Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (5)
12. Yöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.41-85, 2015 (TRDizin)
17. The Role of Brand Loyalty Customer and Brand Related Cues in the Gas Station Industry in Turkey
International Journal of Arts and Commerce
, cilt.2, sa.11, ss.29-40, 2013 (Hakemli Dergi)
18. Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerinin Marka Algıları ve Müşteri Sadakati Çerçevesinde İncelenmesi
SOSYOEKONOMI
, cilt.19, sa.19, ss.295-313, 2013 (TRDizin)
19. Location Orientation of Organic Stores in Low Demand Areas A Case Study of a Niche Market
Information Management and Business Review
, cilt.5, sa.1, ss.20-27, 2013 (Hakemli Dergi)
20. The Influence of Hedonic Motives and Browsing on Impulse Buying
Journal of Economics and Behavioral Studies
, cilt.4, sa.3, ss.180-189, 2012 (Hakemli Dergi)
21. Store image s influence on perceived quality of store brands and store brand purchasing behavior
Mediterranean Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.6, ss.189, 2012 (Hakemli Dergi)
22. Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajı Boyutlarının Belirlenmesi
Sosyoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.88-116, 2005 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. Exploring Retail Brand Extension Strategies: A Turkish Apparel and Textiles Case Study
47th European Marketing Academy Conference (EMAC), 29 Mayıs - 01 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
4. Competencias transversales y su influencia en la satisfacción de los estudiantes de marketing Un estudio internacional
XXVI. Congreso de Marketing AEMARK2014, Elche, İspanya, 17 - 19 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
7. Location Orientation of Organic Stores in Low Demand Areas A Case Study of a Niche Market
The European Institute of Retailing and Service Studies (EIRASS), İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
8. The effect of store image on consumers store brand purchase frequency and perceived quality of store brands the Turkish case
7th International Congress Marketing Trends, 17 - 19 Ocak 2008, (Tam Metin Bildiri)
9. The effect of store image dimensions on the perceived quality of store brands
35th EMAC Conference, Atina, Yunanistan, 23 - 26 Mayıs 2006
Kitaplar
10
1. E-Ticarette Güvenlik, Etik ve Yasal Konular
Elektronik Ticarete Giriş, Dilber Ulaş, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.216-242, 2023
3. Faydacı ve Hedonik Alışveriş Güdüleri
İşletme Araştırmaları: Prof Dr. Hasan Işın Dener Anısına, Dr. Öğretim Üy. Onur Koyuncu, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.415-449, 2022
4. Faydacı ve Hedonik Alışveriş Güdüleri
İşletme Araştırmaları, Dr. Onur Koyuncu, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.415-449, 2022
5. Omni-Channel Strategy in the Framework of the Search Engines
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey, Taşkın Dirsehan, Editör, Emerald Publishing, ss.211-232, 2021
6. Marka Sadakati
Marka Yönetimi, Prof. Dr. Sezer Korkmaz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.100-120, 2020
7. Müşteri İlişkileri Yönetimi
Nobel Akademik, Ankara, 2018
8. Bölüm 7. Uluslararası Teslim Şekilleri
Adım Adım Dış Ticaret, İbrahim Halil Ekşi, Editör, Nobel, Ankara, ss.121-132, 2017
9. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016
10. Chapter 18: Retail merchandising and sales promotions
The Global Business Handbook The Eight Dimensions of International Management, , Editör, Gower Publishing Limited, ss.289-306, 2009