Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
6. Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.3539-3549, 2020 (TRDizin)
7. Enhancing the Quality of a Higher Education Course: The Quality Function Deployment Methodology and Kano Model Integration
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.3, ss.312-327, 2020 (ESCI, TRDizin)
16. The effect of sponsorship announcements on stock returns: does industry concentration matter?
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, cilt.3, ss.239-251, 2017 (Hakemli Dergi)
22. The Influence of Brand Associations on Brand Loyalty in Accordance with Product Involvement
Sport Management International Journal Choregia
, cilt.9, ss.17-33, 2013 (Hakemli Dergi)
23. Tourism and Economic Development in Mediterranean Sea Basin Countries A Panel Data Analysis
VADYBA / Journal of Management
, cilt.19, ss.87-92, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
4. The Impact of of Brand Value on Stock Price
The 2nd IBEA International Conference on Business, Economics and Accounting, Hong Kong, 26 - 28 Mart 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. Pazarlamada Ürün Uygulamalar ve Örnek Olaylar
Siyasal Kitabevi, 2016
2. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016
3. ULUSAL PAZARLAMA KONGRELERİNDE SUNULAN BİLDİRİLERİN KATEGORİK OLARAK İNCELENMESİ
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, beta, 2016
