Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Başarı Testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.30-31

Öğretmen Özerkliği Algı Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

International EDUCongress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.720-735

Yabancı dil öğrenmede çilemiz: Öğretim programı çerçevesinde bir sorgulama

I. Jandarma Yabancı Dil Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 16 Mart 2021

PISA ve Türkiye: 2000-2018

PISA ve Türkiye: 2000-2018, 01 Ocak 2020

STEM temelli öğretim tasarımının öğrencilerin yeterlik puanlarına etkisi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019

Access to STEM education in Turkey

International Symposium on Human Rights and Equality in STEM Education, Berlin, Almanya, 01 Ekim 2018

Akademisyenlerin Araştırma Etiği Konusundaki Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.432-433

Investigation of the Effectiveness of Bologna Process: Hacettepe University Education Faculty Case

6th International Conference on Education (IC-ED-2017), Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, ss.84

Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Adaylarının meslek bilgisi dersleri yaşantılarına yönelik nitel bir inceleme

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

The Effectiveness of the Model of Social Constructivist Learning Environment Design through Research

4th World Conference on Design and Arts, St. Petesburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, ss.79-80

Weblogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin yazma performansına etkisi

7. International Computer and Instructional Technology Symposium (ICITS), Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.1-15

Etnikmerkezcilik Ölçeği’nin geçerlik ve güvenirlik çalışması

4th International Conference on New Trends in Education and their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.1-15

Education system in Turkey

School of Education, University of Missouri-Kansas City, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Nisan 2013

Testing a model of The Social Constructivist Learning Environment Design

The First International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011

The effects of social constructivist learning environment design on academic achievement of learners

The VI. Balkan Congress for Education and Science, Ohrid, Makedonya, 30 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.1-15

CIPP evaluation model scale: Development, reliability and validity

3. World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Ocak 2011, ss.1-15

Effects of Social Constructivist Learning Environment Design on 5(th) Grade Learners' Learning

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9 identifier identifier

Promotion of migrants in science education: Austrian, German, Bosnian and Turkish perspectives

XIII. IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, Antalya, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1-15

Promise: Promotions of migrants in science education

EU 6th Framework Program Projects Success Stories, TUBİTAK, 01 Ocak 2008

Aktif öğrenme ortamının uygulanması

6. Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 03 Kasım 2007

Differences in Turkish student teachers’ learning styles

Fourth Balkan Congress, Stara Zagora, Bulgaristan, 22 - 24 Haziran 2007, ss.238-244

İlköğretim programlarının değerlendirilmesi

Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları Sempozyumu, 7 - 09 Aralık 2005

2005 İlköğretim programları ve sorunlar

Köy Enstitüleri ve Eğitim Sorunlarımız Paneli, 22 Kasım 2005

Aday öğretmenlerin düşünme stilleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

1923 yılından günümüze cumhuriyet dönemi ilköğretim programları üzerine bir inceleme

Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları Sempozyumu Pa, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2005

Polisin eğitiminde değişim yönetimi hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimi

21. Yüzyılda Polisin Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2000

Okul gelişim stratejileri ile ilgili bir inceleme

VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999

İlköğretimde teknoloji eğitimi ve bir öneri

Cumhuriyetin 75. Yılında İlköğretim: 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998

Trends on secondary vocational and technical education

Conference on Quality Matters in International Vocational and Training, Ankara, Türkiye, 31 Ağustos - 02 Eylül 1998, ss.81-88

Kitap & Kitap Bölümleri

STEM Curriculum Development: The Case of Turkey

The Human Rights-Based Approach to STEM Education, Tajmel Tanja, Starl Klaus, Spintig Susanne, Editör, Waxmann Verlag GmbH, Münster, ss.103-115, 2021

Demographic characteristics and intellectual styles

Handbook of Intellectual Styles Preferences in Cognition Learning and Thinking, Zhang, Li-fang, Sternberg, Robert, J., Rayner, Stephen, Editör, Springer, New York, ss.109-131, 2012

Temel kavramlar

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Seval FER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2012

Öğrenme stilleri ve stil odaklı öğretim tasarımı

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Seval FER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.199-216, 2012

Öğretim tasarımı

Anı Yayıncılık, Ankara, 2009

Social constructivism and social constructivist curricula in turkey for the needs of differences of young people: Overview in light of the PROMISE project

Science Education Unlimited Approaches to Equal Opportunity in Learning Science, Tanja Tajmel, Tanja, Klaus Starl, Editör, Waxmann Verlag co., Münster, ss.179-201, 2009

Eğitim programları ve öğretim

Mesleki Eğitimde Sektör Diyaloğu Projesi, Ankara, 2000

Metrikler

Yayın

90

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

11

Tez Danışmanlığı

35

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları