SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğretmenlerinin Değerlendirme Araçlarını Çoklu Kullanımı ve Yeterlik Düzeyleri
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.34, sa.153, ss.127-143, 2009 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterliliklerinin İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1304-1337, 2020 (Hakemli Dergi)
Identifying the Factors Affecting Science and Mathematics Achievement Using Data Mining Methods
Journal of Education in Science,Environment and Health (JESEH)
, cilt.1, ss.29-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerisinin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018
Fenemenoloji Çalışması: Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı Öğretimine İlişkin Tükenmişlik Nedenleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşerinin Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE İLETEŞİM TEKNOLOJİSİ ARAÇLARININ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KÜMELEME ANALİZİYLE İNCELENMESİ
4TH. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Denk olmayan gruplarda ortak madde desenikullanılarak madde tepki kuramına dayalı eşitleme yöntemlerinin karşılaştırılması
5. Ulusal Eğitimde ve PsikolojideÖlçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
PISA 2009 öğrenci anketinde yer alan tutum maddelerininkültüre göre değişen madde fonksiyonu açısından incelenmesi
3. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme veDeğerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Derslerinde Yaptıkları Etkinliklerin Planlanması, Örgütlenmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesine İlişkin Yeterlikleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 Mayıs 2007, ss.603-607
Kitap & Kitap Bölümleri
PHENOMENOLOGY STUDY FIRST GRADE TEACHERS REASONS FOR BURNOUT REGARDING TEACHING OF ITALIC HANDWRITING
New Horizons in
Educational Sciences - 1, Çetin, T., Şahin, A. , Mulalic, A. , Obralic, N. , Editör, Lambert Academic Publishing, Mauritius, ss.106-130, 2018
Normal Dağılım
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.128-154, 2016