Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (10)
1. Design-Based Research in Teaching Turkish to Foreigners: Models, Procedure and a Design Example
Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi (UTÖAD) (Online)
, cilt.5, sa.1, ss.172-200, 2025 (TRDizin)
8. Reliability and Validity of the Turkish Version of the Web BasedLearning Environment Instrument WEBLEI
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.28, sa.2, ss.335-347, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
5. Students’s Perceptions of Psycho-Social Properties in Blended Synchronous Learning Environments: A Comparative Study.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
7. Blackboard ve Moodle Öğrenim Yönetim Sistemlerinin Psiko Sosyal Boyutlar Açısından Karşılaştırılması
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium., Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
8. Blackboard ve Moodle Öğrenim Yönetim Sistemlerinin Psikososyal Boyutlarının Karşılaştırılması
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium 2013, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
9. Disiplinlerarası Araştırmalarda Bilginin Paylaşılması ve Yapılandırılmasında Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Rolü
12. Matematik Sempozyumu: Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
10. Developing Creative Problem Solving Skills through Interdisciplinary Projects
New Issues On Teacher Education on International Symposium - ISNITE 2013, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
11. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Disiplinlerarası Yaklaşım
XI. Akademik Bilişim Konferansı, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
