Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğretmenlerinin Değerlendirme Araçlarını Çoklu Kullanımı ve Yeterlik Düzeyleri
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, vol.34, no.153, pp.127-143, 2009 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterliliklerinin İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.1304-1337, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Identifying the Factors Affecting Science and Mathematics Achievement Using Data Mining Methods
Journal of Education in Science,Environment and Health (JESEH)
, vol.1, pp.29-50, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Denk Olmayan Gruplarda Ortak Madde Deseni Kullanılarak Madde Tepki Kuramına Dayalı Eşitleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.1, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

PISA2009 Öğrenci Anketi Tutum Maddelerinin Kültüre Göre Değişen Madde Fonksiyonu Açısından Incelenmesi
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, vol.5, pp.72-87, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerisinin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 April 2018, (Summary Text)
Fenemenoloji Çalışması: Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı Öğretimine İlişkin Tükenmişlik Nedenleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Turkey, 11 - 14 April 2018, (Summary Text)
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşerinin Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşlerinini Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
EJER, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE İLETEŞİM TEKNOLOJİSİ ARAÇLARININ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KÜMELEME ANALİZİYLE İNCELENMESİ
4TH. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2017), Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
Denk olmayan gruplarda ortak madde desenikullanılarak madde tepki kuramına dayalı eşitleme yöntemlerinin karşılaştırılması
5. Ulusal Eğitimde ve PsikolojideÖlçme ve Değerlendirme Kongresi, Turkey, 1 - 03 September 2016, (Summary Text)
PISA 2009 öğrenci anketinde yer alan tutum maddelerininkültüre göre değişen madde fonksiyonu açısından incelenmesi
3. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme veDeğerlendirme Kongresi, Turkey, 19 - 21 September 2012, (Summary Text)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Derslerinde Yaptıkları Etkinliklerin Planlanması, Örgütlenmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesine İlişkin Yeterlikleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaijan, 12 May 2007, pp.603-607, (Summary Text)
Books
PHENOMENOLOGY STUDY FIRST GRADE TEACHERS REASONS FOR BURNOUT REGARDING TEACHING OF ITALIC HANDWRITING
in: New Horizons in
Educational Sciences - 1, Çetin, T., Şahin, A. , Mulalic, A. , Obralic, N. , Editor, Lambert Academic Publishing, Mauritius, pp.106-130, 2018
Normal Dağılım
in: Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.128-154, 2016