Makaleler
47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (31)
ESCI (7)
Scopus (28)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (9)
8. Exploring the role of situational flow experience in learning through design in 3D multi-user virtual environments
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, cilt.32, sa.4, ss.2217-2237, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
11. The effect of design tasks on the cognitive load level of instructional designers in 3D MUVEs
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, cilt.32, sa.2, ss.1103-1120, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
14. The Effects of Using On-Screen and Paper Maps on Navigation Efficiency in 3D Multi-User Virtual Environments
INTERNATIONAL JOURNAL OF GAMING AND COMPUTER-MEDIATED SIMULATIONS
, cilt.11, sa.4, ss.21-41, 2019 (ESCI, Scopus)
16. The Effects of 3D Multi-User Virtual Environments on Collaborative Learning and Social Presence
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
, cilt.11, sa.3, ss.221-231, 2019 (Scopus)
22. Üç boyutlu sanal gerçeklik ortamlarındaki deneyimlere ilişkin kullanıcı görüşleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.669-689, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
24. Evaluation of a university website's usability for visually impaired students
UNIVERSAL ACCESS IN THE INFORMATION SOCIETY
, cilt.16, sa.1, ss.151-160, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
25. Evaluating computer games for the professional development of teachers: The case of atlantis remixed
International Journal of Virtual and Augmented Reality
, cilt.1, sa.2, ss.60-74, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Guidelines for Transferring Residential Courses into Web
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.17, sa.4, ss.145-165, 2016 (SSCI, Scopus)
29. An Investigation of Presence in Three-Dimensional Multi-User Virtual Environments
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.3, ss.475-490, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
30. Yükseköğretim kurumları web tabanlı uzaktan eğitim programlarında yaşanan sorunlar
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.26-50, 2015 (Hakemli Dergi)
31. A study on the usability of a university registrar’s office website through the methods of authentic tasks and eye-tracking
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.12, sa.2, ss.26-38, 2013 (Hakemli Dergi)
32. Üç Boyutlu Sanal Ortam ve Somut Materyal Kullanımının Uzamsal Yeteneğe Etkileri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.1, ss.498-508, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
33. Bir Eğitsel Oyun Tasarımı Modelinin Geliştirilmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.41-61, 2011 (Hakemli Dergi)
34. Bir eğitsel oyun tasarımı modelinin geliştirilmesi
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.1, sa.1, ss.41-61, 2011 (TRDizin)
35. Bir bölüm web sitesinin otantik görevler ve göz izleme yöntemi aracılığıyla kullanılabilirlik değerlendirmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.147-173, 2011 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
36. EFFECTS OF USING THREE-DIMENSIONAL VIRTUAL ENVIRONMENTS AND CONCRETE MANIPULATIVES ON SPATIAL ABILITY
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.41, ss.498-508, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
39. Evaluation of computer games for learning about mathematical functions
i-manager's Journal of Educational Technology
, cilt.5, sa.2, ss.64-72, 2008 (Hakemli Dergi)
40. STUDENTS' OPINIONS OF EDUCATIONAL COMPUTER GAME UTILIZATION: A SOCIAL STUDIES COURSE CASE
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.35, ss.27-37, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
41. Evaluation of computer games for learning about mathematical functions. i-manager's Journal of Educational Technology
i-manager's Journal of Educational Technology
, cilt.5, sa.2, ss.64-72, 2008 (Hakemli Dergi)
45. Okul deneyimi dersinde kullanılan gözlem kayıt yöntemlerinin öğretmen adaylarının görüşlerine dayalı olarak karşılaştırılması
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.5, sa.10, ss.161-176, 2006 (Hakemli Dergi)
46. Eğitsel bilgisayar oyunları ve bir örnek: Quest atlantis
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.30, ss.220-229, 2006 (TRDizin)
47. Making learning fun: Quest Atlantis, a game without guns
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.53, sa.1, ss.86-107, 2005 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
45
4. Bir Üniversite Tanıtım Filminin Değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018
10. Aurasma ile Geliştirilmiş Bir Arttırılmış Gerçeklik Üniversite Tanıtım Uygulaması
5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2017 - 13 Ekim 1017, ss.60, (Özet Bildiri)
16. A Study on the Usability of a Mooc's Course on Coursera through the Methods of Eye Tracking
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. The evaluation of e-government web portal in Turkey through eye-tacking method
European Conference of Educational Research 2017, Copenhagen, Danimarka, 21 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
23. COTS oyunlarının mesleki tutum ve motivasyonu arttırmak amacıyla kullanımı Railroad Tycoon örneği
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
26. Using Mobile Eye Tracking Technique in Micro teaching Practices of Pre service Teachers
European Conference on Educational Research 2016, (ECER 2016), Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
36. Sarmal eğitsel oyun tasarımı modeline göre dijital oyun geliştirme süreci E Adventure örneği
Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, 7 - 08 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
42. Bilgi yönetimi için bir elektronik performans destek sistemi geliştirilmesi
9th International Educational Technology Conference (IETC), Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.268-274, (Tam Metin Bildiri)
43. Etkileşimli sistem tasarımında kullanılabilirlik: Bilgi işlem sorun ve ihtiyaç iletme sistemi örneği
8th International Educational Technology Conference (IETC), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
44. 112 Ambulans Lise öğrencilerinin çokkullanıcılı bir oyun ortamında ilkyardım konusunu öğrenmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2006, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.281, (Özet Bildiri)
45. Fonksiyonlar konusunun oyun ortamında öğretilmesi
Matematik Etkinlikleri 2006 - 5. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006
Kitaplar
38
3. Multi-User Virtual Environments in Formal and Informal Learning Settings: Student and Teacher Perceptions
Current Research in Education, Onur Zahal, Halil Taş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.45-70, 2022
4. Milli Eğitim Bakanlığı Doküman Yönetim Sistemi'nin Kullanılabilirlik Değerlendirmesi
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan Odabaşı, Aytekin İşman, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.493-518, 2022
5. Üniversite Adayı Öğrencilerine Yönelik Hazırlanan Tanıtım Web Sayfasının Kullanılabilirlik Çalışması
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-574, 2021
10. Üniversite Tanıtım Aracı Olarak Sosyal Medya Hesaplarının Göz İzleme Yöntemiyle Değerlendirilmesi: Hacettepe Üniversitesi Örneği
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan ODABAŞI ,Buket Akkoyunlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.633-655, 2019
13. Usability evaluation of the mobile application of centralized hospital appointment system (CHAS)
User Centric E-Government: Challenges and Opportunities, S. Saeed, T. Ramayah, Z. Mahmood, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.231-248, 2018
15. Yükseköğretim Kurumlarında Eğitim Teknolojileri Destek Ofisleri: Mevcut Durum ve Öneriler
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.673-691, 2018
23. The adaptation of a residential course to web-based environment for increasing productivity
Increasing Productivity and Efficiency in Online Teaching, , Editör, Information Science Reference, ss.43-63, 2016
26. Mikro-öğretimde mobil göz izlemenin kullanılması
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, A. İşman, H. F. Odabaşı, & B. Akkoyunlu, Editör, Salmat Basım Yayın, ss.383-396, 2016
31. Web tabanlı uzaktan eğitim programlarının yükseköğretim kurumlarında açılması süreci
Eğitim Teknolojileri Okumaları, In B. Akkoyunlu, A. İşman, & H. F. Odabaşı, Editör, Ayrıntı Basım Yayın, ss.469-491, 2015
37. The quest atlantis project: A socially-responsive play space for learning
The educational design and use of simulation computer games, B. E. Shelton & D. A. Wiley, Editör, Sense Publishers, ss.159-186, 2007
38. Multiple motivations framework
Affective and emotional aspects of human computer interaction Game based and innovative learning approaches, M. Pivec, Editör, IOS Press , ss.59-92, 2006
Bilirkişi Raporları
3
Metrikler
Yayın (WoS)
33
Yayın (Scopus)
28
Atıf (WoS)
984
H-İndeks (WoS)
12
Atıf (Scopus)
1010
H-İndeks (Scopus)
9
Atıf (Scholar)
5751
H-İndeks (Scholar)
30
Atıf (TrDizin)
28
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
839
H-İndeks (Sobiad)
15
Atıf (Diğer Toplam)
64
Proje
4
Tez Danışmanlığı
12