Öğrencilerinde Akıllı Telefon Bağımlılığı ve Nedenleri: Sosyo-psikolojik Bir İnceleme

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (UETS-2017), Sivas, Türkiye, 27 Ekim - 28 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen adaylarının etkileşimli akıllı tahta kullanım niyetlerinin teknolojik ve pedagojik açıdan incelenmesi

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerde Bilgi ve Eğitimin Doğasına İlişkin Düşünce ve Yapılandırmacılığa İlişkin İnanç İlişkisi

5. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi: Temel Eğitimde Program Çalışmaları, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri e Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

19. Lise öğrencilerinin çevrimiçi öğrenme etkinliklerine ilişkin görüşleri: Kültürel bir inceleme

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 Ekim - 13 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

20. Ortaokul öğretmenlerinin teknoloji destekli öğretim süreçlerinin çokseslilik bağlamında incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Teacher candidates' social network usage tendencies: a qualitative investigation

4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012), cilt.46, ss.5402-5408, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 8

1. Yükseköğretimde Çevrimiçi Ders Tasarımı ve Kalite Ölçütleri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan Odabaşı, Aytekin İşman, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.769-784, 2022

2. Pandemi Döneminin Ardından: Türkiye'de Yürütülen Acil Uzaktan Eğitim Araştırmalarının Değerlendirilmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.691-704, 2021

3. PANDEMİ DÖNEMİ UYGULAMALARINDAN KALICI UZAKTANEĞİTİME DÖNÜŞÜMÜN GEREKLERİ

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.555-575, 2020

4. Yansıtıcı Düşünme: Felsefesi, Niteliği ve Geliştirilmesi

Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.239-257, 2020

5. DİJİTAL İSTİFÇİLİK: PATOLOJİK BİR DAVRANIŞ MI, YENİNORMAL Mİ?

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankra, ss.209-222, 2020

6. BİLİM HARİTALAMA YÖNTEMİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ ALANINDA YÜRÜTÜLEN EĞİLİM ARAŞTIRMALARINA KATKILARI

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.17-38, 2019

7. Üç Boyutlu Yazıcı ve Öğretim Sürecinde Kullanımı

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.547-564, 2018