Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Exploring Retail Brand Extension Strategies: A Turkish Apparel and Textiles Case Study

47th European Marketing Academy Conference (EMAC), 29 Mayıs - 01 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

3. The Role of Ethical Beliefs in Justice Perceptions in the Service Recovery

EBEN 28th Annual Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

5. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Kategorik Olarak İncelenmesi

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.110-130, (Tam Metin Bildiri)

6. Adolescents Attitude toward Product Placement and Behavior in the Context of Socialization Agents

Fifth Annual American Business Research Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 07 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

7. Location Orientation of Organic Stores in Low Demand Areas A Case Study of a Niche Market

The European Institute of Retailing and Service Studies (EIRASS), İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. E-Ticarette Güvenlik, Etik ve Yasal Konular

Elektronik Ticarete Giriş, Dilber Ulaş, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.216-242, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2. The Past, Present, and Future of E-Business Models

Impact of Digital Transformation on the Development of New Business Models and Consumer Experience, Maria Antónia Rodrigues,João F. Proença, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.37-56, 2022

3. Faydacı ve Hedonik Alışveriş Güdüleri

İşletme Araştırmaları: Prof Dr. Hasan Işın Dener Anısına, Dr. Öğretim Üy. Onur Koyuncu, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.415-449, 2022

4. Faydacı ve Hedonik Alışveriş Güdüleri

İşletme Araştırmaları, Dr. Onur Koyuncu, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.415-449, 2022

5. Omni-Channel Strategy in the Framework of the Search Engines

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey, Taşkın Dirsehan, Editör, Emerald Publishing, ss.211-232, 2021

6. Marka Sadakati

Marka Yönetimi, Prof. Dr. Sezer Korkmaz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.100-120, 2020

8. Bölüm 7. Uluslararası Teslim Şekilleri

Adım Adım Dış Ticaret, İbrahim Halil Ekşi, Editör, Nobel, Ankara, ss.121-132, 2017

9. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.

Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016

10. Chapter 18: Retail merchandising and sales promotions

The Global Business Handbook The Eight Dimensions of International Management, , Editör, Gower Publishing Limited, ss.289-306, 2009
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

120

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

74

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

79

Proje

2

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları