Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İkna Edici Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinlik Önerileri

XI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, ss.1434-1443

Azerbaycan Türkçesi ile Türkiye Türkçesinin Söz Varlığı Bakımından Karşılaştırılması

XIV. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Baku, Azerbaycan, 26 - 27 Eylül 2019, ss.324-334

Türk Dili Dergisi’nin Çocuk Yazınına Katkıları

Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.354-360

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.300-304

Dinleme Stratejileri ve Bu Stratejilerin Kullanımına Yönelik Etkinlikler

X. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.426-427

Noktalama İşaretlerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri

IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017

Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongrelerinde Türkçe Eğitimine Yönelik Bildiriler Üzerine Bir Çalışma

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1440-1453 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Dersi Konuşma Kazanımlarının Devinişsel Beceriler Açısından Değerlendirilmesi

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.102-111

Türkçe Eğitimi Bölümleri Üzerine Bir Değerlendirme

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

12 Sınıf Türk Edebiyatı Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Temel Beceriler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Kongresi, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 19 Mayıs 2013, cilt.2, ss.579-585

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Ölçme Değerlendirme Yeterliliklerine İlişkin Algıları

IV. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2011, cilt.2, ss.63-74

Türkçe Öğretmenliği Bölümlerinin Akademik Yapısına İlişkin Bir Değerlendirme

III. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2010, ss.457-465

Ana Dili Bağlamında Kelime Hazinesi ve Bellek

Dil Bilimi Eğitiminde Modern Paradigmalar: Metotlar ve Teknikler, Uluslararası Uygulamalar Konferansı, Sterlitamak, Rusya, 25 - 27 Kasım 2009, ss.92-96

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongrelerinde Edebiyat Eğitiminin Yeri

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.427-435

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yeni İlköğretim 6 7 8 Sınıf Türkçe Programındaki Ölçme Değerlendirme Konusundaki Yeterlilik Düzeylerine İlişkin Algıları

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.67-73

Türkçenin Morfolojik Yapısının Kelime Hazinesi Açısından Önemi

Büyük Türk Dili Kurultayı, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2006, ss.497-505

İlköğretim Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Kelime Hazinesi Bakımından Niceliği ve Ortak Kelime Hazinesi Kazandırma Bakımından Yeterlilikleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.331-334

Kitap & Kitap Bölümleri

Türkçe ve Türk Kültürü 7

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2019

Söz Varlığı ve Sözcük Öğretiminin Önemi

Yabancı Dil Olarak/ İkinci Dil Olarak/Yurtdışındaki Türk Soylular İçin Türkçenin Sözcük Öğretimi, Alparslan Okur, Gökçen Göçen, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.19-37, 2019

Kelime Öğretimi

İlkokuma Yazma ve Türkçe Öğretimi, Onan Bilginer, Kan Mustafa Onur, Editör, Nobel Yay., Ankara, ss.273-326, 2018

Konuşma Türleri Üzerine Bir Değerlendirme

Prof. Dr. Alemdar Yalçın Armağanı, Aytaş Gıyasettin, Uslu Üstten Aliye, Editör, Akçağ, Ankara, ss.803-821, 2018

18. Yüzyılda Türkçenin Eğitimi ile İlgili Çalışmalar

Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitim Öğretim Tarihi Araştırmaları, Güzel, Abdurrahman, Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.197-221, 2017

Persuasion Techniques in Persuasive Texts of Undergraduate Students: A Case Study

Contemporary Approaches in Education, Norley, K., Icbay, M. A., & Arslan, H.) , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.115-124, 2015

Türkçe Eğitimi Bölümlerinin Akademik Yapı Açısından Değerlendirilmesi

Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Mustafa Volkan Coşkun, Nigar Açık Önkaş, Nigar İpek Eğilmez,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.362-371, 2015

Kültür Aktarımı Açısından Türkçe Eğitiminde Tekerlemelerin Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme

Murat ÖZBAY a Armağan, Duygu Uçgun, Ahmet Balcı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-343, 2015

Medya Okuryazarlığı

Türkçe Öğretimi El Kitabı, Abdurrahman Güzel, Halit Karatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.427-468, 2014

Fiziksel Bir Süreç Olarak Konuşma

Prof Dr Abdurrahman GÜZEl Armağanı, Celal Demir, Abdurrahman Güzel, Editör, Akçağ Yayınevi, Ankara, ss.329-340, 2013

Dünyada ve Türkiye’de Dil Bilgisi Öğretiminin Temel Problemleri

Türkçe Eğitimi Açısından Dil Bilgisi Öğretimi, Murat Özbay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-70, 2012

Metrikler

Yayın

81

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları