Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Pandemi Sürecinde Esnek Soruşturma Temelli Fen Öğretimi Modeliyle Hazırlanan Örnek Etkinlik Uygulaması

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 23 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2. Pandemi Sürecinde Derslerde Kullanılan Esnek Soruşturma Temelli Fen Öğretim Modeli

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 23 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

3. Esnek Soruşturma Temelli Fen Öğretim Modeli Kullanılan Bir Uygulama: Madde ve Isı Örneği

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 23 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

4. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Soruşturma Temelli Mesleki Gelişimi: Tasarım ve Uygulamalarda Karşılaşılan Güçlükler

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 23 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

5. Esnek Soruşturma Temelli Fen Öğretimi’ne İlişkin Örnek Bir Uygulama: Maddenin Isı ile Etkileşimi

I. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

6. Dini-Bilimsel Konular ve Fen Öğretiminde Kullanılması

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

7. Disiplinler arası Mesleki Gelişim Programına Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinde Paradigma Değişimi

International STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

8. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ortaokullarda Beceri Öğretimine Yönelik Yenilikçi Uygulamaları

International STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

9. Comparison Of Targeted Experimental Skills in High School Chemistry Class Case of France and Turkey

Eleventh International Congress of Qualitative Inquiry, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

10. Effect of Designing Experiments Based on constructivism Activities on Prospectives Teachers Evaluation of the Teaching Profession

Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen adaylarının sorgulamaya dayalı etkinlikleri tasarlarken karşılaştıkları zorlukların incelenmesi

4th International Symposium of Policies and Issues on Teacher Education, 15 - 16 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

12. Using short quizzes to support learning in general chemistry

International Symposium of Policies and Issues on Teacher Education, 15 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

13. Effect of Inquiry based Learning Method on Students Motivation

4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

14. Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yapılandırıcı yaklaşıma yönelik görüşleri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

15. Investigating prospective science teachers‟ opinions about constructivist learning approach and scientific epistemological views

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

16. Examination of the types of reasoning used in the experimental activities designed by the pre service science teachers

International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

17. From Idea to Reality: Establishing Science Centers for Pre-service Teachers

The International Symposium on Science Centers and Sustainable Development, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

18. Experiments in Science Education Classes A Qualitative Perspective

Eighth International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

19. Formative Assessment in a Challenging Classroom Context

International Conference on Assessment for Learning in Science, San-Francisco, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

20. Kimya’da aktivite kontrolü öğretiminin Fransız uygulamalı bakalorya sınavlarındaki yeri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

21. Le contrôle de l’activite en chimie

8eme Biennale de l’xxEducation et de la Formation, Lyon, Fransa, 12 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

22. Kimya Eğitiminde Sonuçların Kontrolü

6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

23. Checking the activities in Chemistry

18th IUPAC International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

2. İlkokulda Esnek Soruşturma Temelli Fen Öğretimi(ESTFÖ) Uygulamaları

Fen Öğretimi, Aydoğdu Cemil, Kıngır Sevgi, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-147, 2019

3. Sorgulamaya Dayalı Kimya Öğretimi Uygulamaları

Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.319-335, 2017

4. CONTROLE DE L ACTIVITE EN CHIMIE

Editions universitaires européennes, Washington, 2010
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

74

Proje

5

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3