Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. İkna Edici Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinlik Önerileri

XI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, ss.1434-1443, (Tam Metin Bildiri)

2. Azerbaycan Türkçesi ile Türkiye Türkçesinin Söz Varlığı Bakımından Karşılaştırılması

XIV. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Baku, Azerbaycan, 26 - 27 Eylül 2019, ss.324-334, (Tam Metin Bildiri)

3. Türk Dili Dergisi’nin Çocuk Yazınına Katkıları

Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.354-360, (Tam Metin Bildiri)

4. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)

5. Dinleme Stratejileri ve Bu Stratejilerin Kullanımına Yönelik Etkinlikler

X. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.426-427, (Özet Bildiri)

8. Noktalama İşaretlerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri

IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

10. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongrelerinde Türkçe Eğitimine Yönelik Bildiriler Üzerine Bir Çalışma

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1440-1453, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Türkçe Dersi Konuşma Kazanımlarının Devinişsel Beceriler Açısından Değerlendirilmesi

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.102-111, (Tam Metin Bildiri)

13. Türkçe Eğitimi Bölümleri Üzerine Bir Değerlendirme

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

14. İlkokul 4 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Temel Beceriler Açısından İncelenmesi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.2-6, (Tam Metin Bildiri)

15. 12 Sınıf Türk Edebiyatı Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Temel Beceriler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Kongresi, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 19 Mayıs 2013, cilt.2, ss.579-585, (Tam Metin Bildiri)

16. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Ölçme Değerlendirme Yeterliliklerine İlişkin Algıları

IV. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2011, cilt.2, ss.63-74, (Tam Metin Bildiri)

17. Türkçe Öğretmenliği Bölümlerinin Akademik Yapısına İlişkin Bir Değerlendirme

III. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2010, ss.457-465, (Tam Metin Bildiri)

18. Ana Dili Bağlamında Kelime Hazinesi ve Bellek

Dil Bilimi Eğitiminde Modern Paradigmalar: Metotlar ve Teknikler, Uluslararası Uygulamalar Konferansı, Sterlitamak, Rusya, 25 - 27 Kasım 2009, ss.92-96, (Tam Metin Bildiri)

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongrelerinde Edebiyat Eğitiminin Yeri

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.427-435, (Tam Metin Bildiri)

20. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yeni İlköğretim 6 7 8 Sınıf Türkçe Programındaki Ölçme Değerlendirme Konusundaki Yeterlilik Düzeylerine İlişkin Algıları

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.67-73, (Tam Metin Bildiri)

21. Türkçenin Morfolojik Yapısının Kelime Hazinesi Açısından Önemi

Büyük Türk Dili Kurultayı, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2006, ss.497-505, (Tam Metin Bildiri)

22. İlköğretim Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Kelime Hazinesi Bakımından Niceliği ve Ortak Kelime Hazinesi Kazandırma Bakımından Yeterlilikleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.331-334, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Türkçe ve Türk Kültürü 7

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2019

2. Söz Varlığı ve Sözcük Öğretiminin Önemi

Yabancı Dil Olarak/ İkinci Dil Olarak/Yurtdışındaki Türk Soylular İçin Türkçenin Sözcük Öğretimi, Alparslan Okur, Gökçen Göçen, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.19-37, 2019

3. Kelime Öğretimi

İlkokuma Yazma ve Türkçe Öğretimi, Onan Bilginer, Kan Mustafa Onur, Editör, Nobel Yay., Ankara, ss.273-326, 2018

4. Konuşma Türleri Üzerine Bir Değerlendirme

Prof. Dr. Alemdar Yalçın Armağanı, Aytaş Gıyasettin, Uslu Üstten Aliye, Editör, Akçağ, Ankara, ss.803-821, 2018

5. 18. Yüzyılda Türkçenin Eğitimi ile İlgili Çalışmalar

Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitim Öğretim Tarihi Araştırmaları, Güzel, Abdurrahman, Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.197-221, 2017

6. Persuasion Techniques in Persuasive Texts of Undergraduate Students: A Case Study

Contemporary Approaches in Education, Norley, K., Icbay, M. A., & Arslan, H.) , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.115-124, 2015

7. Türkçe Eğitimi Bölümlerinin Akademik Yapı Açısından Değerlendirilmesi

Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Mustafa Volkan Coşkun, Nigar Açık Önkaş, Nigar İpek Eğilmez,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.362-371, 2015

8. Kültür Aktarımı Açısından Türkçe Eğitiminde Tekerlemelerin Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme

Murat ÖZBAY a Armağan, Duygu Uçgun, Ahmet Balcı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-343, 2015

9. Medya Okuryazarlığı

Türkçe Öğretimi El Kitabı, Abdurrahman Güzel, Halit Karatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.427-468, 2014

10. Fiziksel Bir Süreç Olarak Konuşma

Prof Dr Abdurrahman GÜZEl Armağanı, Celal Demir, Abdurrahman Güzel, Editör, Akçağ Yayınevi, Ankara, ss.329-340, 2013

11. Dünyada ve Türkiye’de Dil Bilgisi Öğretiminin Temel Problemleri

Türkçe Eğitimi Açısından Dil Bilgisi Öğretimi, Murat Özbay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-70, 2012
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

106

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

309

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları