Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Tipik ambalaj tasarımı ve tasarım farkındalık düzeyinin satın alma niyeti ve kalite algısına etkisi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
S.BEYZA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Çevirimiçi hizmet kalitesinin webqual 4.0 ile ölçülmesi ve kullanıcıların web sitesine yönelik tutumları üzerindeki etkisinin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
R.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Havayolu hizmet kalitesi unsurlarının kalite fonksiyon yayılımı (QFD) ve kano modellerinin birlikte kullanılması ile belirlenmesi
M.AKINET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin küreselleşmeye ve küresel markalara yönelik tutumlarının incelenmesi: Sigortacılık sektöründe bir uygulama
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
I.KONYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin hane içi enerji tasarrufu davranışına etki eden faktörlerin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
E.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Nesnelerin internetinin algılanan değer üzerindeki etkisinin bireysel yenilikçilik çerçevesinde incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
U.ÇOBAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ürüne ait özelliklerin satın almadaki etkisinin tüketim ve endüstriyel pazarlar için değerlendirilmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Benlik uyumu ve fonksiyonel uyumun tüketici-marka bağı üzerindeki etkisi: Cep telefonu kullanıcıları üzerine bir çalışma
B.UĞUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Milliyet merkezcilik ve düşmanlığın satın alma niyeti üzerindeki etkisinin kültürel benzerlik çerçevesinde incelenmesi: Bosna Hersek örneği
S.HELJİC(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sürdürülebilir turizme ilişkin ziyaretçi tutumlarının ve tekrar ziyaret niyetlerinin pazar bölümlendirme kriteri olarak kullanılması: Kapadokya bölgesi örneği
K.ÇAMLICA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014