-
2014 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2013 - 2014 Doç. Dr.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1998 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1992 - 1998 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2015 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2006 - 2009 Bölüm Başkan Yardımcısı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2005 - 2006 Komisyon Üyesi
Sabancı Üniversitesi Eğitim reformu Girişimi
-
2001 - 2002 ARGEM Danışmanı
TED Ankara Koleji Vakfı
-
1999 - 1999 Kurs Öğretim Elemanı
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi
-
1994 - 1994 Danışman
UNICEF
-
Somut işlemler dönemindeki farklı yaştaki çocukların sosyal bilimlerde bilimsel akıl yürütme özellikleri
Aktürkoğlu B. (Danışman)
Ö.TUNALI(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Sanal ortamlarda okuma ve yazma güçlüklerini gidermeye yönelik paylaşılan etkinlik sayfalarının özellikleri
Aktürkoğlu B. (Danışman)
F.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlkokul birinci sınıf öğrencilerine okuma alışkanlığı kazandırmak için bir eylem araştırması
Aktürkoğlu B. (Danışman)
P.ALTUNTOP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye ve Singapur'un 3. sınıf fen öğretimi programlarında sorgulamaya dayalı öğrenme unsurları
Aktürkoğlu B. (Danışman)
M.TUNCAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlköğretim ikinci kademe öğretmenlerinin, öğrencilerinin ve velilerinin Türkçe programı ve program'ın uygulanmasıyla ilgili görüşleri ile program'ın uygulanması sırasında karşılaştıkları sorunlar
Y.DUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Üstbiliş stratejileri öğretiminin dinlediğini anlama becerisine ve dinlemeye yönelik tutuma etkisi
M.KATRANCI(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Süreç temelli yaratıcı yazma uygulamalarının yazılı anlatım becerisine ve yazmaya ilişkin tutuma etkisi
Ö.ERDOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Öz düzenleme stratejisi gelişimi öğretiminin yazılı anlatıma, yazmaya yönelik öz düzenleme becerisine, kalıcılığa ve tutuma etkisi
M.UYGUN(Öğrenci), Doktora, 2012 -
İlköğretim 1-5. sınıflar Türkçe dersi öğretim programı ve kılavuzu'nun ögelerinin öğretim programı'nda yer alan temel becerileri geliştirmeye uygunluğu
E.HEZEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin fonolojik farkındalık becerileri ile okuma ve yazma becerileri arasındaki ilişki
Ö.ERDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
2005 ilköğretim Türkçe Programı'nın önceki program ve İrlanda'nın ana dili öğretim programı ile karşılaştırılması
A.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlkokuma yazma yöntemleri ve okuduğunu anlamaya etkisi
T.TOKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim 4. sınıf sosyal bilimler dersine ait sözel bilgilerin kazandırılmasında altını çizme ve dikte yöntemlerinin farkı
B.BOZBAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlköğretim okulu 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler programındaki duyuşsal alan hedeflerine ilişkin öğrenci görüşleri ve bunların farklı üç bölgeye göre karşılaştırılması
Aktürkoğlu B. (Danışman)
D.ULUSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Burdur ili ilköğretim okullarında ilkokuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar
P.ÜNÜVAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin problem çözme becerilerini geliştirmede işbirliğine dayalı öğrenmenin etkisi konusunda öğretmen, müfettiş ve uzman görüşleri
B.AKYÜREK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde sınıf ortamında kullandıkları öğrenme stratejileri
B.TAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Öğretmenlerin sosyal bilgiler öğretiminde işbirliğine dayalı öğrenmenin sınıf ortamında kullanılmasına ilişkin görüşleri
B.ERENOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001