Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mekanik Konusundaki Bazı Kavram Yanılgılarının Tespiti Üzerine Nitel Bir Araştırma

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021

Determining Pre-Service Teachers’ Comprehension Levels of Some Basic Concepts in Atom Physics Course

Turkish Physical Society 37th International Physics Congress, Türkiye, 01 Eylül 2021

Fizik ile Günlük Yaşamın İlişkilendirilebilme Durumunun Öğrenci Bakış Açısıyla İncelenmesi

3rd International Conference On Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül 2021

Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanlarının İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Study sheets according to pre-service physics teachers

Türk Fizik Derneği 35. Uluslararası Fizik Kongresi, 4 - 08 Eylül 2019 identifier identifier

Öğretmen adayları tampon çözeltilerle ilgili zihinsel model oluşturabiliyorlar mı?

6th International Instructional Technologies and TeacherEducation Symposium, 12 - 14 Eylül 2018

FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİMÜLASYON PROGRAMLARINA YÖNELİKGÖRÜŞLERİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi –, 27 - 30 Nisan 2018

Pre-service teachers’ metaphorical perceptions of “physics” as a concept

Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, Bodrum, Turkey, 6 - 10 Eylül 2017 identifier identifier

FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ “FİZİK” KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Öğretmen Adaylarının "Sınıf Yönetimi" Kavramı İle İlgili Algılarının Metaforik İncelenmesi

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Öğretmen Adaylarının “Sınıf Yönetimi” Kavramı ile İlgili Algılarının Metaforik İncelenmesi

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.256-261

FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ “FİZİK” KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.265-273

PRE-SERVICE TEACHERS’ METAPHORICAL PERCEPTIONS OF“PHYSICS” AS A CONCEPT

Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi, 6 - 10 Eylül 2017

ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 5 - 08 Mayıs 2016

VIBRATIONAL SPECTROSCOPIC STUDY ON THE TD TYPE 1 4 DIOXANE CLATHRATES

TÜRK FİZİK DERNEĞİ 32. ULUSLAARASI FİZİK KONGRESİ, 6 - 09 Eylül 2016

LATEST DEVELOPMENTS IN PHYSICS EDUCATION IN TURKEY

TÜRK FİZİK DERNEĞİ 32. ULUSLAARASI FİZİK KONGRESİ, 6 - 09 Eylül 2016

Öğretmenlik Mesleği ve Öğrenci Yetiştirmek Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılar

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Fizik Öğretmenlerinin Enerji Konusunun Öğretimine Yönelik Görüşleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015

ENERJİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNİN YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA UYGUNLUĞU

Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, 20 - 23 Mayıs 2015

Teacher Opinions about the Conceptual Challenges Experienced in Teaching Physics Curriculum Topics

International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.390-405 identifier

Metrikler

Yayın

76

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

87

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

6