SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Genişletilmiş Planlanmış Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Yıldızlı Otelleri Tekrar Ziyaret Etme Niyeti
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.4, ss.59-85, 2015 (Hakemli Dergi)
Yöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.41-85, 2015 (Hakemli Dergi)
Ergenlerin Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutum ve Yerleştirilen Ürünlere Yönelik Davranışların Sosyalleşme Araçları ile Açıklanması
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.113-141, 2014 (Hakemli Dergi)
The Role of Brand Loyalty Customer and Brand Related Cues in the Gas Station Industry in Turkey
International Journal of Arts and Commerce
, cilt.2, sa.11, ss.29-40, 2013 (Hakemli Dergi)
Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerinin Marka Algıları ve Müşteri Sadakati Çerçevesinde İncelenmesi
SOSYOEKONOMI
, cilt.19, sa.19, ss.295-313, 2013 (Hakemli Dergi)
Location Orientation of Organic Stores in Low Demand Areas A Case Study of a Niche Market
Information Management and Business Review
, cilt.5, sa.1, ss.20-27, 2013 (Hakemli Dergi)
The Influence of Hedonic Motives and Browsing on Impulse Buying
Journal of Economics and Behavioral Studies
, cilt.4, sa.3, ss.180-189, 2012 (Hakemli Dergi)
Store image s influence on perceived quality of store brands and store brand purchasing behavior
Mediterranean Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.6, ss.189, 2012 (Hakemli Dergi)
Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajı Boyutlarının Belirlenmesi
Sosyoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.88-116, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Exploring Retail Brand Extension Strategies: A Turkish Apparel and Textiles Case Study
47th European Marketing Academy Conference (EMAC), 29 Mayıs - 01 Haziran 2018
Competencias transversales y su influencia en la satisfacción de los estudiantes de marketing Un estudio internacional
XXVI. Congreso de Marketing AEMARK2014, Elche, İspanya, 17 - 19 Eylül 2014
Location Orientation of Organic Stores in Low Demand Areas A Case Study of a Niche Market
The European Institute of Retailing and Service Studies (EIRASS), İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012
The effect of store image on consumers store brand purchase frequency and perceived quality of store brands the Turkish case
7th International Congress Marketing Trends, 17 - 19 Ocak 2008
The effect of store image dimensions on the perceived quality of store brands
35th EMAC Conference, Atina, Yunanistan, 23 - 26 Mayıs 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
E-Ticarette Güvenlik, Etik ve Yasal Konular
Elektronik Ticarete Giriş, Dilber Ulaş, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.216-242, 2023
Faydacı ve Hedonik Alışveriş Güdüleri
İşletme Araştırmaları: Prof Dr. Hasan Işın Dener Anısına, Dr. Öğretim Üy. Onur Koyuncu, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.415-449, 2022
Faydacı ve Hedonik Alışveriş Güdüleri
İşletme Araştırmaları, Dr. Onur Koyuncu, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.415-449, 2022
Omni-Channel Strategy in the Framework of the Search Engines
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey, Taşkın Dirsehan, Editör, Emerald Publishing, ss.211-232, 2021
Marka Sadakati
Marka Yönetimi, Prof. Dr. Sezer Korkmaz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.100-120, 2020
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Nobel Akademik, Ankara, 2018
Bölüm 7. Uluslararası Teslim Şekilleri
Adım Adım Dış Ticaret, İbrahim Halil Ekşi, Editör, Nobel, Ankara, ss.121-132, 2017
Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016
Chapter 18: Retail merchandising and sales promotions
The Global Business Handbook The Eight Dimensions of International Management, , Editör, Gower Publishing Limited, ss.289-306, 2009