Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (12)
4. Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç
Hacettepe University Journal of Education
, cilt.33, sa.1, ss.72-89, 2018 (Hakemli Dergi)
5. An Alternative Tool for Diagnosis of the Misconceptions and the Errors in Complex Numbers: Diagnostic Branched Tree Method
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.1, ss.72-89, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
6. ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
, cilt.3, ss.151-158, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Ulusal ve uluslararası matematik sınav sorularının karşılaştırmalı olarak anlaşılırlığının incelenmesi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, ss.1892-1903, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Using Fuzzy Statistics to Determine Mathematics Attitude and Anxiety
Middle-East Journal of Scientific Research
, cilt.13, sa.4, ss.568-572, 2013 (Hakemli Dergi)
9. MISCONCEPTIONS AND COMMON ERRORS IN COMPLEX NUMBERS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.1, ss.223-234, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
10. Developing an Attitude Scale for Mathematics Education Courses via Fuzzy Statistics
Middle-East Journal of Scientific Research
, cilt.13, ss.561-567, 2013 (Hakemli Dergi)
11. Determination of Attitude Towards Mathematics Education Courses by Fuzzy Expected Value and Traditional Method
Would Applied Sciences Journal
, cilt.20, sa.2, ss.282-289, 2012 (Hakemli Dergi)
12. A note on compactness in intuitionistic fuzzy soft topological spaces
World Applied Sciences
, cilt.19, ss.1355-1359, 2012 (Hakemli Dergi)
15. Matematik Eğitimi Derslerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirmesi
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.17-29, 2008 (Hakemli Dergi)
16. Matematik Alan Derslerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.34, ss.254-262, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
17. Ortaöğretim ikinci sınıf öğrencilerinin karmaşık sayılara yönelik tutumları ve karmaşık sayılar konusundaki kavram yanılgıları
BAÜ FBE Dergisi
, cilt.9, ss.135-149, 2007 (Hakemli Dergi)
18. A Tychonoff Theorem in Intutionistic Fuzzy Topological Spaces
International Journal of Mathematics and Mathematical Sciences
, cilt.70, ss.3829-3837, 2004 (Scopus)
19. An Overvıew Of Intuıtıonıstıc Fuzzysupratopologıcal Spaces
HACETTEPE JOURNAL OF MATHEMATICS AND STATISTICS
, cilt.32, ss.17-26, 2003 (SCI-Expanded, TRDizin)
20. A Survey on Variations of Fuzzy Connectedness
Journal of Faculty of Science Ege University,
, cilt.2, ss.77-88, 2001 (Hakemli Dergi)
23. On Fuzzy Supratopological Spaces and Fuzzy Supraconnected Spaces
The Journal of Fuzzy Mathematics
, cilt.4, ss.811-821, 1993 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. Türkiye’de Biyomatematik Araştırmaları ve Biyomatematik Eğitimi
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2. Evaluation of Teaching Practice Performance of Students of Secondary Mathematics Education by Fuzzy Logic
5th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership (ICCLS), Ankara, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
3. EXAMINING THE PROFICIENCY OF STUDENTS IN MATHEMATICS BY COGNITIVE DIAGNOSIS MODELS:TIMSS EXAMPLE
4th International Conference on Social Sciences and Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
4. Öğretmenlerin Kolektif Yeterlik Algılarının İncelenmesi Altındağ İlçesi Örneği
1. International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
5. Comparative Analysis of Comprehensibility National and International Mathematics Exam Questions
4th International Conference on Social Sciences and Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
6. Belirtisiz Mantıktan Yararlanılarak Ortaöğretim Matematik Öğretmenliğinde Öğretmenlik Uygulaması Dersini Alan Öğrencilerin Başarılarının Değerlendirilmesi
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
7. TÜRKİYE DEKİORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİNİN YENİ ÖĞRETİMPROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
5th International Conference onResearch in EducationICRE,“Meeting the Opportunities and Challenges of EducationalResearch: Multidisciplinary Approach to Educational Research2015, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
8. ANALİTİK GEOMETRİ KONUSUNDA MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2015), Ankara, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
9. KARMAŞIK SAYILAR KONUSUNA YÖNELİK KAVRAM YANILGILARINI BELİRLEME ÇALIŞMASI TANILAYICI DALLANMIŞ AĞAÇ TEKNİĞİ
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2015), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)