Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Anlamsal Saydamlık Açısından Ad-Eylem Eşdizimli Sözcüklerin İşlenmesi ve Üretimi

36. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Kayseri, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2023, ss.57-58

Anlatı Empatisi Bağlamında Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Kurmaca Metinler

Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar 2022, Ankara, Türkiye, 11 Kasım 2022

Okuma Sürecini Yönlendiren Söylemsel Unsurlar: Kestirim Kategorileri

14. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2022, ss.292 Creative Commons License

Zihinselleştirme, Zihin Durumu Fiilleri ve Okur Deneyimi Bağlamında Bir İnceleme: "Kuş Olsam Evime Uçsam" Örneği

International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1477

Yurt Dışında Yaşayan İkidilli Türk Çocuklarının Türkçe Eğitimlerinde Kullanılan Ders Kitaplarında Reddetme Stratejilerinin Görünümü

III. International Congress of Bilingualism Studies and European Turks, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.39

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programına (2015) Göre Yazılan Ders Kitabında Alan (Akademik) Bilgisini Sunma Stratejiler

II. UluslararasıTürk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu BildirileriProf. Dr. M. Fuad Köprülü Anısına, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2017, ss.513-520

Türk Dili ve Edebiyatı 9.sınıf Öğretim Materyali’nde Yer Alan Metin Altı Soruların Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.93

Yabancı Dil Öğretiminde Kuramsal Yaklaşımlar

"Yabancı Dil Öğretiminde Kuramsal Yaklaşımlar" Konulu Eğitim Semineri MEB, Ankara, Türkiye, 27 Kasım - 02 Aralık 2016

Metaphors on Literature by Teachers to be Graduates of Turkish Language and Literature Departments

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 04 Şubat 2010 - 08 Şubat 2008, cilt.2, ss.5339-5343 identifier identifier

Halikarnas Balıkçısı nın Hikayelerinde Kadın Tipolojileri

Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2013

Sosyal Medyada Kimlik Sunumunun Söylemsel Özellikleri Can Dündar ve Banu Güven Örneği

V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Temmuz 2012, ss.151-160

Eğitsellik ve Yazınsallık Arasında Çocuk Kalbi Romanı

I.Uluslarası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2008, ss.505-512

Yazınsal Türkçe Anlatı Metinlerinde Zaman ve Görünüş Eklerinin İşlevi

III. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, Eskişehir Anadolu Üniversitesi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2003, cilt.1, ss.554-565

Öyküde Şiirsel Dil

Doğu Akdeniz Üniversitesi Öykü Günleri, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Nisan 2001

Kitap & Kitap Bölümleri

Zihinselleştirme Olgusunun Dilsel Görünümleri ve Göç Teması Bağlamında Okur Deneyimine Sunduğu İmkânlar: “Kuş Olsam Evime Uçsam” Örneği

Eğitimde Kültürel Gruplara İlişkin Güncel Araştırmalar, Şenel Poyrazlı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.87-99, 2022 Creative Commons License

Almanya’da Hazırlanmış Türkçe Ders Kitabı ‘Pilot5’teki Görsel İçeriklerin Kültürlerarasılık Bağlamında İncelenmesi

Türkçe Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar-11, G. Leyla Uzun vd., Editör, Anakara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.301-307, 2020

Dil Öğretiminde Kültürel Yaklaşımlar

Yabancı/İkinci Dil Öğretiminde Kültür ve Kültürel Etkileşim, Aydın Gülnur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.155-171, 2020

Anadili Öğretimi ve Dijital Öğretim Materyalleri

Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi, Aslan, Canan; Çalışkan, Gürbüz, Editör, Pegem, Ankara, ss.121-131, 2020

9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Materyalindeki (2016) Eleştirel Okuma Sorularının Değerlendirilmesi: Sorulaştırma Stratejilerinden Kaynaklanan Problemler

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar-10, Uzun, N. Engin; Ümit, Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.401-419, 2018

Fransızca Duygduğunu Anlama Becerisinde Türk Öğrencilerin Karşılaştıkları Sorunlardan Biri: Ulama

Prof. Dr. Ayşe Eziler Kıran’xxa Armağan, İrem ONURSAL AYIRIR, Ece KORKUT, Editör, HacettepeÜniversitesi Yayınları, Ankara, ss.133-152, 2017

Metrikler

Yayın

49

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları