Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
8. Erasmus Students’ Mobility Priorities: A Rank-OrderScaling Study
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.6, ss.2401-2412, 2017 (TRDizin)
9. PISA 2012 Results: The Effects of Principal Leadership and School Autonomy on Students' Performance
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.4, ss.939-959, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
10. Quantitative Changes in Higher Education Between 1999-2015 in Turkey
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.7, sa.2, ss.247-255, 2017 (TRDizin)
13. Is higher education internationalizing in Turkey
European Scientific Journal
, cilt.13, sa.13, ss.295-305, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması
Yükseköğretim ve Bilim
, cilt.5, ss.1-10, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Hacettepe university alumni tracking research
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.5, sa.3, ss.263-271, 2015 (TRDizin)
18. The relationship between the success in Turkish classes with teaching methods and supporting school implementations
European Journal of Research on Education (EJRE)
, cilt.143, ss.35-39, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
2. Öğretmenlerin Eleştirel Pedagojiye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
V. Eğitim yönetimi Forumu, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
3. PISA Başarısının İstatistiki Bölgelere Göre Karşılaştırılması: Bir VZA Örneği
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
4. Başarılı Eğitim Sistemlerinde Öğretmen: TALIS 2013 Örneği
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
5. What are the Low Performer Students’xx Perceptions about School in Turkey?
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
6. What PIAAC Tells about the Adult Learning in Turkey?
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
7. BAŞARILI EĞİTİM SİSTEMLERİNDE ÖĞRETMEN: TALİS 2013 ÖRNEĞİ
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
8. Farklı Eğitim Sistemlerinde Fen Başarısının Çok Düzeyli Modellerle Karşılaştırılması: TIMSS 2015 Singapur ve Türkiye Örneği
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
10. Dezavantajlı Yüksek Başarılı Öğrencilerin Okul ve Öğrenci Düzeyinde Matematik Başarılarını Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.70, (Özet Bildiri)
12. Başarılı Eğitim Sistemlerinde Okul Özerkliği Düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
16. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: AKTS işyükü belirlenmesi
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
17. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: Ders değerlendirme formu
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
18. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci Kalite Güvencesi Çalışmaları Öğretim Elemanı Değerlendirme Formu
I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 17 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
19. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: Öğrenci memnuniyet formu
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
21. Priorities of Erasmus Students
2nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
23. Where does Teacher Stand in Turkey
Policies and Issues on Teacher Education V International Conference ISPITE 2015, Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
25. Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
26. Self Assessment of Principals Based Leadership
3rd International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership, 1 - 03 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
27. Ability of Reading and Comprehension and Related Factors
International EJER Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
28. The relationship between students’ socioeconomic status and their Turkish achievements
3rd Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), Amsterdam, Hollanda, 30 Ocak 2014, (Tam Metin Bildiri)
29. PISA Sonuçlarına Göre Türkiye deki Sosyo ekonomik Açıdan Dezavantajlı Öğrencilerin Okuma Becerileri Başarılarının Değerlendirilmesi
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.249-273, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
4. Geleceğin Dünyasında Gelişimsel Düşünce Yapısına Sahip Öğretmenler
Cumhuritet'in 100. Yılında Öğretmenlik Mesleği: Dünü, Bugün, Yarını, Şefika Şule Erçetin, Gökhan Dağhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.241-250, 2023
5. Araştırmanın Raporlaştırılması
Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Bayram Çetin, Mustafa İlhan, Melek Gülşah Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.299-315, 2021
6. Women in Turkey: Labor Force and Social Life
Economic Growth and Demographic Transition in Third World Nations, A chaos and Complexity Theory Perspective, Şefika Şule Erçetin, Nilanjan Ray, Saurabh Sen, Editör, Apple Academic Press Inc, Florida, ss.197-212, 2020
9. Autonomy in Higher Education
Chaos, Complexity and Leadership 2016, Şefika Şule Erçetin, Editör, Springer Publishing, ss.463-476, 2018
11. Self-assessment of principals based on leadership in complexity
In Applied Chaos and Complexity Theory in Education, Şefika Şule Erçetin, Editör, IGI Global Publication, ss.242-259, 2016
13. PISA Türkiye
Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri, 2011