Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (9)
Scopus (15)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (5)
6. EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ALANINDA DOÇENTLİK KRİTERLERİNE VE SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER
Anadolu Türk Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.107-127, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Playing With Your Phone in Class: Using Smartphones to Engage Nonparticipants in Simulation Sessions.
American journal of medical quality : the official journal of the American College of Medical Quality
, cilt.36, ss.467-468, 2021 (SCI-Expanded, Scopus)
14. Views of Teachers on the Potential Negative Effects of High Stake Tests
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.394-408, 2021 (ESCI, TRDizin)
20. The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.10, sa.4, ss.435-450, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
21. Coping with Unbalanced Designs of Generalizability Theory: G String V
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.6, sa.5, ss.57-69, 2019 (ESCI, TRDizin)
23. Thematic Content Analysis of Studies Using Generalizability Theory
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.6, sa.2, ss.279-299, 2019 (ESCI, TRDizin)
30. An Analysis of Peer Assessment through Many Facet Rasch Model
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.32, ss.172-181, 2016 (Hakemli Dergi)
32. The Evaluation of Rater Reliability of Open Ended Items Obtained from Different Approaches
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.6, sa.1, ss.12-24, 2015 (ESCI, TRDizin)
35. Comparison of classical test theory and item response theory in terms of item parameters
European Journal of Research on Education
, cilt.2, sa.1, ss.1-6, 2014 (Hakemli Dergi)
37. AN INVESTIGATION OF GOODNESS OF MODEL DATA FIT EXAMPLE OF PISA 2009 MATHEMATICS SUBTEST
International Journal on New Trends in Education a nd Their Implications
, cilt.4, sa.3, ss.188-196, 2013 (Hakemli Dergi)
38. Nedelsky ve Angoff Standart Belirleme Yöntemleri ile Elde Edilen Kesme Puanlarının Genellenebilirlik Kuramı ile Karşılaştırılması
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.1, sa.1, ss.22-28, 2010 (ESCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
2. Standart belirleme ile ilgili araştırmaların tematik içerik analizi
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
3. Simulation-based Assessment of Pediatric Healthcare Providers: A Generalizability Study
American Society of Anesthesiologists (ASA) Meeting, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
5. Çoktan Seçmeli Testlerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Madde Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1714-1715, (Özet Bildiri)
6. Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem VI Öğrencilerinin Tıp Fakültesinde Hekimlik Becerilerinin Eğitimine Yönelik Görüşleri
VI International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
7. ÖLÇME ARACININ AYIRT EDİCİLİĞİNE İLİŞKİN BİR İSTATİSTİK:FERGUSON DELTA
XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
8. Ölçme Değerlendirmede Öğretmenin Mesleki Sorumluluğu:Etik
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
9. Dundee Mevcut Eğitim Ortamı Değerlendirme Ölçeği (DEODÖ): Türkçe Uyarlama Çalışması
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
10. Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin Klinik Eğitim Ortamlarına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
12. Lisansüstü Eğitim Öğrencilerine Yönelik İstatistik Kaygısı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, ss.84, (Özet Bildiri)
13. Development of Postgraduate Medical Education Clinical Educator Training Program
EAPRIL Conference 2018, 12 - 14 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
14. Graduate Medical Education Clinical Teacher Training Program to Support Clinicians Imporving Their Teaching Skills
EAPRIL CONFERENCE, Portoroz, Slovenya, 12 - 14 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
15. GRADUATE MEDICAL EDUCATION CLINICALTEACHER TRAINING PROGRAMTO SUPPORT CLINICIANS IMPROVING THEIRTEACHING SKILLS
EAPRIL 2018, Portoroz, Slovenya, 12 - 14 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
16. Eğitim Bilimleri Alanındaki Doktora Tezlerinde Yer Verilen Sayıltıların Uygunluğunun İncelenmesi
2nd INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. ANALYSING TEACHERS’ VIEWS ON THE PROBABLE NEGATIVE EFFECTS OF HIGH STAKE TESTSTHROUGH PAIRED COMPARISONS BASED ON RASCH ANALYSIS
6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION ANDPSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, ss.22-28, (Özet Bildiri)
19. Pediatri Uzmanlık Öğrencilerinin Öğrenim Stillerinin Değerlendirilmesi
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. Program Amaç ve Çıktılarını GüncellemedePaydaş Katılımı: Hacettepe Tıp FakültesiDeneyimi
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
21. Öğretim Üyesi, Standart Hasta ve Öz Değerlendirme Puanlarının Güvenirliği
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
22. Tıp Fakültesine Başlarken: Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Hekimliği Öğreniyorum Programı
Tıp Eğitimini Geliştirme Derneği UTEK’18 X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.45-46, (Özet Bildiri)
23. Mezuniyet Öncesi Dönemde Hasta Güvenliği ve Mesleklerarası İşbirliği Dersinin Mesleklerarası Öğrenme Hazırbulunuşluğu Üzerine Etkisi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
24. The Opinions of Pre-service Teachers on Measurement and Evaluation Applications at University
Global Conference on Education and Research (GLOCER 2017), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ SINAVINDA GÖZLEMCİ VE STANDART HASTADEĞERLENDİRMELERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017, (Özet Bildiri)
26. İletişim Becerileri Eğitimi Sınavında Gözlemci ve Standart Hasta Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu 2017, Antalya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017, (Özet Bildiri)
27. Türkiye de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geli tirme Çalı malarının Çok Yüzeyli Rasch Modeli le ncelenmesi
V. ULUSAL EĞiTiMDE VE PSiKOLOJiDE ÖLÇME VE DEĞERLENDiRME KONGRESi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
28. An investigation of goodness of model data fit
4. International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
29. The Study of Pre Service Teahcers Competency Perceptions on Measurement and Assessment The Sample of Sakarya University
ERPA Congress, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
30. İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Ölçekleme Yöntemlerinin KarşılaştırılmasıÜzerine Bir Çalışma
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
31. Fen ve Teknoloji Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
32. İlköğretim Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Uygulamadaki Yeterlikleri
International EJER Congress 2014, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
33. GENELLENEBİLİRLİK KURAMI ANALİZLERİNİN SPSS VE EDUG PROGRAMLARIKULLANILARAK HESAPLANMASI VE SONUÇLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
The Fifth International Congress of Educational Research, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
34. MODEL VERİ UYUMUNUN ARASTIRILMASI:PISA 2009 MATEMATİK ALT TESTİ ÖRNEĞİ
4 INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
35. Öğretmenlerin Özyeterlik İnançlarını Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli ile Belirlenmesi
Eğitimde ve Pskilojide Ölçme ve Değerlendirme III. Ulusal Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
36. EXPECTATIONS OF LECTURERS FROM TEACHER CANDIDATESABOUT THEIR CHARACTERISTICS- A SCALING STUDY
3rd International Conference of New Horizons in Education-2012, 5 - 07 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
37. Nedelsky ve Angoff Standart Belirleme Yöntemleri ile Elde Edilen Kesme Puanlarının Genellenebilirlik Kuramı ile Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme II. Ulusal Kongresi, Türkiye, 6 Haziran - 07 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Korelasyon Analizi
Adım Adım Uygulamalı İstatistik, Göçer Şahin, Sakine; Buluş, Metin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-104, 2022
2. Literatür Tarama
Eğitimde Araştırma Yöntemleri Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Prof. Dr. Bayram Çetin, Doç. Dr. Mustafa İlhan, Doç. Dr. Melek Gülşah Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.58-78, 2021
3. Nicel Veri Toplama Araçları
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Behçet ORAL, Doç. Dr. Ahmet ÇOBAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.77-111, 2020
4. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Çetin, Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.299-330, 2019
5. Seçme Prensipleri
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.18-19, 2018
6. İşe Dayalı Değerlendirme
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.86-87, 2018
7. Değerlendirmenin İlkeleri
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.80-81, 2018
8. Geçme Notlarının Belirlenmesi
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.92-93, 2018
9. Yazılı Değerlendirmeler
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.82-83, 2018
10. Klinik Becerilerin Değerlendirilmesi
Medical Education at a Glance (Bir Bakışta Tıp Eğitimi), Prof. Dr. Melih Elçin, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.84-85, 2018
11. Kategorik Veri ve Ki-Kare
Psikoloji İçin İstatiksel Metotlar, Baykul, Yaşar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-176, 2017
12. Merkezi Eğilim ve Değişkenlik Ölçüleri
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.92-127, 2016
13. Frekans Dağılımları
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-91, 2016
14. Genellenebilirlik Kuramı
Pegem Akademi, Ankara, 2012