SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Enhancing the Quality of a Higher Education Course: The Quality Function Deployment Methodology and Kano Model Integration
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.3, ss.312-327, 2020 (ESCI)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.291-319, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DEKİ YABANCI MENŞELİ ÜNİVERSİTE TERCİHİNDE KİŞİSEL VE BÖLGEYE YÖNELİK FAKTÖRLERİN ROLÜ
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.61-83, 2019 (Hakemli Dergi)
Ethcal Perceptions and Green Buying Behavior of Consumers A Cross National Explotary Study
JOURNAL OF ECONOMICS AND BEHAVIORAL STUDIES
, cilt.4, sa.8, ss.477-488, 2012 (Hakemli Dergi)
Akademik Atıf Tarzı Türkiye ve İngiltere Karşılaştırması
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
, ss.1725, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’deki Yabancı Menşeli ÜniversiteTercihinde Kişisel ve Bölgeye Yönelik Faktörlerin Rolü
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
ANTECEDENTS OF CUSTOMER LOYALTY IN B TO B RELATIONSHIPS EXAMINING THE EFFECT OF COMMITMENT TYPES
10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlamada Ürün Uygulamalar ve Örnek Olaylar
Siyasal Kitabevi, 2016
Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016
ULUSAL PAZARLAMA KONGRELERİNDE SUNULAN BİLDİRİLERİN KATEGORİK OLARAK İNCELENMESİ
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, beta, 2016