SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Reference to a shared past event in primary school setting
Linguistics and Education
, cilt.57, ss.1-13, 2020 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Kapsamında İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.472-486, 2023 (Hakemli Dergi)
The dream school: Exploring children’s views about school
International Journal of Progressive Education
, cilt.18, sa.4, ss.90-104, 2022 (Hakemli Dergi)
4+4+4 Düzenlemesiyle Farklı Yaşlarda İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik Performanslarının LGS Verileri Temelinde Analizi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.55, sa.2, ss.387-420, 2022 (Hakemli Dergi)
Göç Mağduru Suriyeli Öğrencilerin COVID-19 Salgını Sürecindeki Öğrenme Deneyimleri
MILLI EGITIM
, cilt.49, ss.783-800, 2020 (Scopus)
İlkokullarda kitap paylaşımı ve öğrencilerin okuma alışkanlıklarının geliştirilmesi
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, cilt.20, sa.1, ss.27-36, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Okul Dışı Öğrenme: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
International Education Congress (EDUCongress) 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.74-76
Hypothetical questions in primary school classroom settings
Digital Meeting for Conversation Analysis (DMCA 2022), 31 Ekim - 04 Kasım 2022
Comparison of Social Studies Teaching Courses in Classroom Teaching Undergraduate Programs
VIII. International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Gazete Kullanımı Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH – III, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2020, ss.253-254
İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başlatımlarının Etkileşimsel Yönetimi: Bir Konuşma Çözümlemesi Çalışması
33. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Mersin, Türkiye, 09 Mayıs 2019, ss.80-83
İlkokul Müzik Ders Kitaplarında Yer Alan Çocuk Şarkılarında Çocuk Hakları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.4
Bir Sınıf Öğretmeninin Sınıfta Düzeni Yeniden Sağlamaya Yönelik Uygulamaları: Konuşma Çözümlemesi Yaklaşımı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.15
İlkokul İkinci Sınıf Hayat Bilgisi Ders ve Çalışma Kitabı İncelemesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Fen Eğitiminde Argümantasyon Odaklı Öğretimin Öğrencilerin Karar Verme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
I.Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Çocuk kitaplarında Alevilik-Bektaşilik üzerine bir içerik analizi
Geçmişten Günümüze Alevilik I. Uluslar arası Sempozyumu, Bingöl, Türkiye, 03 Ekim 2013, ss.7
An action research on reading and comprehension difficulties in fourth grade
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.20
A Qualitative Analysis of Students’ Age Differences in Their Adaptations to a New Program
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.5
A Review Of Children's Books Publicizing Musicians
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.10
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde Paydaşlar
Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.451-475, 2020
Çocukların Medya Kullanımı Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji, İhsan Seyit Ertem, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.145-159, 2014
Argümantasyon Odaklı Öğretim
Fen Bilimleri Öğretimi, Şengül S. Anagün, Nil Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.195-220, 2014