Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2011 - 2016 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2002 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2000 - 2002 Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1995 - 2000 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2016 - Devam Ediyor Enstitü Müdürü
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2011 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2011 - Devam Ediyor DOÇENT
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2000 - 2011 YARDIMCI DOÇENT
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1999 - 1993 TEĞMEN
HARP AKADEMİLERİ KOMUTANLIĞI
-
1993 - 1993 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
-
1990 - 1993 ÖĞRETMEN
ANKARA-ALTINDAĞ ÇALIŞKANLAR İLKOKULU
-
1990 - 1990 MEMUR
ÇANKAYA BELEDİYESİ
-
1987 - 1988 ÖĞRETMEN
MUĞLA-FETHİYE GÖKÇEOVACIK KÖYÜ KERTMEÇ MAH. İLKOKULU
-
1983 - 1987 ÖĞRETMEN
SİNOP-GERZE SARNIÇ KÖYÜ İSLAMOĞLU MAH.İLKOKULU
Yönetilen Tezler
-
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretimi farklılaştırma becerilerinin geliştirilmesi
Şahin A. E. (Danışman)
S.ZORALOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Meslekte yeni olan ilkokul öğretmenlerinin sınıfta düzeni yeniden sağlamaya ilişkin uygulamaları
Şahin A. E. (Danışman)
-
İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başlatımları ve Öğrenme Fırsatları: Bir Konuşma Çözümlemesi Çalışması
Şahin A. E., Balaman U. (Eş Danışman)
N.KARDAŞ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Farklılaştırılmış öğretim yaklaşımına ilişkin bir durum çalışması
S.ZORALOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Üstün yetenekli öğrencileri genel eğitim sınıfında destekleyecek sınıf öğretmeninin sahip olması gereken yeterlikler
İ.AKAR(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Birleştirilmiş ve bağımsız sınıf öğretmenlerinin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeylerinin karşılaştırılması
N.BARIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Yaratıcı drama yönteminin sınıf öğretmeni adaylarının sanata yönelik ilgilerine ve sanat eğitimi dersi başarılarına etkisi
A.OĞUZ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin düşük düzeyde istenmeyen davranışlarına yönelik tepkilerinin nitel bir analizi (Kars ili ilköğretim okulları örneği)
E.KARAHANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim öğretmenlerinin kontrol düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Z.NALAN(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Çoklu zeka kuramı ile desteklenmiş olan basamaklı öğretim programının öğrenci erişisine, kalıcılığa ve öğrenme süreçlerine etkisi
E.SEDA(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Çocuk hakları sözleşmesi'nin ilköğretim rogramlarındaki yeri ve sözleşme'ye yönelik öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin görüşleri
Ş.UÇUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 4. ve 5. Sınıfta Değerlendirme Araçlarının Çoklu Kullanımı ve Öğretmenlerin Bu Araçların Kullanımına İlişkin Yeterlik Düzeyleri
B.BEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim birinci kademe derslerinde uygulanan yapılandırmacı yaklaşımın sınıf yönetimine etkisi
H.ÇANDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinin İşlenişinde Öğretmenler Soru-Cevap Yöntemini Ne Şekilde Kullanıyorlar
E.BEKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Polis koleji öğrencilerinin tarih dersine karşı tutumları
F.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Özel dersanelerde örgütsel öğrenmenin önündeki engellerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
S.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003