Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
3. Sürdürülebilir Kalkınma Odaklı Çevre Eğitimi Araştırmalarına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.301-324, 2025 (TRDizin)
7. EXAMINING THE RELATION BETWEEN SECONDARY SCHOOL TEACHERS’ BELIEFS ABOUT THEIR OWN LEARNING AND THEIR INSTRUCTIONAL PRACTICES
Trakya Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.647-667, 2020 (TRDizin)
9. Exploring Pre-Service Teachers’ Perceptions about Professional Ethics in Teaching: Do Gender, Major, and Academic Achievement Matter?
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.4, ss.213-228, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Türkiye’de STEM Eğitimi Konusunda Yapılan Çalışmalar Üzerine Bir Araştırma: Meta-Sentez Çalışması
Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.50, ss.291-314, 2020 (ESCI, TRDizin)
14. Programa Bağlılık: Kara Kutuyu Aralamak
Başkent University Journal of Education
, cilt.6, sa.2, ss.236-249, 2019 (TRDizin)
16. Development and Validation of a Professional Ethics Scale for Pre-Service Teachers
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.8, sa.2, ss.275-298, 2018 (Hakemli Dergi)
17. Volunteering: Evaluation of Community Service Learning Program
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.9, sa.4, ss.342-372, 2018 (TRDizin)
19. Designing English-Medium Classroom Management Coursefor Non-Natives
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.4, sa.3, ss.17-33, 2013 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. TÜRKİYE İLE İSVEÇ ÖĞRETMEN YETERLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
EJER, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
3. A Brief Look at the Connection Between Teachers’ Beliefs about Their Own Learning and Instructional Practices
ECER 2019, 3 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
5. Pre-Service Teachers’ Perceptions About Ethics in Teaching
Teacher Education Policy in Europe (TEPE), 17 - 18 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
6. An Investigation of Uses and Gratifications for Using Web 2.0 Technologies in Instructional Processes
AERA, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
9. Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Bir Nitel Çalışma
IV International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Scale Development for Pre-Service Teachers’ Perceptions Towards Professional Ethics
ICCI EPOK, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
13. Scientists’ Views of Science Communication in Turkey
PCST 2016, 26 - 28 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
14. How Science is Communicated to Students: Parents and Teachers Views on Students Science Information Sources
ESERA, Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 02 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
15. Cognitive, Affective, Social and Physical Effects of the Comprehensive Exam: A Grounded Theory Study
World Education Research Association (WERA), 19 - 21 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
16. Learning Science through Mass Media: A Phenomenological Inquiry into 4th and 5th Graders’ Experience
American Educational Research Association (AERA), 3 - 07 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
17. Exploring the Predictors of Doctoral Students’ Academic Satisfaction.
European Conference on Educational Research (ECER), 12 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
18. Öğretim elemanlarının öğretim tasarım yaklaşımları: ODTÜ örneği
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
