Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Anlamsal Saydamlık Açısından Ad-Eylem Eşdizimli Sözcüklerin İşlenmesi ve Üretimi

36. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Kayseri, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2023, ss.57-58, (Özet Bildiri)

2. Anlatı Empatisi Bağlamında Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Kurmaca Metinler

Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar 2022, Ankara, Türkiye, 11 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)

3. Okuma Sürecini Yönlendiren Söylemsel Unsurlar: Kestirim Kategorileri

14. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2022, ss.292, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Zihinselleştirme, Zihin Durumu Fiilleri ve Okur Deneyimi Bağlamında Bir İnceleme: "Kuş Olsam Evime Uçsam" Örneği

International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1477, (Özet Bildiri)

6. Yurt Dışında Yaşayan İkidilli Türk Çocuklarının Türkçe Eğitimlerinde Kullanılan Ders Kitaplarında Reddetme Stratejilerinin Görünümü

III. International Congress of Bilingualism Studies and European Turks, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.39, (Özet Bildiri)

7. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programına (2015) Göre Yazılan Ders Kitabında Alan (Akademik) Bilgisini Sunma Stratejiler

II. UluslararasıTürk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu BildirileriProf. Dr. M. Fuad Köprülü Anısına, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2017, ss.513-520, (Tam Metin Bildiri)

8. Türk Dili ve Edebiyatı 9.sınıf Öğretim Materyali’nde Yer Alan Metin Altı Soruların Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.93, (Özet Bildiri)

9. Yabancı Dil Öğretiminde Kuramsal Yaklaşımlar

"Yabancı Dil Öğretiminde Kuramsal Yaklaşımlar" Konulu Eğitim Semineri MEB, Ankara, Türkiye, 27 Kasım - 02 Aralık 2016

10. 2015 Türk Dili ve Edebiyatı Dersi 9 10 11 ve 12 Sınıflar Öğretim Programı nın 2005 11 Öğretim Programlarıyla Karşılaştırılması

XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Budapest, Macaristan, 26 - 27 Eylül 2016, ss.531-538, (Tam Metin Bildiri)

11. Metaphors on Literature by Teachers to be Graduates of Turkish Language and Literature Departments

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 04 Şubat 2010 - 08 Şubat 2008, cilt.2, ss.5339-5343, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

12. Halikarnas Balıkçısı nın Hikayelerinde Kadın Tipolojileri

Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

13. Sosyal Medyada Kimlik Sunumunun Söylemsel Özellikleri Can Dündar ve Banu Güven Örneği

V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Temmuz 2012, ss.151-160, (Tam Metin Bildiri)

14. Anlatısal Yapılanmanın Değerlendirilmesi Tutarsız ve Cinsiyetçi Bir Biçimleniş Örneği Olarak 6 sınıf Ders Kitabında Yer Alan Ömür Boyu Mutluluk Öyküsü

III. Ulusal Ereğli Kemal Akman Meslek YüksekokuluTebliğ Günleri, Konya, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2011, ss.194-205, (Tam Metin Bildiri)

15. Eğitsellik ve Yazınsallık Arasında Çocuk Kalbi Romanı

I.Uluslarası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2008, ss.505-512, (Tam Metin Bildiri)

16. Yazınsal Türkçe Anlatı Metinlerinde Zaman ve Görünüş Eklerinin İşlevi

III. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, Eskişehir Anadolu Üniversitesi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2003, cilt.1, ss.554-565, (Tam Metin Bildiri)

17. Öyküde Şiirsel Dil

Doğu Akdeniz Üniversitesi Öykü Günleri, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Nisan 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Zihinselleştirme Olgusunun Dilsel Görünümleri ve Göç Teması Bağlamında Okur Deneyimine Sunduğu İmkânlar: “Kuş Olsam Evime Uçsam” Örneği

Eğitimde Kültürel Gruplara İlişkin Güncel Araştırmalar, Şenel Poyrazlı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.87-99, 2022 Creative Commons License

4. Almanya’da Hazırlanmış Türkçe Ders Kitabı ‘Pilot5’teki Görsel İçeriklerin Kültürlerarasılık Bağlamında İncelenmesi

Türkçe Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar-11, G. Leyla Uzun vd., Editör, Anakara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.301-307, 2020

5. Dil Öğretiminde Kültürel Yaklaşımlar

Yabancı/İkinci Dil Öğretiminde Kültür ve Kültürel Etkileşim, Aydın Gülnur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.155-171, 2020

6. Anadili Öğretimi ve Dijital Öğretim Materyalleri

Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi, Aslan, Canan; Çalışkan, Gürbüz, Editör, Pegem, Ankara, ss.121-131, 2020

7. 9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Materyalindeki (2016) Eleştirel Okuma Sorularının Değerlendirilmesi: Sorulaştırma Stratejilerinden Kaynaklanan Problemler

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar-10, Uzun, N. Engin; Ümit, Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.401-419, 2018

8. Fransızca Duygduğunu Anlama Becerisinde Türk Öğrencilerin Karşılaştıkları Sorunlardan Biri: Ulama

Prof. Dr. Ayşe Eziler Kıran’xxa Armağan, İrem ONURSAL AYIRIR, Ece KORKUT, Editör, HacettepeÜniversitesi Yayınları, Ankara, ss.133-152, 2017
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları