Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (9)
Scopus (19)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. Enformasyon tasarımdan hareketle eğitsel oyunlaştırmanın görselleştirilmesi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER2021) (Online), Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1329-1331, (Özet Bildiri)

2. Herkül’ün hikayesi: Bir eğitsel oyun modeli önerisi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (ICITS-2018), Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

3. Matematik Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyunların Değerlendirilmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

4. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersinde Oyunlaştırma Uygulamasına İlişkin Görüşleri

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Sample Activities in Teaching Functions through ICT Support

ERPA International Congresses on Education, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. The evaluation of technology-based course materials developed by mathematics teachers

3rd World Conference on Science and Mathematics Education, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

7. The Examination of Technology-Based Course Materials Developed By Mathematics Teachers

3th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

8. Oyunlaştırılmış çevrimiçi öğrenme ortamında akış, bağlılık ve motivasyonla ilişkili faktörlerin incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Sosyal ağ kullanım nedenleri Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisiyle açıklanabilir mi?

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. Maths teachers' adventure of ICT integration: From an open online course towards an online teacher community

10th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Dublin, İrlanda, 1 - 05 Şubat 2017, ss.2390-2397, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

12. Data collecting tool for an Erasmus project

Contemporary World Challenges for the European Citizen Conference, Cluj, Romanya, 18 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

13. Usability studies of Labours of Hercules The mythological mobile game

Contemporary World Challenges for the European Citizen Conference, 18 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

14. Game elements in Labours of Helcules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri)

15. Game elements in Labours of Hercules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri) identifier

16. Gamification in Education

OCG Autumn Conference, 19 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

17. Matematiği Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Araçlar

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

18. Çevrimiçi topluluklarda katılımı etkileyen faktörler ve arttırmaya yönelik öneriler

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

19. Öğrenme ve öğretme sürecine BİT entegrasyonu Bir çevrimiçi öğretmen eğitimi önerisi

XVIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB16), Aydın, Türkiye, 30 Ocak - 05 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)

20. POSSIBILITY OF MOTIVATING DIFFERENT TYPE OF PLAYERS IN GAMIFIED LEARNING ENVIRONMENTS

8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.1987-1994, (Tam Metin Bildiri) identifier

22. Eğitsel mobil bir oyun tasarımı Labours of Hercules

Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

23. Searching for the labours of Hercules Eğitimde teknoloji entegrasyonu üzerine bir AB projesi

9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

24. Yapılandırmacı bir dijital oyun Enerjik

9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

25. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında oyunlaştırma

Akademik Bilişim Konferansı (AB15), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

26. Enabling Pre service teachers to integrate technology by using peer e mentoring

iSER (International Society for Educational Research) World Conference, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

27. An interdisciplinary student project on educational game design

International Conference on Education, Szombathely, Macaristan, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

28. Social network usage in project based learning

International Congress on Education, Innovation and Learning Technologies (ICEILT), Barcelona, İspanya, 23 - 25 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen akran ve öz değerlendirme karşılaştırması Öğretmenlik Uygulaması örneği

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu IV (ISPITE), Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

30. Online communities for professional development of educators Art Education 2 0

Anadolu Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu (USES), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

31. Katılmak ya da katılmamak: Öğrenen gözünden çevrimiçi katılım

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET), Türkiye, 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

32. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında öğrenen memnuniyeti

Ulusal Uzaktan Eğitim ve Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

33. Evaluation of Draw Something app in an educational perspective

DisCo 2013 New Technologies and Media Literacy Education, pRAG, 24 Haziran 2013 - 25 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

34. SMC ortamının kullanılabilirlik açısından değerlendirilmesi

International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

35. Assessment of basic design course in terms of constructivist learning theory

World Conference on Design, Arts and Education (DAE), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, cilt.51, ss.115-119, (Tam Metin Bildiri) identifier

36. Çevreleyen öğrenme Örnek çalışmalar

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

38. Çevreleyen öğrenme Kavramsal çerçeve

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2010, (Tam Metin Bildiri)

39. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve BİT entegrasyonu

International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

40. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve entegrasyonu

9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

41. Bilgi yönetimi için bir elektronik performans destek sistemi geliştirilmesi

9th International Educational Technology Conference (IETC), Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.268-274, (Tam Metin Bildiri)

43. BİT destekli öğretmen eğitimi modelleri üzerine bir inceleme

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2007, ss.492-496, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Eğitsel Oyunlaştırma Araçlarının Oyun Bileşen ve Mekaniklerine Göre Analizi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan ODABAŞI,Aytekin İŞMAN,Buket AKKOYUNLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.285-316, 2022

2. Görsel yoğun oyunlaştırma tasarımlarına doğru

Eğitim ve Değişim, Kurt, A. A., Bardakçı, S., Karal, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.185-203, 2022

3. Powerful Student-Facing Dashboard Design Through Effective Feedback, Visualization, and Gamification

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, Muhittin Sahin, Dirk Ifenthaler, Editör, Springer, ss.149-172, 2021

4. Integration of ICT into Education within the Framework of an Erasmus Project

Various Aspects of ICT Integration in Education, Yasemin Koçak Usluel, Editör, Gazi Kitabevi, ss.480-504, 2017

5. Kütüphanelerde Oyunlaştırma: Örnekler ve Öneriler

Kamusal Alan Olarak Bilgi Merkezleri ve Yenilikçi Yaklaşımlar, Prof. Dr. Özgür Külcü, Dr. Tolga Çakmak ve Dr. Şahika Eroğlu, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.127-154, 2017

6. Yapılandırmacı Bir Dijital Oyun:Enerjik

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, TOJET, Ankara, ss.849-864, 2017

7. Oyundan oyunlaştırmaya

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Aytekin İşman, Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, TOJET - Sakarya Üniversitesi, Ankara, ss.397-414, 2016

8. Mentörlükten e-mentölüğe

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET - Sakarya Üniversitesi, Ankara, ss.493-511, 2015

9. Cyber-Physical Systems and STEM Development: NASA Digital Astronaut Project.

Applied Cyber Physical Systems, Suh, S. C., Tanik, J. U., Carbone, J. N., & Eroglu, A, Editör, Springer, ss.33-49, 2014
Metrikler

Yayın

87

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

208

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

14

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları