SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.497-506, 2019 (Hakemli Dergi)
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki Temel Becerilere Uygunluğu Açısından İncelenmesi
Yeni Türkiye
, ss.458-469, 2018 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Konuşma Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Journal Of Turkish Literature Culture Education
, cilt.6, ss.1105-1121, 2017 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Konuşma Öğretimine Dair Öğretmen Bilişleri
Zeitschrift für die Welt der Türken
, cilt.8, ss.85-102, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokul 3 Sınıf Öğrencilerinin Konuşma Akıcılıklarının Değerlendirilmesi
Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.17, ss.167-184, 2015 (Hakemli Dergi)
Ana Dili Eğitiminde Dijital Hikâye Anlatımlarının Kullanımı
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.74-95, 2014 (Hakemli Dergi)
Nasıl İkna Ediliyoruz İkna Edici Metin ve Yapısı
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, ss.75-102, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe öğretmeni adaylarının oluşturdukları ikna edici metinlerin yapı açısından incelenmesi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, cilt.21, ss.12-21, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Becerisi ve Dinleme Eğitimi Özyeterlik Algıları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, ss.245-258, 2013 (Hakemli Dergi)
Alımlama Estetiği Kuramı Doğrultusunda Okurun Beklenti Ufkunun Tespit Edilmesi Üzerine Uygulamalı Bir Çalışma
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, ss.101-123, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretiminde Kavram Haritalarının Kullanılması Üzerine Kuramsal Bir Çalışma
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.2, ss.13-34, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Lisans Düzeyinde Verilen Yabancılara Türkçe Öğretimi YTÖ Dersine Yönelik Özyeterlik Algıları
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, ss.36-45, 2013 (Hakemli Dergi)
7 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Karakter Eğitimi Açısından İncelenmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, ss.22-37, 2013 (Hakemli Dergi)
Türk Edebiyatı Dersinin Öğretiminde Değerler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, ss.41-57, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okumaya ve Okuma Eğitimine İlişkin Özyeterlik Algıları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, ss.110-139, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Sözlü Anlatımlarının Düşünceyi Geliştirme Teknikleri Açısından İncelenmesi
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.213-226, 2011 (Hakemli Dergi)
Zihinsel ve Fiziksel Bir Süreç Olarak Okuma
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.15-29, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Kelime Hazinesi Üzerine Bir Değerlendirme
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.6, ss.1797-1808, 2011 (Hakemli Dergi)
Türkçedeki Kelime Türetme Özelliğinin İlköğretim Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarına Yansıması
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.437-455, 2010 (Hakemli Dergi)
21 Yüzyıl Okuryazarlık Türleri Değişen Metin Algısı ve Türkçe Eğitimi
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.283-298, 2010 (Hakemli Dergi)
Kelime Hazinesi Çalışmaları Açısından Kelime Kavramı Üzerine Bir Değerlendirme
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.293-307, 2005 (Hakemli Dergi)
Konuşma Eğitimi ve Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinlikler
Türklük Bilimi Araştırmaları
, ss.287-309, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dinleme Stratejileri ve Bu Stratejilerin Kullanımına Yönelik Etkinlikler
X. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.426-427
A Self-Efficacy Scale Development Study for the Speaking Ability of Learners of Turkish as a Foreign Language (Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlere Yönelik Konuşma Öz Yeterlilik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
II. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Munich, Almanya, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.109-116
Noktalama İşaretlerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongrelerinde Türkçe Eğitimine Yönelik Bildiriler Üzerine Bir Çalışma
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1440-1453
Türkçe Dersi Konuşma Kazanımlarının Devinişsel Beceriler Açısından Değerlendirilmesi
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.102-111
Türkçe Eğitimi Bölümleri Üzerine Bir Değerlendirme
7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014
İlkokul 4 Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Temel Beceriler Açısından İncelenmesi
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.2-6
12 Sınıf Türk Edebiyatı Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Temel Beceriler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Kongresi, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 17 - 19 Mayıs 2013, cilt.2, ss.579-585
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Ölçme Değerlendirme Yeterliliklerine İlişkin Algıları
IV. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2011, cilt.2, ss.63-74
Türkçe Öğretmenliği Bölümlerinin Akademik Yapısına İlişkin Bir Değerlendirme
III. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2010, ss.457-465
Ana Dili Bağlamında Kelime Hazinesi ve Bellek
Dil Bilimi Eğitiminde Modern Paradigmalar: Metotlar ve Teknikler, Uluslararası Uygulamalar Konferansı, Sterlitamak, Rusya, 25 - 27 Kasım 2009, ss.92-96
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongrelerinde Edebiyat Eğitiminin Yeri
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.427-435
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yeni İlköğretim 6 7 8 Sınıf Türkçe Programındaki Ölçme Değerlendirme Konusundaki Yeterlilik Düzeylerine İlişkin Algıları
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.67-73
Türkçenin Morfolojik Yapısının Kelime Hazinesi Açısından Önemi
Büyük Türk Dili Kurultayı, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2006, ss.497-505
İlköğretim Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Kelime Hazinesi Bakımından Niceliği ve Ortak Kelime Hazinesi Kazandırma Bakımından Yeterlilikleri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.331-334
Kitap & Kitap Bölümleri
Türkçe ve Türk Kültürü 7
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2019
Söz Varlığı ve Sözcük Öğretiminin Önemi
Yabancı Dil Olarak/ İkinci Dil Olarak/Yurtdışındaki Türk Soylular İçin Türkçenin Sözcük Öğretimi, Alparslan Okur, Gökçen Göçen, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.19-37, 2019
Kelime Öğretimi
İlkokuma Yazma ve Türkçe Öğretimi, Onan Bilginer, Kan Mustafa Onur, Editör, Nobel Yay., Ankara, ss.273-326, 2018
Konuşma Türleri Üzerine Bir Değerlendirme
Prof. Dr. Alemdar Yalçın Armağanı, Aytaş Gıyasettin, Uslu Üstten Aliye, Editör, Akçağ, Ankara, ss.803-821, 2018
18. Yüzyılda Türkçenin Eğitimi ile İlgili Çalışmalar
Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitim Öğretim Tarihi Araştırmaları, Güzel, Abdurrahman, Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.197-221, 2017
Persuasion Techniques in Persuasive Texts of Undergraduate Students: A Case Study
Contemporary Approaches in Education, Norley, K., Icbay, M. A., & Arslan, H.) , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.115-124, 2015
Türkçe Eğitimi Bölümlerinin Akademik Yapı Açısından Değerlendirilmesi
Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Mustafa Volkan Coşkun, Nigar Açık Önkaş, Nigar İpek Eğilmez,, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.362-371, 2015
Kültür Aktarımı Açısından Türkçe Eğitiminde Tekerlemelerin Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme
Murat ÖZBAY a Armağan, Duygu Uçgun, Ahmet Balcı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-343, 2015
Medya Okuryazarlığı
Türkçe Öğretimi El Kitabı, Abdurrahman Güzel, Halit Karatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.427-468, 2014
Fiziksel Bir Süreç Olarak Konuşma
Prof Dr Abdurrahman GÜZEl Armağanı, Celal Demir, Abdurrahman Güzel, Editör, Akçağ Yayınevi, Ankara, ss.329-340, 2013
Dünyada ve Türkiye’de Dil Bilgisi Öğretiminin Temel Problemleri
Türkçe Eğitimi Açısından Dil Bilgisi Öğretimi, Murat Özbay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-70, 2012