SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Erasmus Students’ Mobility Priorities: A Rank-OrderScaling Study
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.6, ss.2401-2412, 2017 (Hakemli Dergi)
Quantitative Changes in Higher Education Between 1999-2015 in Turkey
Yükseköğretim ve Bilim
, cilt.7, sa.2, ss.247-255, 2017 (Hakemli Dergi)
Is higher education internationalizing in Turkey
European Scientific Journal
, cilt.13, sa.13, ss.295-305, 2016 (Hakemli Dergi)
Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması
Yükseköğretim ve Bilim
, cilt.5, ss.1-10, 2015 (Hakemli Dergi)
The relationship between the success in Turkish classes with teaching methods and supporting school implementations
European Journal of Research on Education (EJRE)
, cilt.143, ss.35-39, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye deki sosyo ekonomik açıdan dezavantajlı öğrencilerin PISA 2009 başarılarının değerlendirilmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.19, sa.2, ss.249-273, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin Eleştirel Pedagojiye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
V. Eğitim yönetimi Forumu, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2013
PISA Başarısının İstatistiki Bölgelere Göre Karşılaştırılması: Bir VZA Örneği
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Başarılı Eğitim Sistemlerinde Öğretmen: TALIS 2013 Örneği
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
What are the Low Performer Students’xx Perceptions about School in Turkey?
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
What PIAAC Tells about the Adult Learning in Turkey?
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
BAŞARILI EĞİTİM SİSTEMLERİNDE ÖĞRETMEN: TALİS 2013 ÖRNEĞİ
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Farklı Eğitim Sistemlerinde Fen Başarısının Çok Düzeyli Modellerle Karşılaştırılması: TIMSS 2015 Singapur ve Türkiye Örneği
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Dezavantajlı Yüksek Başarılı Öğrencilerin Okul ve Öğrenci Düzeyinde Matematik Başarılarını Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.70
Başarılı Eğitim Sistemlerinde Okul Özerkliği Düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: AKTS işyükü belirlenmesi
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015
Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: Ders değerlendirme formu
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015
Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci Kalite Güvencesi Çalışmaları Öğretim Elemanı Değerlendirme Formu
I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 17 Eylül 2015
Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: Öğrenci memnuniyet formu
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015
Priorities of Erasmus Students
2nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015
Where does Teacher Stand in Turkey
Policies and Issues on Teacher Education V International Conference ISPITE 2015, Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015
Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 16 - 18 Ekim 2014
Self Assessment of Principals Based Leadership
3rd International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership, 1 - 03 Ağustos 2014
Ability of Reading and Comprehension and Related Factors
International EJER Congress, 24 - 26 Nisan 2014
The relationship between students’ socioeconomic status and their Turkish achievements
3rd Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), Amsterdam, Hollanda, 30 Ocak 2014
PISA Sonuçlarına Göre Türkiye deki Sosyo ekonomik Açıdan Dezavantajlı Öğrencilerin Okuma Becerileri Başarılarının Değerlendirilmesi
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.249-273
Kitap & Kitap Bölümleri
Geleceğin Dünyasında Gelişimsel Düşünce Yapısına Sahip Öğretmenler
Cumhuritet'in 100. Yılında Öğretmenlik Mesleği: Dünü, Bugün, Yarını, Şefika Şule Erçetin, Gökhan Dağhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.241-250, 2023
Araştırmanın Raporlaştırılması
Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Bayram Çetin, Mustafa İlhan, Melek Gülşah Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.299-315, 2021
Women in Turkey: Labor Force and Social Life
Economic Growth and Demographic Transition in Third World Nations, A chaos and Complexity Theory Perspective, Şefika Şule Erçetin, Nilanjan Ray, Saurabh Sen, Editör, Apple Academic Press Inc, Florida, ss.197-212, 2020
Autonomy in Higher Education
Chaos, Complexity and Leadership 2016, Şefika Şule Erçetin, Editör, Springer Publishing, ss.463-476, 2018
Self-assessment of principals based on leadership in complexity
In Applied Chaos and Complexity Theory in Education, Şefika Şule Erçetin, Editör, IGI Global Publication, ss.242-259, 2016
PISA Türkiye
Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri, 2011