Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
1. Self-Confidence Scale for Interdisciplinary Teaching
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.26, sa.3, ss.935-967, 2024 (SSCI, Scopus)
2. Artificial Intelligence in Higher Education and Its Socioscientific Evaluation
UTILIZING AI FOR ASSESSMENT, GRADING, AND FEEDBACK IN HIGHER EDUCATION
, ss.234-252, 2024 (SCI-Expanded, SSCI)
6. The effect of virtual and augmented reality on teaching crystal structure of materials and student reflections in applications
International Journal of Technology Enhanced Learning
, cilt.15, sa.3, ss.215-233, 2023 (ESCI, Scopus)
7. Physics Teacher Candidates' Opinions on Fiber Optics and New Technologies in This Field
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.539-547, 2016 (SSCI, Scopus)
10. VISUALIZATON OF LIMIT IN COMPUTER ENVIRONMENT AND THE VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS ON THIS ISSUE
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.42, ss.143-153, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
11. INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PHYSICS TEACHERS' MENTAL MODELS ON INTEGRAL
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, ss.154-161, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
12. THE ACTIVITIES TO APPLICATION OF LEARNING CYCLE IN PHYSICS EDUCATION
Balkan Physics Letters
, cilt.19, ss.419-427, 2011 (Hakemli Dergi)
13. SKILL LEVELS OF PROSPECTIVE PHYSICS TEACHERS ON PROBLEM POSING
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.40, ss.105-116, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
14. Phystoons Highly Interactive Virtuel Experiments in Physics Education An Approach to Increase Self Activity of Students
Balkan Physics Letters
, cilt.18, ss.387-392, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Application of Task Analysis Method to Physics Laboratory
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.2, sa.2, ss.54-60, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
4. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUAR ARAÇ GEREÇLERİNİ KULLANIM YETERLİLİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ VE KURAMSAL DENEY TASARLAMA YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
6. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTEGRAL KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN İNCELENMESİ
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Uluslararası KOnferansı, 15 - 17 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
7. A study on the evaluation of problem posing skills in terms of academic succes
Word Conferance on Educational Sciences 2011, 04 Nisan 2011, cilt.15, ss.2494-2499, (Tam Metin Bildiri)
9. Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
10. Fizik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Kurma Beceri Düzeyleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Dinamik Geometri Yazılım Programı Kullanabilme Becerileri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
12. APPROACHING PROBLEM SOLVING STEPS WITH REGARD TO TASK ANALYSIS
ESERA 2009, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
13. An Example To The Applıcatıon Of Analytıc Hıerarchy Process Whıch Is A Mathematıcal Analyze At Physıcs Teachıng
ESERA 2009, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
14. Fizik Öğretmen Adaylarının Karar Verme Düzeylerinin Matematiksel Analiz Yöntemi Analitik Hiyerarşi Prosesi AHP İle Belirlenmesi
26. Uluslararası Fizik Kongresi, 24 - 27 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
15. Optik Dersinde Yeni Teknolojilerin Anlatımı ve Bilgisayar Uygulaması Mod Analizi
Türk Fizik Derneği 26. Uluslararası Fizik Kongresi, 24 - 27 Eylül 2009
16. Fizik Öğretmen Adaylarının Karar Verme Düzeylerinin Matematiksel Analiz Yöntemi Analitik Hiyerarşi Prosesi AHP ile Belirlenmesi
Türk Fizik Derneği 26. Uluslararası Fizik Kongresi, 24 - 27 Eylül 2009
17. An Example to the Application of Analytic Hierarchy Process Which Is a Mathematical Analyze at Physics Teaching
European Science Education Research Association 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
18. Etkin Öğrenmeyi Artırıcı Öz Düzenlemelerin Motivasyonla İlişkisi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
19. Fizik Problemlerinin Çözümünde Problem Çözme Stratejilerinin VEE Diyagramı Yöntemi ile Uygulanması
Türk Fizik Derneği 25. Uluslararası Fizik Kongresi, 25 - 28 Ağustos 2008
20. Fizik Problemlerinin Çözümünde Matematiksel İfadeleri Bilgisayar Programı Desteği ile Yorumlayabilme
Türk Fizik Derneği 25. Uluslararası Fizik Kongresi, 25 - 28 Ağustos 2008
21. The Abilities of Physics and Science Prospective Teachers To Use Mathematics Knowledge and Problem Solving Strategies at Solving Physics Problems
24. Uluslararası Fizik Kongresi, 28 - 31 Ağustos 2007, (Tam Metin Bildiri)
22. Hacettepe Üniversitesi Fizik Öğretmen Adaylarının Fizik Problemlerini Çözmede Matematik Bilgilerini ve Problem Çözme Stratejilerini Kullanabilme Yeterlilikleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu I, 12 - 14 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
23. Opinion of Prospective Teachers of Physics of Hacettepe University About Abilities to Use Mathematics Kowledge and Problem Solving Srategies When Solving Physics Problems
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 01 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
