Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2015 - 2020 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2010 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2010 Araştırma Görevlisi
Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - 2022 Merkez Müdürü
Hacettepe Üniversitesi, Rektörlük-B, Research Center for Gifted Education
-
2019 - 2020 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2017 - 2018 Proje Araştırmacısı
TÜBİTAK
-
2016 - 2016 Danışman
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
2016 - 2016 Danışmanlık
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
ÜSTÜN YETENEKLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN UZAMSAL AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN ASTRONOMİ KONULARINA YÖNELİK KAVRAMSAL ANLAYIŞLARI VE AKADEMİK BAŞARILARI İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
P.ERTEKİN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarının bilimsel epistemolojik inançlar ve zihinsel risk alma davranışları ile ilişkisinin incelenmesi
H.ESMA(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Rol model içerikli animasyonların üstün yetenekli 4. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersinde zihinsel risk alma davranışları ve öğrenmelerine etkisi
G.AKKAYA(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Web 2.0 araçlarıyla desteklenen öğretimin öğretmen adaylarının biyoteknoloji okuryazarlıklarına etkisi
E.AÇIKGÜL(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Mitoz bölünme öğretimi için kavramsal değişim odaklı bir modelin (materyal) geliştirilmesi
İ.ALKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sekizinci sınıf üstün yetenekli öğrencilerin anomalik durumlara odaklı argümantasyon (dayanaklandırma) sürecinin bilimsel yaratıcılık düzeylerine etkisi
A.HİLAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Üstün yetenekli öğrencilerin epistemolojik inançlarının fen öğrenmeye yönelik motivasyon düzeyi ve fen başarısıyla ilişkisi
N.AŞUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim genetik mühendisliği konularının anlamlı ve kalıcı öğrenilmesinde örnek olay yönteminin etkisi
A.GÜCCÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013