Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2010 - 2013 Öğretim Görevlisi Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2001 - 2010 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2015 - Devam Ediyor İşletme Bölümü Yan Dal Koordinatörü
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Planlanmış Davranış Teorisinin Çevresel Kaygı, Fiyat Duyarlılığı ve Para Sevgisi Değişkenleri ile Genişletilmesi: Sürdürülebilir Giyim Ürünlerine İlişkin Bir Uygulama
Özyiğit Gültekin B. (Danışman)
N.DİKMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Mağaza markalı ürünleri satın alma niyetinin marka ismine verilen önem, algılanan marka benzerliği ve algılanan kalite çerçevesinde incelenmesi
Gültekin B. (Danışman)
İ.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Hizmet hataları sonrasındaki firmayı suçlama düzeyi, müşteri tatminsizlik düzeyi ve müşteri tepkilerine ilişkin bir uygulama
Gültekin B. (Danışman)
A.YAZGÜLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marka krizi çerçevesinde çevre bilinci, marka güveni, marka duygusu, olumsuz bilgiye karşı direnç ve tekrar satın alma niyetinin incelenmesi
Gültekin B. (Danışman)
S.İHSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Gıda Kalitesi, Sağlık Bilinci ve Fiyat Duyarlılığının Fast-Food Satın Alma Niyetine Etkisi: Türkiye ve Kanada’xxdaki Tüketicilerin Karşılaştırılması
Gültekin B. (Danışman)
F.Mumuluh(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka genişletme stratejisi çerçevesinde mağaza imajı algılanan uyum ve algılanan kalitenin incelenmesi
M.KUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Marka sevgisinin marka güveni, olumsuz bilgiye karşı direnç ve tekrar satın alma niyeti çerçevesinde incelenmesi
M.ÜLKÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Yöre dışı alışverişin tüketiciler açısından incelenmesi: Kentsel yöre dışı alışverişe yönelik bir uygulama
N.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Ürün yerleştirmeye yönelik tutum ve yerleştirilen ürünlere yönelik davranışların sosyalleşme araçları ile açıklanması
Ö.EROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012