Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (4)
Scopus (15)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

3. AN ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CURIOSITY AND SELF DIRECTED LEARNING SKILLS OF TEACHER CANDIDATES

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZANS IN EDUCATION (INTE 2016), 10 - 12 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

5. THE RELATIONSHIP BETWEEN METACOGNITIVE AWARENESS AND MOTIVATION: A STUDY OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN TURKEY

8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.4285-4294, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

6. THE PERCEPTIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS ABOUT PROBLEM BASED LEARNING: A CASE OF TURKEY

8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.4274-4284, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

7. An Investigation of Self Directed Learning Skills of Undergraduate Students

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI 2015), 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri) identifier

8. An Investigation of Teacher Candidates Metacognitive Skills

INTE (International Conference on New Horizans in Education), 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1521-1528, (Tam Metin Bildiri)

13. Eleştirel düşünme becerileri ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerdekieğilimler Türkiye kapsamlı bir içerik analizi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

14. The Use of Portfolio in Englisih Language Teaching and its Effects on Achievement and Attitude

WCES 2014/ WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 6 - 09 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

15. Prospective Science and Primary School Teachers Self efficacy Beliefs in Scientific Literacy

WCES 2014/ WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.1903-1908, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. The Use Of Portfolio In English Language Teaching And Its Effects On Achievement And Attitude

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.2634-2640, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

17. The Evaluation of Classroom Guidance Activities in Primary Schools

(WCLTA) 3rd. WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, 18 - 28 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

18. A Study on the Assesment of Undergraduate Students Learning Preference

(WCES 2010) World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4429-4435, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

19. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Bilgi Okuryazarlığı Öz yeterlik Algıları

(IETC) 10 th. International Educational Technology Conference, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz yeterlik İnançları ve Tutumları

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

21. A Comparative Study on Mathematics Curricula of Turkey Belgium Felimish and Singapore

(EDULEARN10) International Conference on Education and New Technologies, 5 - 07 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)

22. The Opinions of Teachers About the 4th and 5th Grade Science and Technology Curriculum in Turkey

(EDULEARN10) International Conference on Education and New Technologies., 5 - 07 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)

23. A Study on Primary Education English Curriculum in Turkey

(INTED 2010) International Technology, Education and Development Conference, 8 - 10 Mart 2010, (Tam Metin Bildiri)

24. A STUDY ON ENGLISH LANGUAGE CURRICULUM FOR PRIMARY EDUCATION IN TURKEY

4th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 8 - 10 Mart 2010, ss.1764-1774, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. A COMPARATIVE STUDY ON MATHEMATICS CURRICULA OF TURKEY, BELGIUM (FLEMISH) AND SINGAPORE

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Lifelong learning tendency scale: the study of validity and reliability

World Conference on Psychology, Counselling and Guidance (WCPCG 2010), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Nisan 2010, cilt.5, ss.2343-2350, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

27. Yaşam Boyu Öğrenme ve Teknoloji

(IETC 2009) 9th. INTERNATIONAL EDUCATION TECHNOLOGY CONFERENCE, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

28. İlköğretim Programlarına Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Açısından Eleştirel Bir Bakış

1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

29. A Study On Educable Mentally Retarded Chıldren In Turkey

12th. Internatıonal Conference- Further Educatıon In The Balkan Countrıes, 25 - 27 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

30. Lifelong Learning and Schools in the Twenty first Century

WCES 2009 (World Conference on Educational Sciences), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1709-1716, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

31. The effect of brain based learning on achievement, retention, attitude and learning process

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1782-1791, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

32. Adult Education in Turkey Past Present and Future

11th. International Conference- Further Education in the Balkan Countries, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

33. Üniversite Öğrencilerinin Başarı ve Başarısızlığa Yüklediği Nedenler

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)

34. YAŞAM BOYU ÖĞRENMENİN ANAHTARI ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME

2. Ulusal Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. YAŞAM BOYU ÖĞRENME BAĞLAMINDA MOBİL İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı, H.Ferhan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.614-632, 2018

2. Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü

H.Ü. Türkiye’xxde Öğretmen Eğitimi ve İstihtamı Mevcut Durum ve Öneriler Raporu, , Editör, HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.75-87, 2017

3. YAŞAM BOYU ÖĞRENME VE TEKNOLOJİ: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasarım, ss.865-886, 2017

4. YAŞAM BOYU ÖĞRENMENİN ANAHTARI: ÖZ-YÖNETİMLİ ÖĞRENME

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2016, İŞMAN AYTEKİN, ODABAŞI H.FERHAN, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Salmat Basım Yayıncılık, 2016

5. PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN BAŞARIYA VE ÖZ-DÜZENLEYİCİ ÖĞRENME BECERİLERİNE ETKİSİ

EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİK VE NİTELİK ARAYIŞI, DEMİREL ÖZCAN, DİNÇER SERKAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, 2016
Metrikler

Yayın

81

Yayın (WoS)

25

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

124

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

140

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

71

Proje

1

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları