SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Aberrant Responses on Ability Estimation in Computer Adaptive Tests
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.13, sa.3, ss.256-268, 2022 (ESCI)
İLKÖĞRETİM DERS KİTABI DEĞERLENDİRME ANKETİNİN ORTAÖĞRETİME UYARLANMASI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, ss.106-131, 2018 (Hakemli Dergi)
Comparison of Cognitive Diagnosis Models under Changing Conditions: DINA, RDINA, HODINA and HORDINA
International Education Studies
, cilt.11, sa.6, ss.1913-3039, 2018 (Hakemli Dergi)
Mantel-Haenszel, Lojistik Regresyon ve Olabilirlik Oranı Değişen Madde Fonksiyonu İnceleme Yöntemlerinin Farklı Yazılımlar Kullanılarak Karşılaştırılması
İlköğretim Online
, cilt.17, sa.2, ss.902-925, 2018 (Hakemli Dergi)
A Comparison of IRT Vertical Scaling Methods in Determining the Increase in Science Achievement
EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ
, cilt.8, sa.1, ss.98-111, 2017 (Hakemli Dergi)
Validity from Past to Present
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.5, sa.2, ss.1-11, 2014 (ESCI)
PISA 2006 Öğrenci Anketinde Yer Alan Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Açısından Incelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.45, ss.77-96, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Bir Nitel Çalışma
IV International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Denk olmayan gruplarda ortak madde desenikullanılarak madde tepki kuramına dayalı eşitleme yöntemlerinin karşılaştırılması
5. Ulusal Eğitimde ve PsikolojideÖlçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
COMPARING UNIDIMENSIONAL AND MULTIDIMENSIONAL IRT MODELS IN DIFFERENT SAMPLE CONDITIONS
80th International Meeting of the Psychometric Society (IMPS 2015)-Pekin/ÇİN HALK CUMHURİYETİ, Pekin, Çin, 12 - 16 Temmuz 2015, ss.20-21
Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek Uyarlama Makalelerinin İncelenmesi
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
PISA 2009 öğrenci anketinde yer alan tutum maddelerininkültüre göre değişen madde fonksiyonu açısından incelenmesi
3. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme veDeğerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
The Opinions of Pre Service Teachers About The Teaching of Assessment Tools Within The Assessment and Evaluation Course
14th International Conference Evaluation in Education in the Balkan Countries, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 16 - 18 Haziran 2011
Comparative examination of computer and Internet usage of PISA Balkan countries
13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Uluslar Arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010
Seviye Belirleme Sınavı 7. Sınıf Matematik Alt Testinin Kapsam Geçerliğinin Incelenmesi
2. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010
Nedelsky ve Angoff Standart Belirleme Yöntemleri ile Elde Edilen Kesme Puanlarının Genellenebilirlik Kuramı ile Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme II. Ulusal Kongresi, Türkiye, 6 Haziran - 07 Mayıs 2010
Azerbaycan Devlet Pedagoji Üniversitesi nde öğrenim gören Türk öğrencilerin bilgisayar öz yeterlik inançları
Təhsildə Qloballasma ve IKT Konfransı, Baku, Azerbaycan, 17 - 19 Mayıs 2008, ss.177-187