Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (9)
Scopus (11)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (2)
6. A Review of Research about Refugees' Lifelong Education: 2001-2021
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.4, ss.1429-1437, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
9. Stress Sources of School Principals' and Ways of Coping with Stress: A Qualitative Analysis
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.274-290, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
12. Estimating the training effect through the levels of trait anger, anger expression, and coping with the stress of private security guards
WORK-A JOURNAL OF PREVENTION ASSESSMENT & REHABILITATION
, cilt.70, sa.3, ss.917-928, 2021 (SSCI, Scopus)
13. Sosyal Ağ Etkileşiminin Örgütsel Zeka Düzeyine Etkisi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.35, ss.354-374, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
14. The Metaphorical Perceptions of Preparatory Program Students for "English" and "Learning English"
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.2, ss.665-685, 2020 (ESCI, TRDizin)
17. Organizational Intelligence in Question
GAZI AKADEMIK BAKIS-GAZI ACADEMIC VIEW
, cilt.2, sa.4, ss.207-210, 2009 (ESCI, TRDizin)
19. Violence in Schools... Teacher Training... Action Research
World Applied Sciences Journal
, cilt.3, sa.1, ss.18-24, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. 2023 Eğitim Vizyonu Uygulayıcısı Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumları
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2. Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Türk Eğitm Sisteminin Sorunları ve Olası Çözüm Önerileri
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
3. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleğe ilişkin Soruları ve Öğretmenlerden Yanıtlar
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
4. Psikolojik Danışman Adayları Meslekleri ile İlgili Neleri Bilmek İstiyor?
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
5. Okul Akademik İyimserliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. Okul Müdürlerinin Dört Çerçeve Liderlik Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Ideas of Candidate Teachers about Equality of Opportunity
International Journal of Arts& Sciences (IJAS)---Int. Conference for Academic Disciplines, Freiburg, Almanya, 29 Kasım - 02 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
9. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
10. Leadership in School Management in the Storm of Uncertainty
InternatıonalCounselıng And Educatıon Conference (ICEC 2012), 1 - 03 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
12. TÜRKYE DE ÖGRETMENLERN HZMET Ç EGTM UYGULAMALARI VEYASANAN SORUNLAR
Azerbaycan Xalqının ÜmummilliLideriHAYDER ALYEV’NAnadan Olmasının 84. ldönümüne HasrOlunmus Muallim Hazırlama Siyaseti veProblemleri Beynelxalq Konfransı, 12 - 14 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
2. Social Network Analysis: A Brief Introduction to the Theory
Chaos Complexity and Leadership 2014, Şefika Şule Erçetin, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.167-171, 2016
3. Social Networks: Connections in Structures
Chaos Complexity and Leadership 2013, Erçetin, Ş. Ş. & Banerjee, S. , Editör, Springer International Publishing, Dordrecht, ss.229-303, 2015
4. Graduate Students' Levels of Coping with Uncertainty: Hacettepe and Gazi University Sample
Chaos and Complexity Theory in World Politics, Erçetin,Ş. & Banerjee S. , Editör, IGI Global Hershey: Information Science Reference, PA, ss.201-209, 2014