Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü
İşletme Araştırmaları Dergisi
, vol.12, no.4, pp.3539-3549, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Enhancing the Quality of a Higher Education Course: The Quality Function Deployment Methodology and Kano Model Integration
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, vol.10, no.3, pp.312-327, 2020 (ESCI)
MAĞAZA KİŞİLİĞİ VE ÖZ BENLİK UYUMUNUN MAĞAZA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Beykoz Akademi Dergisi
, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, vol.11, no.2, pp.291-319, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
The effect of sponsorship announcements on stock returns: does industry concentration matter?
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, vol.3, pp.239-251, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Influence of Brand Associations on Brand Loyalty in Accordance with Product Involvement
Sport Management International Journal Choregia
, vol.9, pp.17-33, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Tourism and Economic Development in Mediterranean Sea Basin Countries A Panel Data Analysis
VADYBA / Journal of Management
, vol.19, pp.87-92, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
The Impact of of Brand Value on Stock Price
The 2nd IBEA International Conference on Business, Economics and Accounting, Hong Kong, 26 - 28 March 2014
Books & Book Chapters
Pazarlamada Ürün Uygulamalar ve Örnek Olaylar
Siyasal Kitabevi, 2016
Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
in: Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editor, Beta, İstanbul, pp.275-296, 2016
ULUSAL PAZARLAMA KONGRELERİNDE SUNULAN BİLDİRİLERİN KATEGORİK OLARAK İNCELENMESİ
in: Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editor, beta, 2016