Repurchasing an Environmental Related Crisis Experienced Automobile Brand: An Examination in the Context of Environmental Consciousness, Brand Trust, Brand Affect, and Resistance to Negative Information
Atıf İçin Kopyala
Gültekin B., Kılıç S. İ.
SOSYOEKONOMI, cilt.30, sa.51, ss.241-260, 2022 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
30
Sayı:
51
-
Basım Tarihi:
2022
-
Doi Numarası:
10.17233/sosyoekonomi.2022.01.12
-
Dergi Adı:
SOSYOEKONOMI
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.241-260
-
Anahtar Kelimeler:
Environmental Crisis, Environmental Consciousness, Brand Trust, Brand Affect, Resistance to Negative Information, Repurchase Intention
-
Hacettepe Üniversitesi Adresli:
Evet