SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Effects of Problem-Based Learning on Attitude: A Meta-analysis Study
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.8, ss.2115-2137, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.19, sa.2, ss.353-368, 2018 (Hakemli Dergi)
Self Directed Learning Skills Scale: Validity and Reliability Study
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.9, sa.2, ss.85-100, 2018 (ESCI)
Prospective Teachers’ Lifelong Learning Tendencies and Information Literacy Self-Efficacy
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.12, ss.329-337, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
INONU UNIVERSITY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATION
, cilt.18, ss.116-133, 2017 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ KARAMAN İLİ ÖRNEĞİ
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ
, cilt.6, ss.19-40, 2016 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND TEACHING
, cilt.1, ss.178-189, 2012 (Hakemli Dergi)
Lifelong Learning and its Reflections on Elementary Education Curricula
ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
, cilt.1, ss.87-105, 2011 (Hakemli Dergi)
Bütünleştirilmiş Program Uygulamasının İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin İşbirliği Becerilerine Etkisi
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, ss.111-128, 2010 (Hakemli Dergi)
Başarı ve Başarısızlığa Yüklenen Nedenlere İlişkin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrenci Görüşleri
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, ss.148-164, 2010 (Hakemli Dergi)
Case Study on Interdisciplinary Teaching ApproachSupported by Project Based Learning
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.2, ss.28-53, 2010 (Hakemli Dergi)
An Evaluation of Elementary Education Science and Technology Curriculum in Turkey from the Aspect of Integrated Teaching Approach
World Applied Sciences Journal
, cilt.8, ss.387-393, 2010 (Hakemli Dergi)
LIFELONG LEARNING TENDENCEY SCALE THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES
, cilt.5, ss.2343-2350, 2010 (Hakemli Dergi)
A Study on Examining Elementary Education Curricula in Turkey from the Aspect of Peace Education
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, sa.4, ss.506-514, 2009 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Meraklılık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.18, 2009 (Hakemli Dergi)
ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS: A TURKISH CASE
HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES JOURNAL
, cilt.4, sa.2, ss.164-171, 2009 (Hakemli Dergi)
The Validity and Reliability Study of Turkish Version of Strategy Inventory for Language Learners
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, ss.708-714, 2009 (Hakemli Dergi)
Primary School Curriculum for Educable Mentally Retarded Children A Turkish Case
US-CHINA EDUCATION REVIEW
, cilt.7, sa.3, ss.79-91, 2009 (Hakemli Dergi)
Implications of Lifelong Learning on Educational Institutions
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.4, ss.199-211, 2009 (Scopus)
A Review of Elementary Education Curricula in Turkey Values and Values Education
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, sa.5, ss.670-678, 2009 (Hakemli Dergi)
Elementary School Teachers Self Efficacy Beliefs A Turkish Case
Humanity & Social Sciences Journal
, cilt.4, sa.2, ss.164-171, 2009 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme Ürünlerine Etkisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.4, ss.629-661, 2008 (Hakemli Dergi)
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem 2 Öğrencilerinin PDÖ Uygulamalarının Üstünlük ve Sınırlılıklarına İlişkin Görüşleri
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.23, ss.33-40, 2006 (Hakemli Dergi)
BİLGİLENDİRİCİ METİN TÜRÜNÜN VE OKUDUĞUNU KAVRAMA BECERİSİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME DÜZEYİNE ETKİSİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, ss.245-254, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
ÖĞRENME STRATEJİLERİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ EĞİLİMLER VE YANSIMALAR
4. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 26 - 30 Ekim 2016
AN ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CURIOSITY AND SELF DIRECTED LEARNING SKILLS OF TEACHER CANDIDATES
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZANS IN EDUCATION (INTE 2016), 10 - 12 Haziran 2016
Probleme Dayalı Öğrenmenin Başarıya Tutuma ve Öz düzenleyici Öğrenme Becerilerine Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 21 - 24 Nisan 2016
An Investigation of Teacher Candidates Metacognitive Skills
INTE (International Conference on New Horizans in Education), 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1521-1528
Eleştirel Düşünme Becerileri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1346-1347
An Investigation of Graduate Dissertations About Cooperative Learning The Caseof Turkey
INTE 2015, 10 Haziran 2017 - 12 Haziran 2015, ss.30-37
Eleştirel Düşünme Becerileri ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Eleştirel düşünme becerileri ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerdekieğilimler Türkiye kapsamlı bir içerik analizi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
The Use of Portfolio in Englisih Language Teaching and its Effects on Achievement and Attitude
WCES 2014/ WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 6 - 09 Şubat 2014
Prospective Science and Primary School Teachers Self efficacy Beliefs in Scientific Literacy
WCES 2014/ WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.1903-1908
The Evaluation of Classroom Guidance Activities in Primary Schools
(WCLTA) 3rd. WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, 18 - 28 Ekim 2012
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Bilgi Okuryazarlığı Öz yeterlik Algıları
(IETC) 10 th. International Educational Technology Conference, 26 - 28 Nisan 2010
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz yeterlik İnançları ve Tutumları
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., 16 - 18 Mayıs 2010
A Comparative Study on Mathematics Curricula of Turkey Belgium Felimish and Singapore
(EDULEARN10) International Conference on Education and New Technologies, 5 - 07 Temmuz 2010
The Opinions of Teachers About the 4th and 5th Grade Science and Technology Curriculum in Turkey
(EDULEARN10) International Conference on Education and New Technologies., 5 - 07 Temmuz 2010
A Study on Primary Education English Curriculum in Turkey
(INTED 2010) International Technology, Education and Development Conference, 8 - 10 Mart 2010
Yaşam Boyu Öğrenme ve Teknoloji
(IETC 2009) 9th. INTERNATIONAL EDUCATION TECHNOLOGY CONFERENCE, 6 - 08 Mayıs 2009
İlköğretim Programlarına Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Açısından Eleştirel Bir Bakış
1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 1 - 03 Mayıs 2009
A Study On Educable Mentally Retarded Chıldren In Turkey
12th. Internatıonal Conference- Further Educatıon In The Balkan Countrıes, 25 - 27 Haziran 2009
Adult Education in Turkey Past Present and Future
11th. International Conference- Further Education in the Balkan Countries, 23 - 25 Ekim 2008
Üniversite Öğrencilerinin Başarı ve Başarısızlığa Yüklediği Nedenler
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008
YAŞAM BOYU ÖĞRENMENİN ANAHTARI ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME
2. Ulusal Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008
İlkokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin Etkililiği
1. EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 25 - 27 Kasım 1991
Kitap & Kitap Bölümleri
YAŞAM BOYU ÖĞRENME BAĞLAMINDA MOBİL İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı, H.Ferhan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.614-632, 2018
Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü
H.Ü. Türkiye’xxde Öğretmen Eğitimi ve İstihtamı Mevcut Durum ve Öneriler Raporu, , Editör, HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.75-87, 2017
YAŞAM BOYU ÖĞRENME VE TEKNOLOJİ: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasarım, ss.865-886, 2017
YAŞAM BOYU ÖĞRENMENİN ANAHTARI: ÖZ-YÖNETİMLİ ÖĞRENME
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2016, İŞMAN AYTEKİN, ODABAŞI H.FERHAN, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Salmat Basım Yayıncılık, 2016
PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN BAŞARIYA VE ÖZ-DÜZENLEYİCİ ÖĞRENME BECERİLERİNE ETKİSİ
EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİK VE NİTELİK ARAYIŞI, DEMİREL ÖZCAN, DİNÇER SERKAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, 2016