Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (6)
5. BİREYSEL TÜKETİCİLERİN HANE İÇİ ENERJİ TASARRUFU DAVRANIŞLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ.
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.121-143, 2022 (TRDizin)
10. Enhancing the Quality of a Higher Education Course: The Quality Function Deployment Methodology and Kano Model Integration
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.3, ss.312-327, 2020 (ESCI, TRDizin)
15. TÜRKİYE’DEKİ YABANCI MENŞELİ ÜNİVERSİTE TERCİHİNDE KİŞİSEL VE BÖLGEYE YÖNELİK FAKTÖRLERİN ROLÜ
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.61-83, 2019 (TRDizin)
17. Benlik Uyumu ve Fonksiyonel Uyumun Tüketici Marka Bağı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Çalışma
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.249-272, 2018 (TRDizin)
22. The Moderating Effect of Knowledge Transfer onSatisfaction Performance Relationship
International Journal of Business and Social Research
, cilt.6, sa.5, ss.49-63, 2016 (Hakemli Dergi)
23. PAZAR BÖLÜMLENDİRME ARACI OLARAK TUTUM VE NİYETİN BİR ARADA KULLANIMI SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Verimlilik Dergisi
, cilt.2015, sa.1, ss.31-53, 2015 (TRDizin)
24. Ethical Perceptions and Green Buying Behavior ofConsumers A Cross National Exploratory Study
Journal of Economics and Behavioral Studies
, cilt.4, sa.8, ss.477-488, 2012 (Hakemli Dergi)
25. Ethcal Perceptions and Green Buying Behavior of Consumers A Cross National Explotary Study
JOURNAL OF ECONOMICS AND BEHAVIORAL STUDIES
, cilt.4, sa.8, ss.477-488, 2012 (Hakemli Dergi)
27. Akademik Atıf Tarzı Türkiye ve İngiltere Karşılaştırması
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
, ss.1725, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Türkiye’deki Yabancı Menşeli ÜniversiteTercihinde Kişisel ve Bölgeye Yönelik Faktörlerin Rolü
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2. ANTECEDENTS OF CUSTOMER LOYALTY IN B TO B RELATIONSHIPS EXAMINING THE EFFECT OF COMMITMENT TYPES
10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
2. Pazarlamada Ürün Uygulamalar ve Örnek Olaylar
Siyasal Kitabevi, 2016
3. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016
4. ULUSAL PAZARLAMA KONGRELERİNDE SUNULAN BİLDİRİLERİN KATEGORİK OLARAK İNCELENMESİ
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, beta, 2016
