Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (5)
Scopus (23)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

4. Mekanik Konusundaki Bazı Kavram Yanılgılarının Tespiti Üzerine Nitel Bir Araştırma

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)

6. Determining Pre-Service Teachers’ Comprehension Levels of Some Basic Concepts in Atom Physics Course

Turkish Physical Society 37th International Physics Congress, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. Fizik ile Günlük Yaşamın İlişkilendirilebilme Durumunun Öğrenci Bakış Açısıyla İncelenmesi

3rd International Conference On Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

8. Fizik Eğitimi ile İlişkili Artırılmış Gerçeklik Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması

8. Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Türkiye, 17 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

9. Sorumluluk Kazanımları Bağlamında Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programının İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education 2021, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

10. Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanlarının İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

11. Study sheets according to pre-service physics teachers

Türk Fizik Derneği 35. Uluslararası Fizik Kongresi, 4 - 08 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

15. Öğretmen adayları tampon çözeltilerle ilgili zihinsel model oluşturabiliyorlar mı?

6th International Instructional Technologies and TeacherEducation Symposium, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİMÜLASYON PROGRAMLARINA YÖNELİKGÖRÜŞLERİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi –, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Pre-service teachers’ metaphorical perceptions of “physics” as a concept

Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, Bodrum, Turkey, 6 - 10 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

20. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ “FİZİK” KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmen Adaylarının "Sınıf Yönetimi" Kavramı İle İlgili Algılarının Metaforik İncelenmesi

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

22. Öğretmen Adaylarının “Sınıf Yönetimi” Kavramı ile İlgili Algılarının Metaforik İncelenmesi

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.256-261, (Tam Metin Bildiri)

24. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ “FİZİK” KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.265-273, (Tam Metin Bildiri)

25. PRE-SERVICE TEACHERS’ METAPHORICAL PERCEPTIONS OF“PHYSICS” AS A CONCEPT

Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi, 6 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

26. AN ASSESSMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTS CONCEPTUAL STRUCTURES OF HEAT ANDTEMPERATURE THROUGH CONCEPT MAPS

TÜRK FİZİK DERNEĞİ 32. ULUSLAARASI FİZİK KONGRESİ, 6 - 09 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

27. ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

28. FİZİK VE KİMYA DERS KİTAPLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİNE DİSİPLİNLERARASI BİR BAKIŞ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

29. VIBRATIONAL SPECTROSCOPIC STUDY ON THE TD TYPE 1 4 DIOXANE CLATHRATES

TÜRK FİZİK DERNEĞİ 32. ULUSLAARASI FİZİK KONGRESİ, 6 - 09 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

30. LATEST DEVELOPMENTS IN PHYSICS EDUCATION IN TURKEY

TÜRK FİZİK DERNEĞİ 32. ULUSLAARASI FİZİK KONGRESİ, 6 - 09 Eylül 2016

31. Öğretmenlik Mesleği ve Öğrenci Yetiştirmek Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılar

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

33. Fizik Öğretmenlerinin Enerji Konusunun Öğretimine Yönelik Görüşleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

34. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERMODİNAMİĞİN BİRİNCİ YASASINA YÖNELİK KAVRAMSAL ANLAMALARI

Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

35. ENERJİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNİN YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA UYGUNLUĞU

Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

36. Teacher Opinions about the Conceptual Challenges Experienced in Teaching Physics Curriculum Topics

International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.390-405, (Tam Metin Bildiri) identifier
Metrikler

Yayın

77

Yayın (WoS)

27

Yayın (Scopus)

26

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

87

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

26

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

6