-
2021 - Present Professor
Hacettepe University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - 2021 Associate Professor
Hacettepe University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - 2020 Faculty Board Member
Hacettepe University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
YAPAY ZEKANIN SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRÜN GELİŞTİRME PERFORMANSINA ETKİSİ: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ ADAPTASYONU VE SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYONUN ROLÜ
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
H.MİRAC(Student), Doctorate, 2024
-
Duyguların affetme, ağızdan ağıza iletişim ve yeniden müşteri olma niyeti üzerindeki etkisinde sosyal mesafenin düzenleyici rolü: Üçüncü taraf müşteriler için bir uygulama
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
S.ÇELİK(Student), Doctorate, 2023 -
Hizmet Kalitesi ve Deneyimsel Pazarlamanın Tatmin Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Çalışma
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
B.KÜÇÜKSEMERCİ(Student), Postgraduate, 2023 -
Marka-benlik uyumu öncüllüğünde FOMO'nun akış deneyimi aracılığı ile sosyal medya sadakati üzerindeki etkisinin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
H.CENGİZ(Student), Postgraduate, 2023 -
Marka aktivizmi otantikliğinin marka farkındalığı ve algılanan kalite üzerindeki etkisi: Benlik uyumunun düzenleyici rolü
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
G.VATANSEVER(Student), Postgraduate, 2023 -
Yeşil ambalajlı ürünlerin satın alma niyetini etkileyen faktörler: Materyalizm ve fiyat hassasiyetinin düzenleyici rolü
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
İ.ZEYNEP(Student), Postgraduate, 2022
-
Tipik ambalaj tasarımı ve tasarım farkındalık düzeyinin satın alma niyeti ve kalite algısına etkisi
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
S.BEYZA(Student), Postgraduate, 2020 -
Çevirimiçi hizmet kalitesinin webqual 4.0 ile ölçülmesi ve kullanıcıların web sitesine yönelik tutumları üzerindeki etkisinin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
R.ERDEM(Student), Postgraduate, 2020 -
Tüketicilerin hane içi enerji tasarrufu davranışına etki eden faktörlerin incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
E.KOÇAK(Student), Postgraduate, 2019
-
Nesnelerin internetinin algılanan değer üzerindeki etkisinin bireysel yenilikçilik çerçevesinde incelenmesi
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
U.ÇOBAN(Student), Postgraduate, 2019 -
Havayolu hizmet kalitesi unsurlarının kalite fonksiyon yayılımı (QFD) ve kano modellerinin birlikte kullanılması ile belirlenmesi
M.AKINET(Student), Postgraduate, 2019 -
Tüketicilerin küreselleşmeye ve küresel markalara yönelik tutumlarının incelenmesi: Sigortacılık sektöründe bir uygulama
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
I.KONYA(Student), Postgraduate, 2019 -
Ürüne ait özelliklerin satın almadaki etkisinin tüketim ve endüstriyel pazarlar için değerlendirilmesi
Özkan Tektaş Ö. (Advisor)
M.YILDIRIM(Student), Postgraduate, 2019 -
Benlik uyumu ve fonksiyonel uyumun tüketici-marka bağı üzerindeki etkisi: Cep telefonu kullanıcıları üzerine bir çalışma
B.UĞUR(Student), Postgraduate, 2017 -
Milliyet merkezcilik ve düşmanlığın satın alma niyeti üzerindeki etkisinin kültürel benzerlik çerçevesinde incelenmesi: Bosna Hersek örneği
S.HELJİC(Student), Postgraduate, 2015 -
Sürdürülebilir turizme ilişkin ziyaretçi tutumlarının ve tekrar ziyaret niyetlerinin pazar bölümlendirme kriteri olarak kullanılması: Kapadokya bölgesi örneği
K.ÇAMLICA(Student), Postgraduate, 2014