Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (31)
ESCI (7)
Scopus (28)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 45

1. Video - Konferans Uygulamaları Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi: Blackboard Collaborate Örneği

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

3. Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Arduino Geliştirme Kartı Giriş Çıkış Birimlerinin Öğrenilmesine Etkisi

12. International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)

4. Bir Üniversite Tanıtım Filminin Değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018

5. Enhancing In-Service Training through Blended Learning in a Large-Scale Governmental Organization

European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

6. Integration of Virtual Reality Fire Drill Application into Authentic Learning Environments.

10th World Conference on Educational Sciences. Prague, Czech Republic, Prag, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

7. Dijital Oyunların Matematik Öğretiminde Kullanımı: Bir Betimsel Tarama Çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.449-450, (Özet Bildiri)

8. Scratch ile programlama eğitiminin öğrencilerin poblem çözme becerilerine etkisi

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerinde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarından Yararlanma: Atlantis Remixed Örneği.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Aurasma ile Geliştirilmiş Bir Arttırılmış Gerçeklik Üniversite Tanıtım Uygulaması

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2017 - 13 Ekim 1017, ss.60, (Özet Bildiri)

11. Programlama eğitiminde yaşanan zorluklar ve çözüm önerileri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

12. Erken yaşta programlama eğitimi: Yurt dışı ve yurt içi perspektiflerinden bir bakış

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

13. Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamların Tasarım Aracı Olarak Kullanımı: Opensim Örneği

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES’xx17), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Sosyo-Kültürel Özellikler Bağlamında Eğitim: Diyarbakır/Sur Örneği

International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. A Study on the Usability of a Mooc's Course on Coursera through the Methods of Eye Tracking

5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. The evaluation of e-government web portal in Turkey through eye-tacking method

European Conference of Educational Research 2017, Copenhagen, Danimarka, 21 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

18. The Evaluation of E-government Web Portal in Turkey through Eye-tracking Method

European Conference on Educational Research (ECER) 2017, Kopenhag, Danimarka, 21 - 22 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

20. Analysis of educational processes in terms of socio-cultural features

4th International Conference of Ethnography and Education, Barcelona, İspanya, 11 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)

21. Eğitimde bilgisayımsal düşünme uygulamalarına ilişkin bir alanyazın incelemesi

11th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

22. Üç boyutlu sanal gerçeklik ortamları kullanılarak tasarlanan eğitsel içerikli etkinlikler üzerine öğrenci görüşleri

IVth International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.1899-1900, (Tam Metin Bildiri)

23. COTS oyunlarının mesleki tutum ve motivasyonu arttırmak amacıyla kullanımı Railroad Tycoon örneği

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

24. Analysis of computer literacy education in terms of self-directed learning and cultural features

European Conference of Educational Research 2016, Dublin, İrlanda, 22 Ağustos 2016, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Evaluating and improving an online occupational health and safety training program

European Conference of Educational Research 2016, Dublin, İrlanda, 22 Ağustos 2016, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri)

26. Using Mobile Eye Tracking Technique in Micro teaching Practices of Pre service Teachers

European Conference on Educational Research 2016, (ECER 2016), Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

27. Eğitim bilişim ağı EBA web portalı kullanılabilirliğinin göz izleme yöntemiyle değerlendirilmesi

IIIrd International Eurasion Educational Research Congress, 1 - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

28. Üç boyutlu çok kullanıcılı sanal ortamlarda kaybolma Active worlds örneği

10th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

29. Programlama eğitiminde robot kullanımının uzamsal yeteneğe etkisi

10th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. Programlama eğitiminde robot kullanımı hakkındaki öğrenci görüşleri

10th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

31. Eğitim teknolojilerinde yeni eğilimler: Sanal gerçeklik uygulamaları

10th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 Mayıs 2016, ss.547-555, (Tam Metin Bildiri)

32. Maker hareketi ve yenilikçi eğitim Bir durum analizi

3rd International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

33. Bilgisayar Oyunları ve Eğitsel Robotlar

stem & makers fest/expo, 7 - 08 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

34. Analysis of computer literacy education in terms of self directed learning

International Conference The Future of Education, 11 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

35. Yüz yüze verilen bir dersin uzaktan eğitim için tasarım süreci

International Eurasion Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

37. Eğitimde Bilgi Teknolojileri ve Fatih Projesi

Başkent Üniversitesi ve Sanayi İşbirliği Teknoloji ve Eğitim Günleri I, 24 Mart 2015, (Özet Bildiri)

38. Programlama eğitiminde robotların kullanımı

Akademik Bilişim, 31 Ocak - 06 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

40. EVALUATION OF THE USABILITY OF EDUCATIONAL WEB MEDIA: A CASE STUDY OF GROU.PS

4th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 14 - 16 Kasım 2011, ss.6738-6742, (Tam Metin Bildiri) identifier

41. USABILITY TESTING OF DEPARTMENTAL WEB SITES: A CASE STUDY WITH AUTHENTIC USERS AND AUTHENTIC TASKS

3rd International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2010, ss.345-353, (Tam Metin Bildiri) identifier

42. Bilgi yönetimi için bir elektronik performans destek sistemi geliştirilmesi

9th International Educational Technology Conference (IETC), Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.268-274, (Tam Metin Bildiri)

43. Etkileşimli sistem tasarımında kullanılabilirlik: Bilgi işlem sorun ve ihtiyaç iletme sistemi örneği

8th International Educational Technology Conference (IETC), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

44. 112 Ambulans Lise öğrencilerinin çokkullanıcılı bir oyun ortamında ilkyardım konusunu öğrenmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2006, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.281, (Özet Bildiri)
Kitaplar 38

1. Multi-user Virtual Environments for Education

Encyclopedia of Computer Graphics and Games, , Editör, Springer, ss.1205-1211, 2024

2. Virtual Reality Applications in Education

Encyclopedia of Computer Graphics and Games, , Editör, Springer International Publishing, New York, ss.1007-1013, 2024

3. Multi-User Virtual Environments in Formal and Informal Learning Settings: Student and Teacher Perceptions

Current Research in Education, Onur Zahal, Halil Taş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.45-70, 2022

4. Milli Eğitim Bakanlığı Doküman Yönetim Sistemi'nin Kullanılabilirlik Değerlendirmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan Odabaşı, Aytekin İşman, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.493-518, 2022

5. Üniversite Adayı Öğrencilerine Yönelik Hazırlanan Tanıtım Web Sayfasının Kullanılabilirlik Çalışması

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.553-574, 2021

6. Design Process of Three-Dimensional Multi-User VirtualEnvironments for Teaching Tree Species

Enriching Teaching and Learning Environments With Contemporary Technologies, Durnalı Mehmet, Limon İbrahim, Editör, IGI Global, Hershey, ss.117-137, 2020

7. Web-Based Course Design Models

Multicultural Instructional Design: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Mehdi Khosrow-Pour, Editör, IGI Global, Hershey, ss.260-281, 2020

8. Uzaktan Eğitimde 2B Grafiklerden 3B Modellere

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket , İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.669-683, 2020

9. Fen bilimleri eğitiminde teknoloji-zengin eğitsel yenilik uygulamaları: Taiga eğitsel oyun ünitesi örneği

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, Devrim Akgündüz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.411-430, 2019

10. Üniversite Tanıtım Aracı Olarak Sosyal Medya Hesaplarının Göz İzleme Yöntemiyle Değerlendirilmesi: Hacettepe Üniversitesi Örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan ODABAŞI ,Buket Akkoyunlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.633-655, 2019

11. Programlama Eğitiminde Yapa-Boza Öğrenme Etkinlikleri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan ODABAŞI ,Buket Akkoyunlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.505-530, 2019

12. Railroad tycoon II

Learning, Education Games, Volume 3: 100 Games to Use in the Classroom Beyond, Karen Schrier, Editör, ETC Press, Pittsburgh, ss.331-334, 2019

13. Usability evaluation of the mobile application of centralized hospital appointment system (CHAS)

User Centric E-Government: Challenges and Opportunities, S. Saeed, T. Ramayah, Z. Mahmood, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.231-248, 2018

14. Usability evaluation of the mobile application of centralized hospital appointment system (CHAS)

User Centric E-Government: Challenges and Opportunities, S. Saeed, T. Ramayah, & Z. Mahmood, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.231-248, 2018

15. Yükseköğretim Kurumlarında Eğitim Teknolojileri Destek Ofisleri: Mevcut Durum ve Öneriler

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.673-691, 2018

16. Multi-user Virtual Environments for Education

Encyclopedia of Computer Graphics and Games, Lee Newton, Editör, Springer Cham, ss.1-11, 2018

17. Programlama eğitimi üzerine bir inceleme: Yaşanan zorluklar, mevcut uygulamalar ve güncel yaklaşımlar

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.693-710, 2018

18. “ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI EĞİTİMİ”NİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA VERİLMESİ

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi, TOJET, Ankara, ss.489-507, 2017

19. Web-based course design models

Handbook of Research on Engaging Digital Natives in Higher Education Settings, M. M. Pinheiro & D. Simões, Editör, Information Science Reference, ss.374-395, 2016

20. Mikro-öğretimde mobil göz izlemenin kullanılması.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, A. İşman, H. F. Odabaşı, & B. Akkoyunlu , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.383-392, 2016

21. The adaptation of a residential course to web-based environment for increasing productivity

Increasing Productivity and Efficiency in Online Teaching, P. Dickenson & J. J. Jaurez, Editör, Information Science Reference, Hershey, Pa, ss.43-63, 2016

22. Usability testing of a three-dimensional library orientation game

Games User Research A Case Study Approach, M. A. Garcia-Ruiz, Editör, CRC Press, ss.77-95, 2016

23. The adaptation of a residential course to web-based environment for increasing productivity

Increasing Productivity and Efficiency in Online Teaching, , Editör, Information Science Reference, ss.43-63, 2016

24. Multiple motivations framework

Affective and emotional aspects of human-computer interaction: Game-based and innovative learning approaches, M. Pivec, Editör, IOS Press , Amsterdam, ss.59-92, 2016

25. Usability testing of a three-dimensional library orientation game

Games User Research: A Case Study Approach, M. A. Garcia-Ruiz, Editör, Crc Press, Boca Raton, Fl, ss.77-95, 2016

26. Mikro-öğretimde mobil göz izlemenin kullanılması

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, A. İşman, H. F. Odabaşı, & B. Akkoyunlu, Editör, Salmat Basım Yayın, ss.383-396, 2016

27. Eğitim bilişim ağı (EBA) web portalı kullanılabilirliğinin göz izleme yöntemiyle değerlendirilmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, A. İşman, H. F. Odabaşı, & B. Akkoyunlu, Editör, Salmat Basım Yayın, Ankara, ss.273-297, 2016

28. Eğitim bilişim ağı (EBA) web portalı kullanılabilirliğinin göz izleme yöntemiyle değerlendirilmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, A. İşman, H. F. Odabaşı, & B. Akkoyunlu, Editör, Salmat Basım Yayın, ss.273-297, 2016

29. Web-based course design models

Handbook of Research on Engaging Digital Natives in Higher Education Settings, M. M. Pinheiro & D. Simões, Editör, Information Science Reference, Hershey, Pa, ss.374-395, 2016

30. Web tabanlı uzaktan eğitim programlarının yükseköğretim kurumlarında açılması süreci

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, B. Akkoyunlu, A. İşman, & H. F. Odabaşı, Editör, Ayrıntı Basım Yayın, Ankara, ss.469-491, 2015

31. Web tabanlı uzaktan eğitim programlarının yükseköğretim kurumlarında açılması süreci

Eğitim Teknolojileri Okumaları, In B. Akkoyunlu, A. İşman, & H. F. Odabaşı, Editör, Ayrıntı Basım Yayın, ss.469-491, 2015

32. Tüketicileri (kullanıcıları) ve ürün kullanımlarını analiz etmek için göz izleme yönteminin kullanılması

Tüketici Yazıları (IV), M. Babaoğul, A. Şener, & E. B. Buğday, Editör, Eryılmaz Offset, Ankara, ss.217-234, 2014

33. Bilgisayar oyunları ve öğrenme

Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler, K. Çağıltay & Y. Göktaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.597-614, 2013

34. Yerleşik bir dersin web-tabanlı uzaktan eğitim için yeniden tasarımı

Türkiye'de e-öğrenme: Gelişmeler ve uygulamalar II, B.B. Demirci, G. Telli-Yamamoto, & U. Demiray, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.175-199, 2011

35. Dünya üzerine yayılmış çok-kullanıcılı çevrim-içi eğitsel bir bilgisayar oyununun teknik yapısı ve türkiye’de yaklaşımlar

Türkiye'de e-öğrenme: Gelişmeler ve uygulamalar, G. Telli-Yamamoto, U. Demiray, & M. Kesim, Editör, Cem Web Ofset, Ankara, ss.261-281, 2010

36. The quest atlantis project: A socially-responsive play space for learning

The educational design and use of simulation computer games, B. E. Shelton & D. A. Wiley, Editör, Sense Publishers, Rotterdam, ss.159-186, 2007

37. The quest atlantis project: A socially-responsive play space for learning

The educational design and use of simulation computer games, B. E. Shelton & D. A. Wiley, Editör, Sense Publishers, ss.159-186, 2007

38. Multiple motivations framework

Affective and emotional aspects of human computer interaction Game based and innovative learning approaches, M. Pivec, Editör, IOS Press , ss.59-92, 2006
Metrikler

Yayın

135

Yayın (WoS)

33

Yayın (Scopus)

28

Atıf (WoS)

984

H-İndeks (WoS)

12

Atıf (Scopus)

1010

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

5751

H-İndeks (Scholar)

30

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

839

H-İndeks (Sobiad)

15

Atıf (Diğer Toplam)

64

Proje

4

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları