Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Okul Dışı Öğrenme: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

International Education Congress (EDUCongress) 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.74-76 Sürdürülebilir Kalkınma

Hypothetical questions in primary school classroom settings

Digital Meeting for Conversation Analysis (DMCA 2022), 31 Ekim - 04 Kasım 2022

Comparison of Social Studies Teaching Courses in Classroom Teaching Undergraduate Programs

VIII. International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Gazete Kullanımı Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH – III, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2020, ss.253-254

İlkokul Müzik Ders Kitaplarında Yer Alan Çocuk Şarkılarında Çocuk Hakları

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.4 Sürdürülebilir Kalkınma

Bir Sınıf Öğretmeninin Sınıfta Düzeni Yeniden Sağlamaya Yönelik Uygulamaları: Konuşma Çözümlemesi Yaklaşımı

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.15

Acquisitions Related to Human Rights Reflection on the Primary School Social Studies Textbooks

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016

İlkokul İkinci Sınıf Hayat Bilgisi Ders ve Çalışma Kitabı İncelemesi

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Çocuk kitaplarında Alevilik-Bektaşilik üzerine bir içerik analizi

Geçmişten Günümüze Alevilik I. Uluslar arası Sempozyumu, Bingöl, Türkiye, 03 Ekim 2013, ss.7

An action research on reading and comprehension difficulties in fourth grade

Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.20

A Qualitative Analysis of Students’ Age Differences in Their Adaptations to a New Program

Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.5

A Review Of Children's Books Publicizing Musicians

Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.10

Kitap & Kitap Bölümleri

Geçmiş ve Şimdi

Dil ve Sosyal Bilgiler Derslerini Bütünleştirme: Anaokulundan Ortaokula Sorgulamaya Dayalı 25 Öğrenme Stratejisi, Hakan DEDEOĞLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.129-175, 2021

Eğitimde Paydaşlar

Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.451-475, 2020

Kelime Öğretimi için Temel Stratejiler

Okuryazarlık Gelişiminin Desteklenmesi: Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji, Patricia A. Antonacci,Catherine M. O'Callaghan, Editör, Ayrıntı Yayınları, Ankara, ss.99-137, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Curricula: Domestic Higher Education (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies, W. James Jacob,Weiyan Xiong, Editör, Bloomsbury Publishing (UK), London, ss.1-6, 2019

"Curricula: International Higher Education

Bloomsbury Education and Childhood Studies, W. James Jacob,Weiyan Xiong, Editör, Bloomsbury Publishing (UK), London, ss.7-12, 2019

Çocukların Medya Kullanımı Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme

Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji, İhsan Seyit Ertem, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.145-159, 2014

Argümantasyon Odaklı Öğretim

Fen Bilimleri Öğretimi, Şengül S. Anagün, Nil Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.195-220, 2014

Metrikler

Yayın

43

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

3

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları