Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
Scopus (13)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Signature Pedagogies in PE: Enhancing student outcomes through in-service teachers' professional learning

AIESEP International Conference, Tama, Japonya, 18 - 22 Mayıs 2025, cilt.1, (Özet Bildiri)

2. Reconstruction of Pre-Service Teachers' Professional Practices through Transformative Learning Theory

AIESEP International Conference, Jyvaskyla, Finlandiya, 13 - 17 Mayıs 2024, ss.358-359, (Özet Bildiri)

3. Dönüştürücü Öğrenme Kuramıyla Öğretmen Adaylarının Mesleki Süreçlerinin Yeniden İnşası

21. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

4. Model Temelli Mesleki Öğrenme Grubuna Katılan Öğretmenlerin ve Öğrencilerinin Deneyimlerinin İncelenmesi

20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2022, ss.605-606, (Özet Bildiri)

6. Öğretim Tasarımı: Hedefle, Ölç, Öğret

10. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

7. Lesson Study with preservice Physical Education Teachers.

AIESEP 2019 Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

9. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ALANA ÖZGÜ ÖZ YETERLİK ALGILARI

16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

11. Physical Education Teachers’ Perceived Competence about Knowledge and Teaching on KeyQualifications: Fact or Fiction?

Specialist Seminar Future Directions in PE Assessment, Eindhoven, Hollanda, 18 Ekim - 20 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

12. Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Öğrenme Grubu Oluşturma Ve Sürdürme Deneyimleri

15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 15 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

13. Bireysel Farklılıkları Ya Da Engeli Olan Öğrencilerin Spor Eğitimi Modeline İlişkin Deneyimleri

Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi Antalya, 19 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Spor Eğitimi Modeli Çalıştayı

Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 19 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. Spor Bilimlerinde Nitel Araştırmalar Semineri

10. spor bilimleri öğrenci kongresi, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Spor Bilimcilerin Nitel Araştırmayı Öğrenme ve Uygulama Sürecindeki Deneyimleri

14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 1 - 04 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

20. Beden eğitimi öğretmen eğitimicilerinin mesleki gelişimi bir mesleki öğrenme topluluğu

14. uluslararası spor bilimleri kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

21. Exploring the Development of Learning to Facilitate in Community of Practice

Euroepan Conference of Educational Research (ECER), 23 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

22. Dynamics to create and sustain a community of practice A case study

International Association of Physical Education in Higher Education (AIESEP), Wyoming, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 11 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

23. Action research Best practice in teacher professional development

Global Forum 2016 for Physical Education Pedagogy, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. Restructuring school experience course materials by using social-ecological model framework

13. ULUSLARARASI SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ, Konya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

25. Gender (In)Equality in Turkish Physical Education Context

International Sport and Gender Symposium, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

26. Psychometric properties and initial findings of physical activity stages of change questionnaire in Turkish middle school students

15th Annual Congress of the European College of Sport Science., Antalya, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

27. Examining the long-term effects of an effective community of practice.

International Association of Physical Education in Higher Education (AIESEP) World Congress, Auckland, Yeni Zelanda, 10 - 13 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

29. İhtiyaç belirleme sonrası yapılan beden eğitimi hiçmet içi eğitmi programlarına katılan öğretmenlerin görüşleri

12. ULUSLARARASI SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2012, (Özet Bildiri)

31. Lisansüstü Eğitim (Yurtiçi ve Yurtdışı Eğitim)

5. Uluslararası Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi, Muğla, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

32. Comparison of Middle School Students’ Attitudes Toward Physical Education with Regard to Grade, Student’s Gender, Teacher’s Gender, and Sport Participation

The 11th Annual Congress of The European College of Sport Science (ECSS), LOZAN, İsviçre, 5 - 08 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)

34. Development of health-related fitness knowledge test for Turkish middle school students,

15th Annual Congress of the European College of Sport Science., Antalya, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

35. Improving the physical activity behaviors and health‐related physical fitness levels of university students by a social cognitive theory based intervention.

International Association of Physical Education in Higher Education (AIESEP) Specialist Symposium, PENSACOLA, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

37. Challenges in health related fitness knowledge test development in elementary school students

FIEP Dünya Kongresi, VİERUMAKİ, Finlandiya, 6 - 10 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

39. İlköğretim, Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Beden Eğitimi ve Spor Kavramları ve Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

4. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Spor PEdagojisi II

Sporda Öğrenme ve Öğretme 2, Sadettin Kirazcı, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.130-157, 2020

2. Physical Education Teacher Education in Turkey

European Physical Education Teacher Education Practices: Initial, Induction, and professional development, AnnMac Phail,Deborah Tannheill,Zuleyha Avsar, Editör, Meyer & Meyer Sportverlag GmbH , London, ss.397, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

3. FİZİKSEL AKTİVİTEYE KATILIMA VELİLERİN DE DAHİLEDİLMESİ

Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen, Gökçe Erturan İlker,Deniz Hünük, Editör, PEGEM, Ankara, ss.111-119, 2018

4. EYLEM ARAŞTIRMASINDA VERİ NASIL TOPLANIR?

Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen, İlker-Erturan,Gökçe ve Hünük,Deniz, Editör, Pegem Akademi Yayınevi, Ankara, ss.35-53, 2018

5. EYLEM ARAŞTIRMASI NASIL PLANLANIR?

Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen, İlker-Erturan,Gökçe ve Hünük,Deniz, Editör, Pegem Akademi Yayınevi, Ankara, ss.13-33, 2018

6. EYLEM PLANI NASIL GELİŞTİRİLİR?

Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen, Gökçer Erturan ilker,Deniz Hünük, Editör, PEGEM Yayınevi, Ankara, ss.79-86, 2018

7. SPOR EĞİTİM MODELİ

Model Temelli Beden Eğitimi Öğretimi, A. Dilşad Mirzeoğlu, Editör, Spor Yayınevi ve Kitapevi, Ankara, ss.139-163, 2017

8. Amazonlar: kızkardeşlik kayığının kürekçileri.

Sporun Toplumsal Cinsiyet Halleri, CANAN KOCA ARITAN, Editör, SPOR YAYINEVİ VE KİTAPEVİ, Ankara, ss.150-165, 2016
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

65

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

77

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

38

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları