Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (4)
Scopus (15)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (14)
1. Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.19, sa.2, ss.353-368, 2018 (TRDizin)
3. Self Directed Learning Skills Scale: Validity and Reliability Study
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.9, sa.2, ss.85-100, 2018 (ESCI, TRDizin)
4. Prospective Teachers’ Lifelong Learning Tendencies and Information Literacy Self-Efficacy
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.12, ss.329-337, 2017 (Hakemli Dergi)
5. Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
INONU UNIVERSITY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATION
, cilt.18, ss.116-133, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Effects of Problem-Based Learning on Attitude: A Meta-analysis Study
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.8, ss.2115-2137, 2016 (SSCI, Scopus)
9. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ KARAMAN İLİ ÖRNEĞİ
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ
, cilt.6, ss.19-40, 2016 (TRDizin)
15. LIFELONG LEARNING TENDENCIES OF UNIVERSITY STUDENTS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.42, ss.108-120, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
17. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND TEACHING
, cilt.1, ss.178-189, 2012 (Hakemli Dergi)
18. LANGUAGE LEARNING STRATEGIES OF UNDERGRADUATE STUDENTS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.43, ss.141-153, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
19. PERCEPTIONS OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES ABOUT LIFELONG LEARNING
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, ss.100-111, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
20. Lifelong Learning and its Reflections on Elementary Education Curricula
ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
, cilt.1, ss.87-105, 2011 (TRDizin)
23. LIFELONG LEARNING TENDENCEY SCALE THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES
, cilt.5, ss.2343-2350, 2010 (Hakemli Dergi)
26. Case Study on Interdisciplinary Teaching ApproachSupported by Project Based Learning
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.2, ss.28-53, 2010 (Hakemli Dergi)
27. An Evaluation of Elementary Education Science and Technology Curriculum in Turkey from the Aspect of Integrated Teaching Approach
World Applied Sciences Journal
, cilt.8, ss.387-393, 2010 (Hakemli Dergi)
29. ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS: A TURKISH CASE
HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES JOURNAL
, cilt.4, sa.2, ss.164-171, 2009 (Hakemli Dergi)
30. The Validity and Reliability Study of Turkish Version of Strategy Inventory for Language Learners
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, ss.708-714, 2009 (Hakemli Dergi)
31. Elementary school teachers self efficacy beliefs
Trames-Journal Of The Humanities And Social Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.164-171, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
32. A Study on Examining Elementary Education Curricula in Turkey from the Aspect of Peace Education
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, sa.4, ss.506-514, 2009 (Hakemli Dergi)
33. Primary School Curriculum for Educable Mentally Retarded Children A Turkish Case
US-CHINA EDUCATION REVIEW
, cilt.7, sa.3, ss.79-91, 2009 (Hakemli Dergi)
35. SELF-EFFICACY BELIEFS OF ELEMENTARY TEACHERS AND SCHOOL PRINCIPALS FOR CHARACTER EDUCATION
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.37, ss.36-49, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
36. Implications of Lifelong Learning on Educational Institutions
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.4, ss.199-211, 2009 (Scopus)
37. A Review of Elementary Education Curricula in Turkey Values and Values Education
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, sa.5, ss.670-678, 2009 (Hakemli Dergi)
38. Elementary School Teachers Self Efficacy Beliefs A Turkish Case
Humanity & Social Sciences Journal
, cilt.4, sa.2, ss.164-171, 2009 (Hakemli Dergi)
39. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme Ürünlerine Etkisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.4, ss.629-661, 2008 (TRDizin)
41. BİLGİLENDİRİCİ METİN TÜRÜNÜN VE OKUDUĞUNU KAVRAMA BECERİSİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME DÜZEYİNE ETKİSİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, ss.245-254, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
35
1. Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2. ÖĞRENME STRATEJİLERİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ EĞİLİMLER VE YANSIMALAR
4. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, 26 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
3. AN ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CURIOSITY AND SELF DIRECTED LEARNING SKILLS OF TEACHER CANDIDATES
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZANS IN EDUCATION (INTE 2016), 10 - 12 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
4. Probleme Dayalı Öğrenmenin Başarıya Tutuma ve Öz düzenleyici Öğrenme Becerilerine Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
8. An Investigation of Teacher Candidates Metacognitive Skills
INTE (International Conference on New Horizans in Education), 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1521-1528, (Tam Metin Bildiri)
10. Eleştirel Düşünme Becerileri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1346-1347, (Özet Bildiri)
11. An Investigation of Graduate Dissertations About Cooperative Learning The Caseof Turkey
INTE 2015, 10 Haziran 2017 - 12 Haziran 2015, ss.30-37, (Tam Metin Bildiri)
12. Eleştirel Düşünme Becerileri ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
13. Eleştirel düşünme becerileri ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerdekieğilimler Türkiye kapsamlı bir içerik analizi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
14. The Use of Portfolio in Englisih Language Teaching and its Effects on Achievement and Attitude
WCES 2014/ WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 6 - 09 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
15. Prospective Science and Primary School Teachers Self efficacy Beliefs in Scientific Literacy
WCES 2014/ WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.1903-1908, (Tam Metin Bildiri)
17. The Evaluation of Classroom Guidance Activities in Primary Schools
(WCLTA) 3rd. WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, 18 - 28 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
19. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Bilgi Okuryazarlığı Öz yeterlik Algıları
(IETC) 10 th. International Educational Technology Conference, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz yeterlik İnançları ve Tutumları
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
21. A Comparative Study on Mathematics Curricula of Turkey Belgium Felimish and Singapore
(EDULEARN10) International Conference on Education and New Technologies, 5 - 07 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
22. The Opinions of Teachers About the 4th and 5th Grade Science and Technology Curriculum in Turkey
(EDULEARN10) International Conference on Education and New Technologies., 5 - 07 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
23. A Study on Primary Education English Curriculum in Turkey
(INTED 2010) International Technology, Education and Development Conference, 8 - 10 Mart 2010, (Tam Metin Bildiri)
27. Yaşam Boyu Öğrenme ve Teknoloji
(IETC 2009) 9th. INTERNATIONAL EDUCATION TECHNOLOGY CONFERENCE, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
28. İlköğretim Programlarına Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Açısından Eleştirel Bir Bakış
1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
29. A Study On Educable Mentally Retarded Chıldren In Turkey
12th. Internatıonal Conference- Further Educatıon In The Balkan Countrıes, 25 - 27 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
32. Adult Education in Turkey Past Present and Future
11th. International Conference- Further Education in the Balkan Countries, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
33. Üniversite Öğrencilerinin Başarı ve Başarısızlığa Yüklediği Nedenler
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
34. YAŞAM BOYU ÖĞRENMENİN ANAHTARI ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME
2. Ulusal Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
35. İlkokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin Etkililiği
1. EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 25 - 27 Kasım 1991, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. YAŞAM BOYU ÖĞRENME BAĞLAMINDA MOBİL İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı, H.Ferhan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.614-632, 2018
2. Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü
H.Ü. Türkiye’xxde Öğretmen Eğitimi ve İstihtamı Mevcut Durum ve Öneriler Raporu, , Editör, HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.75-87, 2017
3. YAŞAM BOYU ÖĞRENME VE TEKNOLOJİ: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasarım, ss.865-886, 2017
4. YAŞAM BOYU ÖĞRENMENİN ANAHTARI: ÖZ-YÖNETİMLİ ÖĞRENME
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2016, İŞMAN AYTEKİN, ODABAŞI H.FERHAN, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Salmat Basım Yayıncılık, 2016
5. PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN BAŞARIYA VE ÖZ-DÜZENLEYİCİ ÖĞRENME BECERİLERİNE ETKİSİ
EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİK VE NİTELİK ARAYIŞI, DEMİREL ÖZCAN, DİNÇER SERKAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, 2016
Metrikler