Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (4)
Scopus (18)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Galen’den Harvey’e Bilimsel Paradigma Değişimi: İçerik Temelli Bir Etkinlik Örneği

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2. A new evaluation model for assessing effectiveness of a large scale professional development program about nature of science

14th International history, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conferance, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

5. Science News Hub Public Engagement With STEM

2nd Conference on International Approaches to Scaling-uo Professional Development in Maths and Science Education, 7 - 08 Kasım 2016

6. Bilimin doğası görüşleri testi BİLTEST

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

8. Impact of a Large Scale Professional Development Project on Middle School Students Views of NOS

National Association for Research in Science Teaching Annual Conference, PITTSBURGH, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Promoting pre-service teachers’ ideas about nature of science through science-related media reports

Professional development for inquiry-based science teaching and learning, Olia E. Tsivitanidou,Peter Gray,Eliza Rybska,Lucas Louca,Costas P. Constantinou, Editör, Springer, London/Berlin , Dordrecht, ss.137-161, 2018

4. Proje Tabanlı Öğrenme

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ, Mehmet Bahar, Editör, PEGEM-A, Ankara, 2008
Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

22

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

228

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

212

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

77

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

27

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları