-
2016 - Continues Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2011 - 2016 Associate Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2002 - 2011 Assistant Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2000 - 2002 Assistant Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1995 - 2000 Research Assistant
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2016 - 2020 Director of The Institution
Hacettepe University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2011 - 2012 Head of Department
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2011 - Continues DOÇENT
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, DOÇENT
-
2000 - 2011 YARDIMCI DOÇENT
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, YARDIMCI DOÇENT
-
1999 - 1993 TEĞMEN
HARP AKADEMİLERİ KOMUTANLIĞI, TEĞMEN
-
1993 - 1993 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
-
1990 - 1993 ÖĞRETMEN
ANKARA-ALTINDAĞ ÇALIŞKANLAR İLKOKULU, ÖĞRETMEN
-
1990 - 1990 MEMUR
ÇANKAYA BELEDİYESİ, MEMUR
-
1987 - 1988 ÖĞRETMEN
MUĞLA-FETHİYE GÖKÇEOVACIK KÖYÜ KERTMEÇ MAH. İLKOKULU, ÖĞRETMEN
-
1983 - 1987 ÖĞRETMEN
SİNOP-GERZE SARNIÇ KÖYÜ İSLAMOĞLU MAH.İLKOKULU, ÖĞRETMEN
-
EXPLORING THE EMOTIONAL STATE PHASES OF PRIMARY TEACHERS IN LITERACY INSTRUCTION THROUGH GROUNDED THEORY
Şahin A. E. (Advisor)
P.AKTAŞ(Student), Doctorate, Continues -
INVESTIGATION OF REALITY SHOCK EXPERIENCED BY CLASSROOM TEACHERS BEGINNING THE PROFESSION
Şahin A. E. (Advisor)
E.KÜÇÜK(Student), Postgraduate, 2024 -
THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' CONTROL LEVELS AND THEIR STUDENTS' SCHOOL HAPPINESS
Şahin A. E. (Advisor)
M.CEBECİOĞLU(Student), Postgraduate, 2023 -
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretimi farklılaştırma becerilerinin geliştirilmesi
Şahin A. E. (Advisor)
S.ZORALOĞLU(Student), Doctorate, 2022 -
Meslekte yeni olan ilkokul öğretmenlerinin sınıfta düzeni yeniden sağlamaya ilişkin uygulamaları
Şahin A. E. (Advisor)
-
İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başlatımları ve Öğrenme Fırsatları: Bir Konuşma Çözümlemesi Çalışması
Şahin A. E., Balaman U. (Co-Advisor)
N.KARDAŞ(Student), Doctorate, 2019 -
Farklılaştırılmış öğretim yaklaşımına ilişkin bir durum çalışması
S.ZORALOĞLU(Student), Postgraduate, 2016 -
Üstün yetenekli öğrencileri genel eğitim sınıfında destekleyecek sınıf öğretmeninin sahip olması gereken yeterlikler
İ.AKAR(Student), Doctorate, 2015 -
Birleştirilmiş ve bağımsız sınıf öğretmenlerinin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeylerinin karşılaştırılması
N.BARIŞ(Student), Postgraduate, 2014 -
Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin düşük düzeyde istenmeyen davranışlarına yönelik tepkilerinin nitel bir analizi (Kars ili ilköğretim okulları örneği)
E.KARAHANCI(Student), Postgraduate, 2013 -
Yaratıcı drama yönteminin sınıf öğretmeni adaylarının sanata yönelik ilgilerine ve sanat eğitimi dersi başarılarına etkisi
A.OĞUZ(Student), Doctorate, 2013 -
İlköğretim öğretmenlerinin kontrol düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Z.NALAN(Student), Doctorate, 2012 -
Çoklu zeka kuramı ile desteklenmiş olan basamaklı öğretim programının öğrenci erişisine, kalıcılığa ve öğrenme süreçlerine etkisi
E.SEDA(Student), Doctorate, 2012 -
Çocuk hakları sözleşmesi'nin ilköğretim rogramlarındaki yeri ve sözleşme'ye yönelik öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin görüşleri
Ş.UÇUŞ(Student), Postgraduate, 2009 -
İlköğretim 4. ve 5. Sınıfta Değerlendirme Araçlarının Çoklu Kullanımı ve Öğretmenlerin Bu Araçların Kullanımına İlişkin Yeterlik Düzeyleri
B.BEKÇİ(Student), Postgraduate, 2007 -
İlköğretim birinci kademe derslerinde uygulanan yapılandırmacı yaklaşımın sınıf yönetimine etkisi
H.ÇANDAR(Student), Postgraduate, 2007 -
İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinin İşlenişinde Öğretmenler Soru-Cevap Yöntemini Ne Şekilde Kullanıyorlar
E.BEKTAŞ(Student), Postgraduate, 2004 -
Polis koleji öğrencilerinin tarih dersine karşı tutumları
F.DEMİR(Student), Postgraduate, 2004 -
Özel dersanelerde örgütsel öğrenmenin önündeki engellerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
S.BOZKURT(Student), Postgraduate, 2003