SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Regarding the Concept of Numbers
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.53, sa.2, ss.652-680, 2024 (ESCI)
İlkokul Öğrencilerinin Sayıların Parça-Bütün İlişkisine Yönelik Toplama İşlemlerindeki Performanslarının ve Stratejilerinin İncelenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.57, ss.1887-1905, 2023 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sayıları ve İşlemleri Gösterimler Yoluyla Anlamlandırması
Başkent University Journal of Education
, cilt.10, sa.2, ss.193-207, 2023 (Hakemli Dergi)
Akıl Yürütme ve İşlem Oyunlarında 7. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Sayı Duyusu Stratejileri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.55, sa.3, ss.721-763, 2022 (Hakemli Dergi)
AN INVESTIGATION OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS’NUMBER SENSE REGARDING THE PERCENT
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.2221-2243, 2017 (Hakemli Dergi)
Pre-Service Elementary Mathematics Teachers’ Informal Strategies for Multiplication and Division of Fractions
Başkent University Journal of Education
, cilt.4, ss.136-146, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hesaplama Becerileri ve Sayı Duyuları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Education Sciences NWSA- E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, ss.1277-1238, 2011 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Proportional Reasoning Skills of Middle School Students
Investigations in Mathematics Learning
, cilt.2, ss.26-49, 2009 (Scopus)
Matematik Eğitiminde Araştırma Konuları: 2000-2002
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.72-81, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Dönemi Çocuklarının Sayıları Anlamlandırmaları ve Büyüklükleri Algılamaları
IX International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid), İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.697-698
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sayı Kavramı ve Sayma Becerilerine Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
5th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposıum, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.693-695
Okul Öncesi Çocuklarının Çokluğa İlişkin Tahmin Sorularındaki Performanslarının İncelenmesi
TÜRKBİLMAT-5, İzmir, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.76-77
Resimli Çocuk Kitaplarının Sayı Duyusu Açısından İncelenmesi
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.40
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Onluk Taban Bloklarını Kullanma Deneyimleri
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.639-641
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Düşünceleri Odağında Fark Etme Düzeyleri: Neyi Fark Ettiler ve Nasıl Fark Ettiler?
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.411-413
Ortaokul Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Müze Odaklı Matematik Ders Planlarının İncelenmesi
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium , İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.507-510
Matematikte Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1358-1360
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Müze Koleksiyonlarındaki Eserleri veya Objeleri Matematik Kavramları ile İlişkilendirmeleri
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.702-704
6. SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDAKİ GÜNLÜK HAYAT İLİŞKİLENDİRMELERİNDE KULLANILAN BAĞLAMLAR
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 08 Ekim 2018, ss.75
An examination of model eliciting activities designed by pre service mathematics teachers based on six design principles
2012 European Conference on Educational Research (ECER), Cadiz, İspanya, 18 - 21 Eylül 2012
Elementary pre service teachers interpretations of students mathematical thinking
2011 European Conference on Educational Research (ECER) Konferansı, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011
Okul Öncesi ve İlköğretim 1.sınıf öğrencilerinin Sayı Kavramıyla ilgili Becerilerini İnceleyen Bir Çalışma
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 Mayıs 2007
İlköğretim 1. ve 2. Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik İşlemleri Çözme Stratejilerinin İncelenmesi Üzerine Nitel Bir Çalışma,
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 Mayıs 2007
Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı Düzeylerine Bağlı Motivasyonlarını Etkileyen Faktörlerin Araştırılması
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2005, ss.72-76
Kitap & Kitap Bölümleri
İlkokul Matematik 2
MHG Yay. / Ank., 2017
İlkokul Matematik 1 Ders Kitabı
MHG Yay. / Ank., 2016