SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Effect Sizes of Behavioral Interventions for Turkish Students with Autism
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.48, ss.21-38, 2012 (SSCI)
Sorun davranışlar kontrol listesinin Türkçe formunun psikometrik özelliklerinin incelenmesi
Türk Psikoloji Dergisi
, cilt.18, sa.52, ss.77-91, 2003 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokullarda duygusal ve davranışsal bozukluk riski tarama çalışmaları
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.2-28, 2019 (ESCI)
Contextual Assessment Inventory: Contextual Variables of Problem Behaviors of Individuals with Autism Spectrum Disorder
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.18, sa.2, ss.209-224, 2017 (ESCI)
Instructional variables of inclusive elementary school classrooms in Turkey
International Journal of Special Education
, cilt.29, sa.3, ss.40-58, 2014 (Scopus)
The Small Steps Early Intervention Program Course for Paraprofessionals What Paraprofessionals Have to Say
Ankara University JOurnal of Faculty pf educational Sciences
, cilt.47, sa.1, ss.377-396, 2014 (Hakemli Dergi)
Inclusive Preschool teachers Their attitudes and knowledge about inclusion
Journal of International Early Childhood Special Education
, cilt.5, sa.2, ss.107-128, 2013 (Hakemli Dergi)
Özel eğitim öğretmenleri ile annelerin zihin engelli çocukların sosyal becerilerine ilişkin beklentilerinin değerlendirilmesi
ilköğretim Online
, cilt.11, sa.2, ss.353-368, 2012 (Hakemli Dergi)
The Effects of Classroom Management on the Behaviors of the Students with Disabilities in inclusive classroom in Turkey
Journal of International Association of Special Education
, cilt.11, sa.1, ss.64-75, 2010 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma sınıflarına alternatif bir bakış Çevresel davranışsal değerlendirme ile öğretimsel özelliklerin incelenmesi
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.19-37, 2010 (Hakemli Dergi)
Türk çocuklarının temel ilişkisel kavram bilgilerinin değerlendirilmesi
İlköğretim Online
, cilt.7, sa.1, ss.203-217, 2008 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Öğrencilerinin sosyal becerilerinin değerlendirilmesi
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.41-57, 2005 (ESCI)
Kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin önleyici sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.51-64, 2004 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Kaynaştırma Uygulamaları Yayınlar Araştırmalar
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.15-23, 2004 (Hakemli Dergi)
Normal ve Zihinsel Engelli Bebeklerde Anne Bebek Etkileşiminin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.47-58, 2000 (Hakemli Dergi)
Sınıfında zihin engelli çocuk bulunan ve bulunmayan sınıf öğretmenlerinin zihin engelli çocukların kaynaştırılmasına yönelik tutumlarının karşılaştırılması
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.25-39, 1999 (Hakemli Dergi)
Otistik çocukların değerlendirilmesinde kullanılan ölçeklere ilişkin bir çalışma
3P Dergisi Psikoloji, Psikiyatri ve Psikofarmakoloji
, cilt.4, ss.116-121, 1996 (Hakemli Dergi)
Özürlü çocuğu olan anne babaların gereksinimlerinin belirlenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı
, cilt.2, sa.1, ss.10-18, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ev Ortamı Tarama Aracı: Küçük Çocukların Ev Ortamlarının Değerlendirilmesi
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Okul öncesinde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların öğretmenleriyle ilişkileri bir öğretim yılında değişiyor mu?
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Okul öncesinde kaynaştırma: Özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların gelişimlerini yordayan değişkenler
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Erken çocuklukta kaynaştırma: Okul öncesi kaynaştırma uygulamalarının sonuçları bize ne söylüyor?
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Okul öncesi dönemde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli çocukların sosyal kabul, sosyal beceri ve problem davranışlarının boylamsal incelenmesi
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların ve akranlarının sosyal kabul düzeylerinin incelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.331-332
Özel gereksinimli olan ve olmayan küçük çocukların gelişimsel işlevlerinin değerlendirilmesi
EJER 2017, 11 - 14 Mayıs 2017
Okul öncesi eğitimin özel gereksinimli olan ve normal gelişen çocukların ev ortamları üzerinde etkisi var mıdır?
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1347-1348
Okul öncesinde özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin sosyal becerileri, problem davranışları ve sosyometrik derecelendirme puanlarının incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1331-1332
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının kalitesini yordayan değişkenlerin incelenmesi
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016
School adjustment and parent teacher relationships in inclusive preschools
International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference, 7 - 19 Haziran 2016
The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools
International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference, 7 - 10 Haziran 2016
Erken Çocuklukta Müdahale Okul Öncesinde Sınıf yönetimi
Uluslar Arası Katılımlı Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi'ne (UDEMKO, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016
Bağlamsal Değerlendirme Envanteri Türkçe Formu nun psikometrik özelliklerinin incelenmesi
Uluslararası Otizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2014
The effects of teacher training program on the outcomes of inclusive preschool teachers
DISES, Embracing Inclusive Approaches, Braga, Portekiz, 13 - 14 Temmuz 2014
The Lessons Learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey
. International Congress on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2014
Okul öncesi öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2013
The needs of inclusive preschool teachers
International Society on Early Intervention Conference, Sen Petersburg, Sen Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013
Inclusive Preschool Teachers Their Attitudes and Knowledge about Inclusion
International Society on Early Intervention Conference, Sen Petersburg, 1 - 03 Temmuz 2013
Okulöncesinde kaynaştırma Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi Tübitak araştırma projesi 111K184 ilk sonuçları
ELMIS-ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2013
Developing Tasks for Screening Dyscalculia Tendencies
E-Leader, Berlin, Berlin, Almanya, 9 - 11 Temmuz 2012
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı Kursu na katılan kız meslek lisesi mezunlarının kurs sürecine ilişkin görüş ve önerileri
Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2012
Engelsiz Ankara Üniversitesi Birimi nin çalışmaları çerçevesinde engelli öğrencilerin gereksinimleri ve memnuniyetlerinin belirlenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, MAgosa, 11 - 13 Ekim 2011
Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Sosyal Beceri Öğretimine İlişkin Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2010
Türkiye de otizmli çocuk ve gençler için kullanılan müdahale yöntemlerinin etki büyüklüklerinin incelenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2010
Otizmli çocukların sosyal becerilerinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2009
Creating university without barriers for everybody What we have done and what should we do in future
The 7th International Conference on Higher Education & Disability, Innsburg, Avusturya, 20 - 23 Temmuz 2009
Assessing the mathematical level of the students with special needs in inclusive settings
32nd Annual Conference on Severe Behaviour Disorders of Children and Youth, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2008
The comparison of the effectiveness of two social skill training methods on social skills and social acceptance of children with special needs in regular classrooms Incusive and Supporting Education Conference 2 5 August Belfast Ireland
Incusive and Supporting Education Conference, Belfast, Birleşik Krallık, 2 - 04 Ağustos 2008
Assessing proactive Classroom Management Behaviors of the Teachers of the Inclusive Classrooms
. The Teacher Education Division of the Council for Exceptional Children Conference, Teksas, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Temmuz 2008
Development of Mathematics Assessment Tools for Students in Inclusive Settings
The International Conference on Primary Education, Hong Kong, 26 - 28 Kasım 2007
İşitme engelli çocukların temel kavram bilgilerinin değerlendirilmesi
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2007
Kuruma dayalı Küçük Adımlar erken eğitim programının aradan uzun süre geçtikten sonra anne görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2007
The effectiveness of an activity based intervention program on the transition skills of children with disabilities
7. International Scientific Conference.Research in Education and Rehabilitation Sciences, ZAGREP, 14 - 16 Haziran 2007
The opinions of mothers about center based Small Steps Early Intervention Program
First European Conference on Social Emotional and Behaviour Competence and Difficulties in Children and Young Persons, Bugibba, Malta, 11 Temmuz - 13 Nisan 2007
Gelişimsel geriliği olan çocuğa sahip annelerin erken eğitim programına ilişkin doyumlarının incelenmesi
Interaction and Collaboration, International Conference on Special Education, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2001
Steps Small Early Intervention Programs for Developmentally Disabled Children Effects of the Level of Disability and the Program Intensity on Children s Outcomes
IASSID 11 th World Congress, Seattle, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Temmuz 2000
Kitap & Kitap Bölümleri
Okul Öncesinde Kaynaştırma
Kök Yayıncılık, Ankara, 2017
Okul Öncesinde kaynaştırma: Aile Eğitimi
Pegem Akademi, Ankara, 2017
Zihin engelli bireylerin özellikleri
Zihin engelliler ve eğitimleri, Bülbin Sucuoğlu, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.120-159, 2017
Zihin engeli tanımlar sınıflandırma ve yaygınlık
Zihin engelliler ve eğitimleri, Bülbin Sucuoğlu, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.48-84, 2017
Zihin Engelinin Tarihçesi
Zihin Engelliler ve Eğitimleri, Bülbin Sucuoğlu, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.16-45, 2017
otizm spektrum bozukuğu olan çocukların değerlendirilmesi
Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayınevi, Ankara, ss.45-77, 2017
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukla
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimi, Elif Tekin İftar, Editör, Vize Yayınevi, Ankara, ss.469-520, 2017
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların problem davranışlarının azaltılması
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri, Elif Tekin İftar, Editör, Vize Yayınevi, Ankara, ss.181-233, 2017
Okul Öncesinde Kaynaştırma Ne Ne zaman Nerede Neden Nasıl Kim
Kök Yayıncılık, Ankara, 2016
Okul Öncesinde Kaynaştırma Öğretmen Eğitimi
PEGEM, Ankara, 2015
İlköğretimde Etkili Kaynaştırma Uygulamaları
Siyasal yayınevi, Ankara, 2007
Bilişsel Süreçler Yaklaşımı İle Sosyal Beceri Öğretimi
Kök Yayıncılık, 2002
Yapamıyor mu yapmıyor mu Zihinsel engelli çocuklar için sosyal beceri ö retimi
Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, 2001
Tükenmişlik iş doyumu ve kişilik
NObel Yayınevi, Ankara, 2001