Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. Gal İstatistik Okuryazarlık Modeli’ne Göre 5. Sınıf Etkinliklerinin İncelenmesi

1 .ULUSLARARASI EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2025, ss.24-28, (Tam Metin Bildiri)

2. BİLSEM Öğrencilerinin Gözünden Matematik Projeleri

5 th INTERNATIONAL TURKISH COMPUTER & MATHEMATICS EDUCATION SYMPOSIUM, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.284-296, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki bilişsel farkındalıklarının incelenmesi

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.599-600, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliklerine Yönelik Algıları

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Eylül 2019, ss.1505-1506, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Preservice Teachers' Views on Lesson Plans Containing Learner Generated Examples

Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 06 Aralık 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

6. PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON EXAMPLE GENERATION USE

International Conference on Science and Education, 26 - 29 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

7. MATHEMATICAL MODELING FOR TEACHING: AN EXPLORATORY STUDY

Thirty-Ninth Annual Meeting of the North American Chapterof the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 5 - 08 Ekim 2017, ss.929-932, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier identifier

8. The potential power of group work on mathematical modeling activities

17 th ISERD International Conference, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

9. A technological pedagogic content knoledge research among preservice teachers

International Journal of Arts Sciences (IJAS), 25 - 29 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

11. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programına Kayıtlı Öğretmen Adayların Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin Metaforik İncelemesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Yayınlanmadı)

12. Investigation of pre-service teachers' intentions to use of social media in teaching activities within the framework of technology acceptance model

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.709-713, (Tam Metin Bildiri) identifier

13. Visual Preferences And Teaching Anxiety Of Preservice Mathematics Teachers

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.1270-1274, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. Preservice science and mathematics teachers' beliefs about mathematical problem solving

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.303-306, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. İntegral konusu kapsamında üniversite öğrencilerinin matematiksel inançları ve görselleştirme

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Mart 2009, (Özet Bildiri)

16. Effects of preservice teachers' learning styles and field of study on computer-assisted instruction

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3812-3816, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

17. Investigating preservice mathematics teachers modelling process

35. Conference of the International Group for Physcology of Mathematics Education, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, (Özet Bildiri) identifier

18. Geometry anxiety scale for secondary school students

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.966-970, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

19. MODELS AND MODELING

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.179, (Tam Metin Bildiri) identifier

20. A TEACHING EXPERIMENT TO ORIENT VISUAL REASONING

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.381, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Geometri Kaygı Ölçeği

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 Eylül - 25 Mart 2010, (Özet Bildiri)

23. Bilgisayar Cebiri Sistemlerinin Matematik Öğretimi ve Öğrenimi ile Bütünleştirilmesine Yönelik Bir Çalışma

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

24. Preservice teachers' performances at mathematical modeling process and views on mathematical modeling

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4622-4628, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

25. Adaptation of mathematical processing instrument into Turkish

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3558-3562, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

26. Tendencies of the Use of Visual Strategies of Preservice Mathematics Teachers in Advanced Mathematics

International Conference on Science and Mathematics Education, 22 - 24 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)

28. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları

International Symposium on Teacher Training Policies and Problems, 12 Mayıs 2007 - 14 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. The Effect of Flow Chart Application on 7th Grade Students' Achievement and Attitudes Towards Algebraic Expressions

Exploration of K-12 Teaching and Learning for Teacher Educators, Martha Ann Wilkins, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.199-228, 2025

3. Nurturing Knowledge of Mathematical Modeling for Teaching

Educating Prospective Secondary Mathematics Teachers, Marilyn E. StrutchensRongjin HuangDespina PotariLeticia Losano, Editör, springer, 2018
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

66

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları