Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

1. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Ortalama Problemlerini Çözüm Stratejilerinin İncelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.1129-1137, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Çevrimiçi Ortamlarda Matematiksel Modelleme Sürecinin İncelenmesi: Ortaokul Örneği

Türk Bilgisayar ve Matematik Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

3. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Eğilim Ölçülerine Yönelik İstatistiksel Düşünmelerinin İncelenmesi

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU (UBEST), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.156, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. 4.VE 8. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN SORULARIN TIMSS 2019 BİLİŞSEL ALANLARINA GÖRE İNCELENMESİ

II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU (DEKUS 2019), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019, ss.357-368, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Öz-Düzenleme Becerileri Bakımından İncelenmesi

Ders Kitapları Uluslarası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

7. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Veri İşleme Öğrenme Alanına İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, ss.126-132, (Özet Bildiri)

9. Yedinci Sınıf Matematik Ders Kitabının Veri İşleme Öğrenme Alanının İncelenmesi: Bir Doküman Analizi

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018),, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.520-521, (Özet Bildiri) Creative Commons License

10. Investigation the possible causes and the prevention suggestions of misconception in the exponentional expressions based on the views of the teacher candidates

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

11. Identifying the Spatial Strategies of Pre-Service Middle School Mathematics Teachers

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Alan Bilgilerinin Kavramsal İşlemsel Bilgi Bağlamında İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi., Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.17, ss.716-736, (Özet Bildiri)

15. An Analysıs of Scıence and Arts Center (BILSEM) Educatıon Process for Gıftedand Talented Students in Terms of STEM

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. An Analysıs of the Influence of Inquıry Based Mathematıcs Instructıon on Students’ Skılls: A Case of Ratıo and Proportıon Subject

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology(ICEMST2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Determınıng Content and Pedagogıcal Content Knowledge of Mathematıcs Teachers in Relatıon to Ratıonal Numbers and Fractıons

International Conference on Research in Education and Science (ICEMST 2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Negatif Sayılar Konusuna Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Belirlenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

20. An Investigation of Teachers Views about the Integration of Science and Technology into Teaching Mathematics

International Conference on Educational Science and Technology, Bodrum, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

21. A determination of teachers’ pedagogical content knowledge to ratio and proportion

International Conference on Educational Mathematics Science and Technology (ICEMST), Bodrum, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. An Investigation on Geometrical Reasoning and Proof Skills of Pre Service Elementary Mathematics Teachers

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 Mayıs - 08 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

24. Examining Pre-service Teachers’ Mathematical Proving Performances in Terms of Certain Variables

Fourth International Education Conference, St. Petersburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

26. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi

2nd International Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

29. Elementary Pre service Teachers Views on Mathematical Problem and Problem Solving in Math Education

EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH ASSOCIATION-EERA ECER 2011, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

30. Seventh grade students mathematical thinking and representations in model eliciting activities

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.407, (Özet Bildiri) identifier

31. What do activities designed by pre service teachers tell us about their competency in teaching middle school mathematics

Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.418, (Özet Bildiri) identifier

32. Creative Drama: Increasing motivation in mathematics education

International Conference of Creative Drama in Education, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

33. A Study About Pre-Service Elementary Teachers’ Problem- Solving Performance

ICERI 2010, Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Özdüzenleme Becerileri Üzerine Bir Çalışma

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 01 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

38. Effects of Problem Solving Method on students’ achievement and performance,

European Educational Research Association (EERA)-ECER2009, Viyana, Avusturya, 25 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

39. Seventh Grade Students Conceptual and Procedural Knowledge About Ratio and Proportion

IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age CELDA 2009, Roma, İtalya, 30 Ocak 2009, (Tam Metin Bildiri) identifier

43. Matematik Öğretmenliği Adaylarının Kendini Gösterme Özelliği ve Öğretmenlik Mesleği Hakkındaki Görüşleri

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Debates on Creativity and Its Reflections in Mathematics Education

Current Studies in Social Sciences 2022, Oya Tunaboylu,Özkan Akman, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.177-190, 2022 Creative Commons License

2. Alternative Method in Teaching Statistics: Creative Drama

Current Studies in Educational Disciplines 2021, S. A . Kiray & E. Tomevska-Ilievska, Editör, ISRES Publishing, Ankara, ss.195-205, 2021 Creative Commons License

3. Matematik Eğitiminde Bütünleşik STEM ve Uygulamaları

Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Yıldız Esra , Arpacı İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.125-142, 2021

4. STEM Skills in the 21st Century Education

Researchs Highligts in STEM Education, Mack Shelley , Seyit Ahmet Kıray, Editör, ISRES Publishing, Iowa, ss.81-101, 2018

5. Trigonomeri

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi Aysun Nüket, Güzel Esra Bukova, Günhan Berna Cantürk, Emre Ev Çimen, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.573-580, 2016
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

3

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları