Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (6)
Scopus (16)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (3)
12. Development of Scale of General Proficiency Perceptions of Teaching Profession for Pre-Service Primary School Teachers
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.2, ss.471-484, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
17. Analyzing the Views of Teachers and Prospective Teachers on Information and Communication Technology via Descriptive Data Mining
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.6, sa.2, ss.314-329, 2019 (ESCI, TRDizin)
20. Modeling the Factors Affecting Students' Mathematical Literacy Scores: The Case of PISA 2012
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.4, ss.982-998, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
29. COMPARING DIFFERENT DIFFERENTIAL ITEM FUNCTIONING METHODS: A SIMULATION STUDY
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.43, ss.270-281, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
33. İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğretmenlerinin Değerlendirme Araçlarını Çoklu Kullanımı ve Yeterlik Düzeyleri
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.34, sa.153, ss.127-143, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerisinin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2. Fenemenoloji Çalışması: Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı Öğretimine İlişkin Tükenmişlik Nedenleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşerinin Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşlerinini Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
EJER, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE İLETEŞİM TEKNOLOJİSİ ARAÇLARININ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KÜMELEME ANALİZİYLE İNCELENMESİ
4TH. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Denk olmayan gruplarda ortak madde desenikullanılarak madde tepki kuramına dayalı eşitleme yöntemlerinin karşılaştırılması
5. Ulusal Eğitimde ve PsikolojideÖlçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
9. PISA 2009 öğrenci anketinde yer alan tutum maddelerininkültüre göre değişen madde fonksiyonu açısından incelenmesi
3. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme veDeğerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Derslerinde Yaptıkları Etkinliklerin Planlanması, Örgütlenmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesine İlişkin Yeterlikleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 Mayıs 2007, ss.603-607, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1. PHENOMENOLOGY STUDY FIRST GRADE TEACHERS REASONS FOR BURNOUT REGARDING TEACHING OF ITALIC HANDWRITING
New Horizons in
Educational Sciences - 1, Çetin, T., Şahin, A. , Mulalic, A. , Obralic, N. , Editör, Lambert Academic Publishing, Mauritius, ss.106-130, 2018
2. Normal Dağılım
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.128-154, 2016