SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM YAZMA ARACI YAKLAŞIMI VE UYGULAMALARINI DEĞERLENDİRMELERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1240-1257, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarını kimya laboratuvar uygulamaları ile öğretmenlik mesleğine hazırlama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, ss.534-550, 2017 (Hakemli Dergi)
Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, ss.125-144, 2017 (Hakemli Dergi)
Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğrencilerin Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.163-177, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Außerschulische Lernorte (Aslo) im Chemieunterricht:Museen Als Beispiel.
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, GDCP 2019, 09 Eylül 2019 - 12 Eylül 2020
Kimya dersi öğretim programlarının öğrencilerde çevre bilinci oluşturmak açısından incelenmesi
6.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Hacettepe Üniversitesi Staj Alan Uygulaması Alan Çalışması Derslerinin Durum Değerlendirmesi
Hacettepe Üniversitesi I.Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015
Öğretmen adaylarının deney yaparak konu anlatmasının başarılarına ve laboratuvar çalışmalarına yönelik yeterliklerine etkisi
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Kimya eğitiminde mikro öğretim yönteminin etkililiği ve öğrenci görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Araştırmaya Dayalı Olarak Yapılan Deneylerin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Motivasyon Etkisi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.203
Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.103