SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ALANINDA DOÇENTLİK KRİTERLERİNE VE SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER
Anadolu Türk Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.107-127, 2023 (Hakemli Dergi)
Hacettepe Üniversitesi’nde Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin Klinik EğitimOrtamlarına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.44-53, 2020 (Hakemli Dergi)
The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.10, sa.4, ss.435-450, 2019 (ESCI)
Groningen Refleksiyon Beceri Ölçeği: Ölçek Uyarlama Çalışması
Akdeniz Medical Journal
, ss.1-8, 2019 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Peer Assessment through Many Facet Rasch Model
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.32, ss.172-181, 2016 (Hakemli Dergi)
Açık uçlu maddelerde farklı yaklaşımlarla elde edilen puanlayıcılar arası güvenirliğin değerlendirilmesi
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.6, sa.1, ss.12-24, 2015 (Hakemli Dergi)
Comparison of classical test theory and item response theory in terms of item parameters
European Journal of Research on Education
, cilt.2, sa.1, ss.1-6, 2014 (Hakemli Dergi)
AN INVESTIGATION OF GOODNESS OF MODEL DATA FIT EXAMPLE OF PISA 2009 MATHEMATICS SUBTEST
International Journal on New Trends in Education a nd Their Implications
, cilt.4, sa.3, ss.188-196, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Standart belirleme ile ilgili araştırmaların tematik içerik analizi
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020
Simulation-based Assessment of Pediatric Healthcare Providers: A Generalizability Study
American Society of Anesthesiologists (ASA) Meeting, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Ekim 2020
Çoktan Seçmeli Testlerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Madde Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1714-1715
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem VI Öğrencilerinin Tıp Fakültesinde Hekimlik Becerilerinin Eğitimine Yönelik Görüşleri
VI International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 19 - 22 Haziran 2019
ÖLÇME ARACININ AYIRT EDİCİLİĞİNE İLİŞKİN BİR İSTATİSTİK:FERGUSON DELTA
XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Ölçme Değerlendirmede Öğretmenin Mesleki Sorumluluğu:Etik
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Dundee Mevcut Eğitim Ortamı Değerlendirme Ölçeği (DEODÖ): Türkçe Uyarlama Çalışması
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019
Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin Klinik Eğitim Ortamlarına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019
Lisansüstü Eğitim Öğrencilerine Yönelik İstatistik Kaygısı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, ss.84
Development of Postgraduate Medical Education Clinical Educator Training Program
EAPRIL Conference 2018, 12 - 14 Kasım 2018
Graduate Medical Education Clinical Teacher Training Program to Support Clinicians Imporving Their Teaching Skills
EAPRIL CONFERENCE, Portoroz, Slovenya, 12 - 14 Kasım 2018
GRADUATE MEDICAL EDUCATION CLINICALTEACHER TRAINING PROGRAMTO SUPPORT CLINICIANS IMPROVING THEIRTEACHING SKILLS
EAPRIL 2018, Portoroz, Slovenya, 12 - 14 Kasım 2018
Eğitim Bilimleri Alanındaki Doktora Tezlerinde Yer Verilen Sayıltıların Uygunluğunun İncelenmesi
2nd INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018
ANALYSING TEACHERS’ VIEWS ON THE PROBABLE NEGATIVE EFFECTS OF HIGH STAKE TESTSTHROUGH PAIRED COMPARISONS BASED ON RASCH ANALYSIS
6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION ANDPSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, ss.22-28
Pediatri Uzmanlık Öğrencilerinin Öğrenim Stillerinin Değerlendirilmesi
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018
Program Amaç ve Çıktılarını GüncellemedePaydaş Katılımı: Hacettepe Tıp FakültesiDeneyimi
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018
Öğretim Üyesi, Standart Hasta ve Öz Değerlendirme Puanlarının Güvenirliği
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018
Tıp Fakültesine Başlarken: Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Hekimliği Öğreniyorum Programı
Tıp Eğitimini Geliştirme Derneği UTEK’18 X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.45-46
Mezuniyet Öncesi Dönemde Hasta Güvenliği ve Mesleklerarası İşbirliği Dersinin Mesleklerarası Öğrenme Hazırbulunuşluğu Üzerine Etkisi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
The Opinions of Pre-service Teachers on Measurement and Evaluation Applications at University
Global Conference on Education and Research (GLOCER 2017), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Mayıs 2017
İletişim Becerileri Eğitimi Sınavında Gözlemci ve Standart Hasta Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu 2017, Antalya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017
İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ SINAVINDA GÖZLEMCİ VE STANDART HASTADEĞERLENDİRMELERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017
Türkiye de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geli tirme Çalı malarının Çok Yüzeyli Rasch Modeli le ncelenmesi
V. ULUSAL EĞiTiMDE VE PSiKOLOJiDE ÖLÇME VE DEĞERLENDiRME KONGRESi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
The Study of Pre Service Teahcers Competency Perceptions on Measurement and Assessment The Sample of Sakarya University
ERPA Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Temmuz 2014
Fen ve Teknoloji Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Ölçekleme Yöntemlerinin KarşılaştırılmasıÜzerine Bir Çalışma
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
İlköğretim Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Uygulamadaki Yeterlikleri
International EJER Congress 2014, 24 - 26 Nisan 2014
GENELLENEBİLİRLİK KURAMI ANALİZLERİNİN SPSS VE EDUG PROGRAMLARIKULLANILARAK HESAPLANMASI VE SONUÇLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
The Fifth International Congress of Educational Research, 6 - 09 Haziran 2013
MODEL VERİ UYUMUNUN ARASTIRILMASI:PISA 2009 MATEMATİK ALT TESTİ ÖRNEĞİ
4 INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, 25 - 27 Nisan 2013
Öğretmenlerin Özyeterlik İnançlarını Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli ile Belirlenmesi
Eğitimde ve Pskilojide Ölçme ve Değerlendirme III. Ulusal Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
EXPECTATIONS OF LECTURERS FROM TEACHER CANDIDATESABOUT THEIR CHARACTERISTICS- A SCALING STUDY
3rd International Conference of New Horizons in Education-2012, 5 - 07 Haziran 2012
Nedelsky ve Angoff Standart Belirleme Yöntemleri ile Elde Edilen Kesme Puanlarının Genellenebilirlik Kuramı ile Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme II. Ulusal Kongresi, Türkiye, 6 Haziran - 07 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Korelasyon Analizi
Adım Adım Uygulamalı İstatistik, Göçer Şahin, Sakine; Buluş, Metin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-104, 2022
Literatür Tarama
Eğitimde Araştırma Yöntemleri Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Prof. Dr. Bayram Çetin, Doç. Dr. Mustafa İlhan, Doç. Dr. Melek Gülşah Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.58-78, 2021
Nicel Veri Toplama Araçları
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Behçet ORAL, Doç. Dr. Ahmet ÇOBAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.77-111, 2020
Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Çetin, Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.299-330, 2019
Seçme Prensipleri
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.18-19, 2018
İşe Dayalı Değerlendirme
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.86-87, 2018
Değerlendirmenin İlkeleri
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.80-81, 2018
Geçme Notlarının Belirlenmesi
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.92-93, 2018
Yazılı Değerlendirmeler
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.82-83, 2018
Klinik Becerilerin Değerlendirilmesi
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.84-85, 2018
Kategorik Veri ve Ki-Kare
Psikoloji İçin İstatiksel Metotlar, Baykul, Yaşar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-176, 2017
Merkezi Eğilim ve Değişkenlik Ölçüleri
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.92-127, 2016
Frekans Dağılımları
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-91, 2016
Genellenebilirlik Kuramı
Pegem Akademi, Ankara, 2012