Makaleler
48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (13)
7. 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.497-506, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Konuşma Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Journal Of Turkish Literature Culture Education
, cilt.6, ss.1105-1121, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Yabancı Dil Olarak Türkçe Konuşma Öğretimine Dair Öğretmen Bilişleri
Zeitschrift für die Welt der Türken
, cilt.8, ss.85-102, 2016 (Hakemli Dergi)
20. İlkokul 3 Sınıf Öğrencilerinin Konuşma Akıcılıklarının Değerlendirilmesi
Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.17, ss.167-184, 2015 (Hakemli Dergi)
27. Ana Dili Eğitiminde Dijital Hikâye Anlatımlarının Kullanımı
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.74-95, 2014 (Hakemli Dergi)
29. Nasıl İkna Ediliyoruz İkna Edici Metin ve Yapısı
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, ss.75-102, 2014 (Hakemli Dergi)
30. Türkçe öğretmeni adaylarının oluşturdukları ikna edici metinlerin yapı açısından incelenmesi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, cilt.21, ss.12-21, 2014 (Hakemli Dergi)
31. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Becerisi ve Dinleme Eğitimi Özyeterlik Algıları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, ss.245-258, 2013 (Hakemli Dergi)
32. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Lisans Düzeyinde Verilen Yabancılara Türkçe Öğretimi YTÖ Dersine Yönelik Özyeterlik Algıları
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, ss.36-45, 2013 (Hakemli Dergi)
33. 7 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Karakter Eğitimi Açısından İncelenmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, ss.22-37, 2013 (Hakemli Dergi)
34. Türkçe Öğretiminde Kavram Haritalarının Kullanılması Üzerine Kuramsal Bir Çalışma
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.2, ss.13-34, 2013 (Hakemli Dergi)
36. Türk Edebiyatı Dersinin Öğretiminde Değerler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, ss.41-57, 2013 (Hakemli Dergi)
37. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okumaya ve Okuma Eğitimine İlişkin Özyeterlik Algıları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, ss.110-139, 2013 (Hakemli Dergi)
38. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Kelime Hazinesi Üzerine Bir Değerlendirme
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.6, ss.1797-1808, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Zihinsel ve Fiziksel Bir Süreç Olarak Okuma
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.15-29, 2011 (Hakemli Dergi)
43. 21 Yüzyıl Okuryazarlık Türleri Değişen Metin Algısı ve Türkçe Eğitimi
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.283-298, 2010 (Hakemli Dergi)
45. Türkçedeki Kelime Türetme Özelliğinin İlköğretim Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarına Yansıması
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.437-455, 2010 (Hakemli Dergi)
47. Kelime Hazinesi Çalışmaları Açısından Kelime Kavramı Üzerine Bir Değerlendirme
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.293-307, 2005 (Hakemli Dergi)
48. Konuşma Eğitimi ve Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinlikler
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.287-309, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
5. Dinleme Stratejileri ve Bu Stratejilerin Kullanımına Yönelik Etkinlikler
X. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.426-427, (Özet Bildiri)
7. A Self-Efficacy Scale Development Study for the Speaking Ability of Learners of Turkish as a Foreign Language (Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlere Yönelik Konuşma Öz Yeterlilik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
II. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Munich, Almanya, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.109-116, (Tam Metin Bildiri)
8. Noktalama İşaretlerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
10. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongrelerinde Türkçe Eğitimine Yönelik Bildiriler Üzerine Bir Çalışma
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1440-1453, (Tam Metin Bildiri)
11. Türkçe Dersi Konuşma Kazanımlarının Devinişsel Beceriler Açısından Değerlendirilmesi
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.102-111, (Tam Metin Bildiri)
13. Türkçe Eğitimi Bölümleri Üzerine Bir Değerlendirme
7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
14. İlkokul 4 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Temel Beceriler Açısından İncelenmesi
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.2-6, (Tam Metin Bildiri)
15. 12 Sınıf Türk Edebiyatı Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Temel Beceriler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Kongresi, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 19 Mayıs 2013, cilt.2, ss.579-585, (Tam Metin Bildiri)
16. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Ölçme Değerlendirme Yeterliliklerine İlişkin Algıları
IV. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2011, cilt.2, ss.63-74, (Tam Metin Bildiri)
17. Türkçe Öğretmenliği Bölümlerinin Akademik Yapısına İlişkin Bir Değerlendirme
III. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2010, ss.457-465, (Tam Metin Bildiri)
18. Ana Dili Bağlamında Kelime Hazinesi ve Bellek
Dil Bilimi Eğitiminde Modern Paradigmalar: Metotlar ve Teknikler, Uluslararası Uygulamalar Konferansı, Sterlitamak, Rusya, 25 - 27 Kasım 2009, ss.92-96, (Tam Metin Bildiri)
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongrelerinde Edebiyat Eğitiminin Yeri
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.427-435, (Tam Metin Bildiri)
20. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yeni İlköğretim 6 7 8 Sınıf Türkçe Programındaki Ölçme Değerlendirme Konusundaki Yeterlilik Düzeylerine İlişkin Algıları
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.67-73, (Tam Metin Bildiri)
21. Türkçenin Morfolojik Yapısının Kelime Hazinesi Açısından Önemi
Büyük Türk Dili Kurultayı, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2006, ss.497-505, (Tam Metin Bildiri)
22. İlköğretim Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Kelime Hazinesi Bakımından Niceliği ve Ortak Kelime Hazinesi Kazandırma Bakımından Yeterlilikleri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.331-334, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. Türkçe ve Türk Kültürü 7
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2019
2. Söz Varlığı ve Sözcük Öğretiminin Önemi
Yabancı Dil Olarak/ İkinci Dil Olarak/Yurtdışındaki Türk Soylular İçin Türkçenin Sözcük Öğretimi, Alparslan Okur, Gökçen Göçen, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.19-37, 2019
3. Kelime Öğretimi
İlkokuma Yazma ve Türkçe Öğretimi, Onan Bilginer, Kan Mustafa Onur, Editör, Nobel Yay., Ankara, ss.273-326, 2018
4. Konuşma Türleri Üzerine Bir Değerlendirme
Prof. Dr. Alemdar Yalçın Armağanı, Aytaş Gıyasettin, Uslu Üstten Aliye, Editör, Akçağ, Ankara, ss.803-821, 2018
5. 18. Yüzyılda Türkçenin Eğitimi ile İlgili Çalışmalar
Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitim Öğretim Tarihi Araştırmaları, Güzel, Abdurrahman, Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.197-221, 2017
6. Persuasion Techniques in Persuasive Texts of Undergraduate Students: A Case Study
Contemporary Approaches in Education, Norley, K., Icbay, M. A., & Arslan, H.) , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.115-124, 2015
7. Türkçe Eğitimi Bölümlerinin Akademik Yapı Açısından Değerlendirilmesi
Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Mustafa Volkan Coşkun, Nigar Açık Önkaş, Nigar İpek Eğilmez,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.362-371, 2015
8. Kültür Aktarımı Açısından Türkçe Eğitiminde Tekerlemelerin Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme
Murat ÖZBAY a Armağan, Duygu Uçgun, Ahmet Balcı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-343, 2015
9. Medya Okuryazarlığı
Türkçe Öğretimi El Kitabı, Abdurrahman Güzel, Halit Karatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.427-468, 2014
10. Fiziksel Bir Süreç Olarak Konuşma
Prof Dr Abdurrahman GÜZEl Armağanı, Celal Demir, Abdurrahman Güzel, Editör, Akçağ Yayınevi, Ankara, ss.329-340, 2013
11. Dünyada ve Türkiye’de Dil Bilgisi Öğretiminin Temel Problemleri
Türkçe Eğitimi Açısından Dil Bilgisi Öğretimi, Murat Özbay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-70, 2012