SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functıoning By Several Methods
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, cilt.7, sa.3, ss.902-921, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Aberrant Responses on Ability Estimation in Computer Adaptive Tests
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.13, sa.3, ss.256-268, 2022 (ESCI)




Analyzing the Interaction of Item Position Effect and Student Characteristics within Explanatory IRT Models
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.13, sa.4, ss.282-304, 2022 (Hakemli Dergi)


İngilizce Başarısına Etki Eden Öğrenci ve Okul Özelliklerinin Hiyerarşik Lineer Model ile İncelenmesi
Journal of Education and New Approaches
, cilt.5, sa.1, ss.96-109, 2022 (Hakemli Dergi)
Detecting Differential Item Functioning Using SIBTEST, MH, LR and IRT Methods
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.12, sa.3, ss.267-285, 2021 (ESCI)


İLKÖĞRETİM DERS KİTABI DEĞERLENDİRME ANKETİNİN ORTAÖĞRETİME UYARLANMASI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, ss.106-131, 2018 (Hakemli Dergi)
Toplam Test Puanı ve Alt Test Puanlarının Hiyerarşik Madde Tepki Kuramı Modelleri ile Karşılaştırıması
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.9, sa.2, ss.178-201, 2018 (Hakemli Dergi)
Toplam Test ve Alt Test Puanlarının Kestiriminin Hiyerarşik Madde Tepki Kuramı Modelleri ile Karşılaştırılması
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.9, sa.2, ss.178-201, 2018 (Hakemli Dergi)

Investigating Group Invariance of Equating Results
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.1, 2017 (Hakemli Dergi)

A Comparison of IRT Vertical Scaling Methods in Determining the Increase in Science Achievement
EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ
, cilt.8, sa.1, ss.98-111, 2017 (Hakemli Dergi)

TEOG Ortak ve Mazeret Sınavındaki Türkçe ve Matematik Alt Testlerinin Psikometrik Özelliklerinin Karşılaştırılması
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.7, sa.1, ss.33-58, 2016 (Hakemli Dergi)

Assessment of achievement and growth by vertical scaling comparison of vertical scaling methods
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.6, sa.2, ss.25-38, 2016 (Hakemli Dergi)
Karma Testlerin Eşitlenmesinde MTK Eşitleme Yöntemlerinin Eşitlik Özelliği Korunumu Ölçütüne Göre Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.117-125, 2015 (Hakemli Dergi)

Puanlayıcı Niteliklerinin Kesme Puanlarının Belirlenmesine Etkisinin Genellenebilirlik Kuramı yla İncelenmesi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.58-71, 2015 (Hakemli Dergi)
Validity from Past to Present
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.5, sa.2, ss.1-11, 2014 (ESCI)

Geçmişten Günümüze Geçerlik
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, cilt.5, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)

Seviye belirleme sınavı’nın madde yanlılığı açısından incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.3, 2014 (Hakemli Dergi)
Cinsiyetlere göre üniversitelerdeki onbir yıllık eğilim: Kariyer danışmanlığı için doğurgular
International Journal of Human Sciences
, cilt.11, sa.1, 2014 (Hakemli Dergi)
Model data fit comparison between DINA and G-DINA in cognitive diagnostic models
EDUCATİON JOURNAL
, cilt.2, sa.6, 2013 (Hakemli Dergi)
PISA 2006 Öğrenci Anketinde Yer Alan Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Açısından Incelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.45, ss.77-96, 2012 (Hakemli Dergi)
Investigation of Peabody Picture Vocabulary Test from the point of item bias.
World Applied Sciences Journal
, cilt.3, sa.2, ss.231-239, 2008 (Hakemli Dergi)
Güdülenme
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.7, 1992 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONUNDA TİP I HATA VE GÜÇ ORANININ FARKLI YÖNTEMLERE GÖRE BELİRLENMESİ
İNES, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018
Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Bir Nitel Çalışma
IV International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Mantel-Haenszel, Lojistik Regresyon ve En Çok Olabilirlik Yöntemleri ile Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Madde Takımları çeren Testlerde Tek ve Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramı Modellerinden Elde Edilen Madde ve Yetenek Parametrelerinin Kar ıla tırılması
V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Denk olmayan gruplarda ortak madde desenikullanılarak madde tepki kuramına dayalı eşitleme yöntemlerinin karşılaştırılması
5. Ulusal Eğitimde ve PsikolojideÖlçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
DIFFERENT METHODS PERFORMANCES FOR DIF BASED ON THE ABILITY ESTIMATIONS
81th Annual Meeting of the Psychometric Society IMPS-2016, 11 - 15 Temmuz 2016
Comparision of Cognitive Diagnosis Models Under Changing Conditions RDINA HODINA and HORDINA Models
81th Annual Meeting of the Psychometric Society IMPS-2016, 11 - 15 Temmuz 2016
Çok Boyutlu Verilerde DINA Model ve MTK ile Belirlenen Yetenek Kestirimlerinin Karşılaştırılması
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
MTK ya Dayalı Madde Parametre Kestiriminde Kayıp Veri Ele Alma Yöntemleri Etkisinin İncelenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
An Investigate study of LR and DFIT methods usşng GGUM model An analysis of differential item function assessment of polytomous items
International Meeting of Psychometric Society / IMPS 2015, PEKİN, Çin, 12 - 16 Temmuz 2015
The Investigation of the b Parameter Distribution and Sample Size on the Performance of Characteristic Methods
79th Annual Meeting of the Psychometric Society OMPS-2014, 21 - 25 Temmuz 2014
COMPARING UNIDIMENSIONAL AND MULTIDIMENSIONAL IRT MODELS IN DIFFERENT SAMPLE CONDITIONS
80th International Meeting of the Psychometric Society (IMPS 2015)-Pekin/ÇİN HALK CUMHURİYETİ, Pekin, Çin, 12 - 16 Temmuz 2015, ss.20-21
Parametrik ve Parametrik Olmayan Açımlayıcı Faktör Analizi Yöntemlerinde Örneklem Büyüklüğü Etkisinin İncelenmesi
II nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 8 - 10 Haziran 2015
An investigation of goodness of model data fit
4. International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013
Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek Uyarlama Makalelerinin İncelenmesi
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
PISA 2009 öğrenci anketinde yer alan tutum maddelerininkültüre göre değişen madde fonksiyonu açısından incelenmesi
3. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme veDeğerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
The Opinions of Pre Service Teachers About The Teaching of Assessment Tools Within The Assessment and Evaluation Course
14th International Conference Evaluation in Education in the Balkan Countries, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 16 - 18 Haziran 2011
Comparative examination of computer and Internet usage of PISA Balkan countries
13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Uluslar Arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010
Seviye Belirleme Sınavı 7. Sınıf Matematik Alt Testinin Kapsam Geçerliğinin Incelenmesi
2. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010
Nedelsky ve Angoff Standart Belirleme Yöntemleri ile Elde Edilen Kesme Puanlarının Genellenebilirlik Kuramı ile Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme II. Ulusal Kongresi, Türkiye, 6 Haziran - 07 Mayıs 2010
Alternative Assessment Techniques in Science Education Programmes
DPG Fizik Eğitimi Topluluğu, 8 - 12 Mart 2010
Azerbaycan Devlet Pedagoji Üniversitesi nde öğrenim gören Türk öğrencilerin bilgisayar öz yeterlik inançları
Təhsildə Qloballasma ve IKT Konfransı, Baku, Azerbaycan, 17 - 19 Mayıs 2008, ss.177-187
Kitaplar
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
MEB Yayınları, 2001