SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.3539-3549, 2020 (Hakemli Dergi)
Enhancing the Quality of a Higher Education Course: The Quality Function Deployment Methodology and Kano Model Integration
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.3, ss.312-327, 2020 (ESCI)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.291-319, 2019 (Hakemli Dergi)
The effect of sponsorship announcements on stock returns: does industry concentration matter?
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, cilt.3, ss.239-251, 2017 (Hakemli Dergi)
The Influence of Brand Associations on Brand Loyalty in Accordance with Product Involvement
Sport Management International Journal Choregia
, cilt.9, ss.17-33, 2013 (Hakemli Dergi)
Tourism and Economic Development in Mediterranean Sea Basin Countries A Panel Data Analysis
VADYBA / Journal of Management
, cilt.19, ss.87-92, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Impact of of Brand Value on Stock Price
The 2nd IBEA International Conference on Business, Economics and Accounting, Hong Kong, 26 - 28 Mart 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlamada Ürün Uygulamalar ve Örnek Olaylar
Siyasal Kitabevi, 2016
Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016
ULUSAL PAZARLAMA KONGRELERİNDE SUNULAN BİLDİRİLERİN KATEGORİK OLARAK İNCELENMESİ
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, beta, 2016