-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - 2020 Fakülte Kurulu Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
YAPAY ZEKANIN SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRÜN GELİŞTİRME PERFORMANSINA ETKİSİ: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ ADAPTASYONU VE SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYONUN ROLÜ
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
H.MİRAC(Öğrenci), Doktora, 2024
-
Marka aktivizmi otantikliğinin marka farkındalığı ve algılanan kalite üzerindeki etkisi: Benlik uyumunun düzenleyici rolü
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
G.VATANSEVER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Hizmet Kalitesi ve Deneyimsel Pazarlamanın Tatmin Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Çalışma
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
B.KÜÇÜKSEMERCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Duyguların affetme, ağızdan ağıza iletişim ve yeniden müşteri olma niyeti üzerindeki etkisinde sosyal mesafenin düzenleyici rolü: Üçüncü taraf müşteriler için bir uygulama
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
S.ÇELİK(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Marka-benlik uyumu öncüllüğünde FOMO'nun akış deneyimi aracılığı ile sosyal medya sadakati üzerindeki etkisinin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
H.CENGİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Yeşil ambalajlı ürünlerin satın alma niyetini etkileyen faktörler: Materyalizm ve fiyat hassasiyetinin düzenleyici rolü
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
İ.ZEYNEP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022
-
Çevirimiçi hizmet kalitesinin webqual 4.0 ile ölçülmesi ve kullanıcıların web sitesine yönelik tutumları üzerindeki etkisinin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
R.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Tipik ambalaj tasarımı ve tasarım farkındalık düzeyinin satın alma niyeti ve kalite algısına etkisi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
S.BEYZA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Tüketicilerin küreselleşmeye ve küresel markalara yönelik tutumlarının incelenmesi: Sigortacılık sektöründe bir uygulama
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
I.KONYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin hane içi enerji tasarrufu davranışına etki eden faktörlerin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
E.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Nesnelerin internetinin algılanan değer üzerindeki etkisinin bireysel yenilikçilik çerçevesinde incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
U.ÇOBAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ürüne ait özelliklerin satın almadaki etkisinin tüketim ve endüstriyel pazarlar için değerlendirilmesi
Özkan Tektaş Ö. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Havayolu hizmet kalitesi unsurlarının kalite fonksiyon yayılımı (QFD) ve kano modellerinin birlikte kullanılması ile belirlenmesi
M.AKINET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Benlik uyumu ve fonksiyonel uyumun tüketici-marka bağı üzerindeki etkisi: Cep telefonu kullanıcıları üzerine bir çalışma
B.UĞUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Milliyet merkezcilik ve düşmanlığın satın alma niyeti üzerindeki etkisinin kültürel benzerlik çerçevesinde incelenmesi: Bosna Hersek örneği
S.HELJİC(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sürdürülebilir turizme ilişkin ziyaretçi tutumlarının ve tekrar ziyaret niyetlerinin pazar bölümlendirme kriteri olarak kullanılması: Kapadokya bölgesi örneği
K.ÇAMLICA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014