SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios
Science Education International
, cilt.29, ss.274-284, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.63-97, 2018 (Hakemli Dergi)
A Contextualized Nature of Science Classroom Activity: Junk Food!
Journal of Inquiry-Based Activities
, cilt.7, ss.93-107, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A new evaluation model for assessing effectiveness of a large-scale continuing professional development program about nature of science. Paper presented at the annual meeting of the
International History, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, cilt.14
Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi
7th International Congress of Research in Education (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Nisan 2017
Bilimin doğası görüşleri testi BİLTEST
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Geniş kapsamlı bir hizmet içi eğitimi projesinin öğretmenlerin sınıf içi ölçme değerlendirme uygulamalarına etkisi
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Impact of a Large Scale Professional Development Project on Middle School Students Views of NOS
National Association for Research in Science Teaching Annual Conference, PITTSBURGH, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Promoting pre-service teachers’ ideas about nature of science through science-related media reports
Professional development for inquiry-based science teaching and learning, Olia E. Tsivitanidou,Peter Gray,Eliza Rybska,Lucas Louca,Costas P. Constantinou, Editör, Springer, London/Berlin , Dordrecht, ss.137-161, 2018
SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri
Eğiten Kitap, 2015
Proje Tabanlı Öğrenme
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ, Mehmet Bahar, Editör, PEGEM-A, Ankara, 2008