Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (3)
Scopus (13)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (13)
1. Türkiye’de öğretmen adaylarına yönelik bilgi iletişim teknolojileri araştırmalarının sistematik incelemesi: 2014-2023
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.2, ss.1049-1087, 2024 (TRDizin)
6. Using digital media through sequential worksheets: an astronomy activity
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
, cilt.59, sa.3, ss.107-124, 2022 (ESCI)
15. Isı ve Sıcaklık Ünitesinde Bir Akran Öğrenme Uygulaması
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.3, ss.1197-1208, 2019 (TRDizin)
16. Fen bilgisi öğretmenliği lisans öğrencilerinin açık uçlu deneylere ilişkin görüşleri: deney günlükleri
Sakarya University Journal of Education
, cilt.8, sa.3, ss.158-175, 2018 (TRDizin)
18. Ses Bilgisi ve Akustik Konusunda Geliştirilen Etkinliklerin Fizik ve Müzik Öğretmen Adaylarının Başarı Düzeylerine Olan Etkisi
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.5, sa.3, ss.265-288, 2016 (Hakemli Dergi)
21. The effects of peer instruction method on attitudes of 9th grade students towards physics course
Eurasian Journal of PhysicsChemistry Education
, cilt.61, sa.1, ss.88-98, 2014 (Hakemli Dergi)
24. The Content of the recent studies on physics education an their tendencies within the last few years
Balkan Physics Letter
, cilt.20, ss.349-358, 2012 (Hakemli Dergi)
26. Evaluation of Beliefs and Attitudes of High School Studentstowards Science and Mathematics Courses
The Journal of Turkish Science Education
, cilt.8, sa.1, ss.43-60, 2011 (Hakemli Dergi)
27. Using analogies in determing and overcoming high school students misconception about electric current
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.5, sa.2, ss.221-250, 2011 (Hakemli Dergi)
32. Lise öğrencilerinin elektrik akımı konusundaki kavram yanılgılarının kavram haritalarıyla belirlenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.92-101, 2006 (Hakemli Dergi)
35. Orta öğretim Öğrencilerinin Matematik ve Fen Derslerine Yönelik olan Olumlu Tutumları ve Nedenleri
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.18, ss.186-201, 2005 (TRDizin)
36. THE DEVELOPMENT OF A QUALITATIVE ANALYZING METHOD FOR CONCEPT MAPS
Hacettepe Üniversitesi E¤itim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.165-173, 2004 (Hakemli Dergi)
37. Using and comparing qulitative and quantitative methods in concept map analysis
Çukurova University Journal of Education
, cilt.2, ss.1-9, 2003 (Hakemli Dergi)
38. İlköğretim Öğrencilerinin Işık Görme ve Aynalar Konusundaki Kavram Yanılgılarının ve Öğrenme Zorluklarının İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.176-185, 2003 (Hakemli Dergi)
40. 3 Uluslararası matematik ve fen bilgisi çalışması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.145-154, 2002 (Hakemli Dergi)
41. Fizik Öğretiminde Bilgisayar Destekli Yeni Yaklaşımlar
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.61-71, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
3. Development and Validation of Out-of-School Learning Environments Perception Scale (OSLEPS)
5th International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. Dynamik in den Mechanikunterricht
Didaktik der Physik Frühjahrstagung, 1 - 05 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
22. Kavram haritalarının öğrenci tutumlarını belirlemede kullanılması: matematik ve fizik öğretmen adaylarının konu alanı hakkındaki düşünceleri
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
3. Report On Physics Education in Türkiye: Issues, Solutions, Best Practices
Economic Cooperation Organization Educational Institute, Ankara, 2023
8. Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Pegem Akademi, Ankara, 2019
14. Yaşamdaki Matematik ve Fen Sorgulamaya Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası
Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Ltd. Ști, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
11
Yayın (Scopus)
15
Atıf (WoS)
63
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
108
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
28
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
29
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
9
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
75
Proje
19