Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
The Meaning of Work in Teacher s Lives A Qualitative Study
Anthropologist
, vol.22, pp.412-423, 2015 (SCI-Expanded)
Emotional labor and burnout among Turkish primary school teachers
Australian Educational Researcher
, vol.41, pp.155-169, 2013 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Nitel araştırmalarda yansıtıcılık: Araştırmacının rolü
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, vol.14, no.2, pp.770-788, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

An Analysis of the Relationship between Teachers' Workload and Work-Life Balance
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.2023, no.21, pp.893-937, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Development of School Administrators’ Sensemaking Competencies Scale (SASCS): Validity and Reliability Study
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.2, pp.811-838, 2023 (Peer-Reviewed Journal)


MULTIPLE LAYERS OF TURKISH EDUCATIONAL POLICY THROUGH THE LENS OF ECOLOGICAL SYSTEM THEORY
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.3, pp.1105-1129, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
An Evaluation on the Use of Quantitative Indicators and Generalizability In Qualitative Research Tradition
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.42, no.231, pp.231-242, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim Üyesinin Otoritesine İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Otorite Ve Otoriteryanizm İkileminde Çözümlenmesi
YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
, vol.1, pp.1-10, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kamu Hizmet Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.50, pp.105-125, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Shedding A Light on Education Inspectors Workloads in Turkish Education System
European Journal of Education Studies
, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Yetenek Yönetiminin Örgütsel Etkililik Ile Ilişkisi Özel Öğretim Kurumlari Örneği
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.4, pp.268-285, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Prospective Teachers Opinions of Argument Culture in the Classroom Environment
Journal of Educational Sciences Research- Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, vol.5, pp.119-142, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Akademik Yaşamda Tartışma Kültürü Bir Olgubilim Araştırması
Route Educational and Social Science Journal
, vol.2, pp.141-163, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Kamu Okulu Yöneticilerinin Iş Yükü Kaynakları Sorunları ve Yönetilebilirliği
Route Educational and Social Science Journal
, vol.2, pp.332-351, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen ve Yöneticilerin Etik ve Etik Dışı Davranışlarının Basına Yansımaları
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.34, pp.95-110, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Toplum Yaşamında Kurallar Birey Kural Ilişkisi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.13, pp.138-156, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversitelerde Karşılaşılan Etik Dışı Davranışlara İlişkin Akademisyen Görüşleri
Akademik Bakış Dergisi
, vol.43, pp.1-18, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de Okul Yönetiminde E Okul Uygulamasına İlişkin Görüşler Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Journal of Educational Sciences Research
, vol.4, pp.113-132, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Türk Eğitim Sistemi nde Öğrencilerin Hak ve Sorumluluklarının Yasal Dayanakları
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergis
, vol.45, pp.307-326, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Örgütlerinde Çalışma İlişkilerini Anlamada Analitik Bir Araç Olarak Psikolojik Sözleşme Kavramı
Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik
, vol.1, pp.76-90, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Turkish teachers and supervisors metaphorical perceptions about supervisors
EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.2, pp.1602-1610, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Ailelerin Eğitim Sürecine Katılımına İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, vol.16, pp.399-431, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Okulları Öğretmen ve Yöneticilerinin Öfke Kaynakları Öfkelerini İfade Etme Biçimleri ve Öfke Yönetimi Stratejilerine İlişkin Görüşleri
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, vol.8, pp.43-58, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İlkokul Bahçelerinin Mevzuata Uygunluğu ve Eğitim Paydaşlarının Okul Bahçesinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
EJERCONGRESS 2018, 2 - 05 May 2018
Akademik Kendileşme Olgusuna İlişkin Öğretim Üyelerinin Görüşleri: Bir Durum Çalışmas
2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 12 - 14 October 2017
Uluslararası Öğrencilerin Sosyal Adalet Algıları Zorluklar İkilemler ve Olası İnisiyatifler
World Congress on Lifelong Education, Antalya, Turkey, 16 - 17 December 2016
Okul Yöneticilerinin Sosyal Adalet Liderliği Tutumlarının Öğrencilerin Öznel İyi Oluşları İle İlişkisi
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Kuşadası, Turkey, 12 - 14 May 2016
Değişen Öğretmen Rolleri Bağlamında Öğretmenlerin Oluşturdukları Mesleki Kimlik Algıları Ve Bu AlgılarınPsikolojik İyi Oluşlarıyla İlişkisi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 May - 03 June 2016
Okul Ortamında Makyavelist Güdüler Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Kullandıkları Manipülasyon Taktiklerinin Kişilik Özellikleri İle İlişkisi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 8 - 10 January 2015
How Principals Define and Deal With Marginal Teachers in Turkey
Urban Education, Berlin, 12 - 16 September 2011
Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Örgütünde Görev Yapan Yöneticilerin Örgütsel Adalet Algıları
6.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Turkey, 16 - 17 April 2011
Ailelerin Eğitim Sürecine Katılımına İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri başlıklı sözlü bildiri 18 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kurultayı
18. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kurultayı, Turkey, 1 - 03 October 2009

İlköğretim Öğretmen ve Müfettişlerinin İlköğretim Müfettişlerine İlişkin Metaforik Algıları
Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Turkey, 22 - 23 June 2009
Books & Book Chapters
Etik ve Eğitim
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği
in: Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik, Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.257-280, 2020
Principal’s Professional Identity: An Overview of the Literature and Implications for Future Research
in: Empowering Education: Research, Theory, and Practice, Şakir Çınkır, Editor, Peter Lang, Berlin, pp.165-179, 2020
Literature Review
in: Research Methods, Ersoy, Ali, Editor, Anadolu Unıversity Publication, Eskişehir, pp.64-93, 2019
Eğitim Yönetiminde Etik
in: Eğitim Yönetimi, Demirkasımoğlu, Nihan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.241-261, 2019

Literature Review
in: Research Methods, "Ersoy, A.", Editor, Anadolu Unıversıty Publıcatıon, Eskişehir, pp.64-93, 2018
Yakınsayan Desen
in: Eğitim Yönetiminde Araştırma, Demirkasımoğlu, Nihan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.463-476, 2018
Çalışma Yaşamında Davranış Kuralları: Protokol ve Görgü Kuralları
in: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Uğur Akın, Editor, Pegem A Yayıncılık, Tokat, pp.394-425, 2015
Nitel Verinin Analizi ve Yorumlanması
in: Bilimsel Araştırma Yöntemleri Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.575-610, 2015
Birinci Bölüm: Giriş
in: Bilimsel Araştırma Yöntemleri Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.3-15, 2015
Proje Önerisi Yazma
in: Bilimsel Araştırma Yöntemleri Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.477-489, 2015
Eğitim Sisteminde Denetim Sürecinin Bir Bileşeni Olarak Öz-Değerlendirme
in: Prof Dr Haydar Taymaz Armağan Kitabı Eğitim Yönetimi ve Denetimi Yazıları, İnayet Aydın, Kürşad Yılmaz, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2014