Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2021 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2018 Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2014 Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2006 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2005 - 2006 Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2001 - 2005 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi
-
1997 - 2001 Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2015 - 2018 Bölüm Başkanı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Rektörlük, Türk Dili Bölümü
-
2014 - 2016 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkçe Öğretimi Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2014 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2014 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2010 - 2014 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, Rektörlük
-
2006 - 2008 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
-
1996 - 1997 Türkçe Öğretmeni
Milli Eğitim Bakanlığı
Yönetilen Tezler
-
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM HARİTALARININ KELİME ÖĞRETİMİ ÜZERİNE ETKİSİ
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
R.ZORPUZAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkçe dersi öğretim programı'nda yer alan kök değerler açısından Rafadan Tayfa Çizgi Filminin incelenmesi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
S.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ders kitabı olarak Z-kitap kullanımının okuduğunu anlamaya etkisi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
A.ŞANAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Hızlı okuma tekniklerinin beşinci sınıf öğrencilerinin okuma hızlarına ve anlama düzeylerine etkisi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
T.SOYSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuduğunu anlama becerisinin kavram haritası aracılığıyla geliştirilmesi: Bir eylem araştırması
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
F.BÜLBÜL(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Temel becerilerin geliştirilmesi açısından ilköğretim ikinci kademede Türkçe öğretimi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
Ö.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Ortaokul 6,7 ve 8. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatımlarının düşünceyi geliştirme teknikleri açısından incelenmesi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
A.ÜNLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Ortaokul (5, 6, 7 ve 8. sınıf) Türkçe ders kitaplarının temel beceriler açısından incelenmesi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
F.ÖRGE(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Çanakkale'deki yerel gazetelerin anlatım bozuklukları açısından incelenmesi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
A.ÖZDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin yazılarında görülen anlatım bozukluklarının incelenmesi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
M.ÜSTÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2004 yılında tavsiye ettiği Yüz Temel Eser'deki yerel romanlar aracılığıyla edebiyat öğretiminde değerler öğretimi üzerine bir araştırma
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
E.ÇAKICI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
9. sınıf Türk edebiyatı öğretim programının eleştirel düşünme açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
G.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Ulusal eğitim bilimleri kongrelerinde Türkçe eğitiminin yeri
Kurudayıoğlu M. (Danışman)
H.HÜSEYİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008