Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (9)
Scopus (19)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (3)
3. Investigating achievement, motivation and attitude in a gamified English course
International Journal of Technology Enhanced Learning
, cilt.16, sa.2, ss.134-156, 2024 (ESCI, Scopus)
6. Video Lectures With AI-Generated Instructors: Low Video Engagement, Same Performance as Human Instructors
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.25, sa.3, ss.350-369, 2024 (SSCI, Scopus)
15. Herkül’ün Hikâyesi: Eğitsel Bir Oyun Geliştirme Modeli Önerisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.1, ss.230-250, 2019 (TRDizin)
18. Geometrik cisimler konusunun dinamik geometri yazılımı ile öğretimi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.339-366, 2016 (TRDizin)
19. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında oyunlaştırma
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.14, sa.27, ss.83-102, 2015 (ESCI, TRDizin)
27. A Review of Views about Student Teaching Courses And An Application Model Proposal
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.2, ss.27-43, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
28. THE USABILITY EVALUATION OF SMC
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, ss.41-50, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
29. THE DEVELOPMENT OF A SCALE ON ASSESSING CONSTRUCTIVIST LEARNING ENVIRONMENTS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.39, ss.32-43, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
31. Evaluation of computer games for learning about mathematical functions
i-manager's Journal of Educational Technology
, cilt.5, sa.2, ss.64-72, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
44
2. Herkül’ün hikayesi: Bir eğitsel oyun modeli önerisi
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (ICITS-2018), Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
3. Matematik Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyunların Değerlendirilmesi
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018
4. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersinde Oyunlaştırma Uygulamasına İlişkin Görüşleri
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. Sample Activities in Teaching Functions through ICT Support
ERPA International Congresses on Education, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. The evaluation of technology-based course materials developed by mathematics teachers
3rd World Conference on Science and Mathematics Education, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
7. The Examination of Technology-Based Course Materials Developed By Mathematics Teachers
3th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
8. Oyunlaştırılmış çevrimiçi öğrenme ortamında akış, bağlılık ve motivasyonla ilişkili faktörlerin incelenmesi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Sosyal ağ kullanım nedenleri Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisiyle açıklanabilir mi?
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Math teachers adventure of ICT integration: from an open online course towards an online teacher community
10th Congress of European Research in Mathematics Education, 1 - 05 Şubat 2017, (Tam Metin Bildiri)
12. Data collecting tool for an Erasmus project
Contemporary World Challenges for the European Citizen Conference, Cluj, Romanya, 18 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. Usability studies of Labours of Hercules The mythological mobile game
Contemporary World Challenges for the European Citizen Conference, 18 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
14. Game elements in Labours of Helcules
15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri)
16. Gamification in Education
OCG Autumn Conference, 19 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
17. Matematiği Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Araçlar
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
18. Çevrimiçi topluluklarda katılımı etkileyen faktörler ve arttırmaya yönelik öneriler
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
21. Design and process science lab STEM virtual platform for transdisciplinary device innovation promoting venture development
SDPS Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 05 Kasım 2015, ss.356-362, (Tam Metin Bildiri)
22. Eğitsel mobil bir oyun tasarımı Labours of Hercules
Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
25. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında oyunlaştırma
Akademik Bilişim Konferansı (AB15), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
26. Enabling Pre service teachers to integrate technology by using peer e mentoring
iSER (International Society for Educational Research) World Conference, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
27. An interdisciplinary student project on educational game design
International Conference on Education, Szombathely, Macaristan, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
28. Social network usage in project based learning
International Congress on Education, Innovation and Learning Technologies (ICEILT), Barcelona, İspanya, 23 - 25 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen akran ve öz değerlendirme karşılaştırması Öğretmenlik Uygulaması örneği
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu IV (ISPITE), Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
30. Online communities for professional development of educators Art Education 2 0
Anadolu Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu (USES), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
31. Katılmak ya da katılmamak: Öğrenen gözünden çevrimiçi katılım
Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET), Türkiye, 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
32. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında öğrenen memnuniyeti
Ulusal Uzaktan Eğitim ve Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
34. SMC ortamının kullanılabilirlik açısından değerlendirilmesi
International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
37. Gençlere topluma hizmet bilinci kazandırma çalışmaları Üniversiteden örnek uygulamalar
7. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
38. Çevreleyen öğrenme Kavramsal çerçeve
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2010, (Tam Metin Bildiri)
39. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve BİT entegrasyonu
International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
40. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve entegrasyonu
9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
41. Bilgi yönetimi için bir elektronik performans destek sistemi geliştirilmesi
9th International Educational Technology Conference (IETC), Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.268-274, (Tam Metin Bildiri)
42. ADDIE tasarım modeline göre web tabanlı bir öğrenme ortamı geliştirilmesi
Eğitimin Değişen Yüzü: Yeni Paradigmalar 25.Yıl Konferansı, Türkiye, 14 - 16 Mart 2009
44. Fonksiyonlar konusunun oyun ortamında öğretilmesi
Matematik Etkinlikleri 2006 - 5. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006
Kitaplar
9
1. Eğitsel Oyunlaştırma Araçlarının Oyun Bileşen ve Mekaniklerine Göre Analizi
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan ODABAŞI,Aytekin İŞMAN,Buket AKKOYUNLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.285-316, 2022
4. Integration of ICT into Education within the Framework of an Erasmus Project
Various Aspects of ICT Integration in Education, Yasemin Koçak Usluel, Editör, Gazi Kitabevi, ss.480-504, 2017
5. Kütüphanelerde Oyunlaştırma: Örnekler ve Öneriler
Kamusal Alan Olarak Bilgi Merkezleri ve Yenilikçi Yaklaşımlar, Prof. Dr. Özgür Külcü, Dr. Tolga Çakmak ve Dr. Şahika Eroğlu, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.127-154, 2017
