Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Do Collaborative Visual Interpretation Make a Significant Difference on Visual Literacy Skills than Individualized Learning Processes?

2023 International Visual Literacy Conference (IVLA 2023), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 02 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2. How to Create Generative Drawing Surrounded Instructional Videos for Strengthening Multi-Sensory Learning Experience

2022 International Visual Literacy Conference (IVLA 2022), Jyvaskyla, Finlandiya, 10 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

3. Color in the information design process: Which aspect of color do non-designers have difficulty in applying?

2022 International Visual Literacy Conference (IVLA 2022), Jyvaskyla, Finlandiya, 10 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

4. VisDNA Çerçevesine Göre Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Açıklayıcı Öğretimsel Grafiklerin İncelenmesi

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021) (Online), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.128-129, (Özet Bildiri)

5. The Effect of Instruction Enriched with Simple or Complex Visuals on Developing Visual Literacy Skills

2021 International Visual Literacy Conference (IVLA 2021) (Online), Toledo, Filipinler, 4 - 06 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğretimsel Videoların Etkisini Artırmak için Türetimci Çizim İlkesi: Video Tasarım Süreç Önerisi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS2021) (Online), Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.67-68, (Özet Bildiri)

7. Enformasyon tasarımdan hareketle eğitsel oyunlaştırmanın görselleştirilmesi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER2021) (Online), Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1329-1331, (Özet Bildiri)

8. Posters as a Way of Attention-Getting to the Next Course

2020 International Visual Literacy Conference (IVLA 2020) (Online), Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

9. Kolaylık ve Kolaylaştırıcılık Açısından İnfografik Tasarım Süreci Adımları

Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

10. Herkül’ün hikayesi: Bir eğitsel oyun modeli önerisi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (ICITS-2018), Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

11. Who Enacts Leadership Actions?: A Systematic Review on Technology Leadership

The Association for Educational Communications and Technology, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

12. Game elements in Labours of Helcules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri)

13. Game elements in Labours of Hercules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. Kendi aracını getir uygulaması Özel Arı Okulları örneği

Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (EPOD 2016), Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

15. Towards more visual literate students Teachers are designing infographics

International Conference on New Trends in Education (ICNTE), İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

16. Searching for visual literacy Secondary school students are creating infographics

European Conference on Information Literacy, Tallinn, Estonya, 19 - 21 Ekim 2015, ss.59, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının bakış açısından 21 yüzyıl öğrenen ve öğretmen özellikleri

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.188, (Özet Bildiri)

18. Etkili infografik özellikleri nelerdir İnfografik tasarım değerlendirme rubriği geliştirme çalışması

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

19. Kavram haritalarından infografiklere Öğretmenlerle bilgi görselleştirme uygulaması

5. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.202-211, (Tam Metin Bildiri)

20. A New Approach to Equip Students with Visual Literacy Skills: Use of Infographics in Education

2nd European Conference on Information Literacy (ECIL), Dubrovnik, Hırvatistan, 20 - 23 Ekim 2014, cilt.492, ss.456-465, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

21. WEB 2.0 AWARENESS OF PRESERVICE TEACHERS: A LONGITUDINAL STUDY BASED ON INNOVATION-DECISION PROCESS

4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2012, ss.1281-1287, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 12

1. Görsel yoğun oyunlaştırma tasarımlarına doğru

Eğitim ve Değişim, Kurt, A. A., Bardakçı, S., Karal, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.185-203, 2022

2. Learner Generated Video: Video Creation Process for Developing Visual Competencies

Visual Pedagogies in Higher Education, Kedra Joanna, Editör, BRILL, Leiden, ss.141-159, 2022

3. VISDNA çerçevesi doğrultusunda yorumlayıcı öğretimsel grafiklerin geliştirilmesi

Pedagojiden Uygulamaya Yansımalar: Teknolojinin Öğretim Ortamlarında Kullanımı, Alper ŞİMŞEK, Semra FİŞ ERÜMİT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.295-316, 2022

4. Powerful Student-Facing Dashboard Design Through Effective Feedback, Visualization, and Gamification

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, Muhittin Sahin, Dirk Ifenthaler, Editör, Springer, ss.149-172, 2021

5. Making Good Use of Pictures

Handbook of Research on K-12 Blended and Virtual Learning Through the i²Flex Classroom Model, Maria D. Avgerinou, Peggy Pelonis, Editör, IGI GLOBAL, Hershey, ss.109-129, 2021

6. Görünüş Özelliklerini Buluşturan Öğretimsel Grafik Türü Olarak Video

E-Öğrenmede Videolar Uygulamalar ve Güncel Eğilimler, Mehmet Kokoç, Hale Ilgaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.45-59, 2020

7. Dönüştürülmüş öğrenme modelinde düşünme becerileri: Kendi aracını getir uygulamasıyla infografik tasarım etkinliği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Editör, The Turkish Online Journal of Educational Technology, Ankara, ss.141-164, 2017

8. The Integration of Information and Communication Technologies into the Learning and Teaching Process Based on the Example of a Workshop

Various Aspects of ICT Integration in Education, Yasemin Koçak Usluel, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.393-413, 2017

9. Bilgisayar Dersliğinden Kendi Aracını Getir Uygulamasına

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, İşman Aytekin, Odabaşı Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, The Turkish Online Journal of Educational Technology, Ankara, ss.57-71, 2016

10. Eğitimde Bilgi Görselleştirme: Kavram Haritalarından İnfografiklere

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, The Turkish Online Journal of Educational Technology, Ankara, ss.271-287, 2015

11. Searching for Visual Literacy: Secondary School Students are Creating Infographics

Information Literacy Moving Toward Sustainability, Serap Kurbanoğlu, Joumana Boustany, Sonja Špiranec, Esther Grassian, Diane Mizrachi, Loriene Roy, Editör, Springer International Publishing, ss.241-251, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

12. A New Approach to Equip Students with Visual Literacy Skills: Use of Infographics in Education

Information Literacy Lifelong Learning and Digital Citizenship in the 21st Century, Serap Kurbanoğlu, Sonja Špiranec, Esther Grassian, Diane Mizrachi, Ralph Catts, Editör, Springer International Publishing, ss.456-465, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

54

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

704

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

80

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

104

Proje

9

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları