Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (7)
Scopus (16)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

3. Teachers’ Opinionsabout the ”ZeroWaste” Project

International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Applicability of ” Zero Waste” Project to Primary Science Curriculum

International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Üniversite Öğrencilerinin Şiddet İle İlgili Düşünceleri

EJER, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

6. Kadın ve Erkelerin Düşünce Dünyalarında Canlıların Algılanmasında Fark Var Mıdır?

EJERCongress 2019. VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Temmuz 2019, (Yayınlanmadı)

7. The Effects Of Eco-Friendly STEM (Science-Technology-Engineering-Mathematics) Integration On Gifted Students’ Interests Towards These Areas

EJER Congress 2019. VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Yayınlanmadı)

8. Üniversite Öğrencilerinin Bilim, Fen Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kavramlarına Yönelik Düşünceleri

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2019, (Yayınlanmadı)

9. Üniversite Öğrencilerinin Çevre Bilinci

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2019, (Yayınlanmadı)

11. Erken Çocukluk Eğitiminde Teknoloji Kullanımının Çocukların Çevre Sorunlarına Olan Farkındalıklarına Bir Örnek

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2019, (Yayınlanmadı)

12. ENVIRONMENT FRIENDLY STEM ACTIVITIES

International Conference on Science and Education (IConSE), Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2028 - 31 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Investigation of the Information, Attitude and Behaviors of the Conservatory Secondary School Students around the Environment

ICEMST 2018: International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, cilt.9, ss.182-192, (Tam Metin Bildiri)

14. Investigation on Environmental Awareness Level of Teachers

ICEMST 2018: International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, cilt.9, ss.96-103, (Tam Metin Bildiri)

15. Fen bilgisi ve sınıf öğretmeni adaylarının akademik benlik yeterliklerin incelenmesi

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (1st International Congress on Seeking New Perspectives in Education), 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

16. INVESTIGATION OF THE ACTIVITIES FOUND IN SCIENCE COURSE TEXTBOOK

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. A QUANTITATIVE STUDY ON THE PERCEPTION OF VIOLENCE

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. KNOWLEDGE LEVELS OF TEACHER CANDIDATES ABOUT LIVING BEINGS

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Sexuality Knowledge of University Students

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. THE COMPARISON OF 2013 AND 2017 SCIENCE CURRICULUM FOR THE GAINS OF ENVIRONMENTAL SCIENCE

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Marmaris, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. INEVSTIGATION OF ENVIRONMENTAL AWARENESS LEVEL OF TEACHERS

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

22. Çevre Eğitiminde Ağ Araştırması Kullanımının Öğrencilerin Başarısı Üzerindeki

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

24. Cinsel Sağlık Dersini Alan Öğrencilerin Dersin Önemi Konusundaki Görüşler

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. A QUALITATIVE STUDY ON THE PERCEPTION OF VIOLENCE OF PRE-SERVICE TEACHER CANDIDATES

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. NOT STEM EDUCATION ENVIRONMENT FRIENDLY FETEMM EDUCATIONAL EVENT EXAMPLES

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Planlanmış Davranış Teorisi’ni temel alan enerji tasarrufu ölçeğinin (ETÖ) geliştirilmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. ETKINLIK VE GEZİLERİN ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARIN OLUŞMASINDAKİ ROLÜ BILGI VE TUTUMLARA OLAN OLUMLU ETKILERI

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

30. AN INVESTIGATION OF KNOWLEDGE ATTITUDES AND BEHAVIOURS TOWARD SUSTAINABLEENVIRONMENTAL EDUCATION OF THE INDIVIDUALS POST GRADUATE EDUCATION

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) which will take place on April 23 - 26, 2015, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015

31. KNOWLEDGE ATTITUDE AND BEHAVIOUR OF UNIVERSITY STUDENTS ON SEXUALITY

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) which will take place on April 23 - 26, 2015, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

32. İlkokul İkinci Sınıf Hayat Bilgisi Ders ve Çalışma Kitabı İncelemesi

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

33. Role of Excusion on Eco- Friendly Behaviors Formation

Tenth Congress of QualitativeInquıry. University of Illinois at Urbana-Champaign, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 24 Mayıs 2014, (Yayınlanmadı)

36. Öğretmenlerin Cinsel Sağlık Bilgi Düzeyleri

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Yayınlanmadı)

39. İlköğretim Öğrencilerinin Bitki Ve Hayvanlara Karşı İlgileri Ve İlgileri Belirleyen Uyarıcı Faktörler

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Yayınlanmadı)

40. Farklı Kültürlerde Çevre Bilincinin Durumu Ve Ekosentrik, Antroposentrik Ve Çevreye Karşı İtici Tutumlar.

X. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Yayınlanmadı)

41. İlköğretim Ve Ortaöğretim Okulu Öğrencilerinin Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerin Araştırılması

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Yayınlanmadı)

42. İlköğretim Ve Ortaöğretim Okulu Öğrencilerinin Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerin Araştırılması

X. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Yayınlanmadı)

43. Üniversite Öğrencilerinde Çevre Bilinci

VII. Ulusal Ekoloji Ve Çevre Kongresi, Malatya, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Yetiştirmede Çevre Bilincinin Önemi, Türk Ve Azeri Öğretmen Adaylarında Çevre Bilinci

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

45. Nasıl Bir Çevre Eğitimi Ve Çevre Dostu Davranışlar Kazandırmaya Yönelik Örnek Uygulamalar?

7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

46. Biyolojik Çeşitlilik Bilincinin Kazandırılmasında Kurbağa Ve Tırtıl Gibi Canlı Materyallerin Kullanılması

Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

47. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Öğretmenlerin Çevre Bilinci Düzeylerinin ve Bu Okullardaki Çevre Eğitiminin Durumunun Belirlenmesi

OMEP: 2003 Dünya Konsey Toplantısı Ve Konferansında bildiri olarak sunulmustur.Kusadası/ Türkiye, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Çevre Eğitimi Nasıl Olmalı Ve Çevre Dostu Davranışlar Nasıl Kazandırılmalıdır?

VI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

49. İlk Ve Orta Öğretim Okulu Öğrencilerinin İnsan Biyolojisi Ve Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerinin Araştırılması

VI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

50. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Çevreye Yararlı Davranışların Araştırılması

OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı Ve Konferansı, Kuşadası, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, (Özet Bildiri)

51. İlköğretimin II. Kademesindeki (6.7.8. Sınıflar) Öğrencilerde Çevreye Yaralı Davranışların Araştırılması

V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongre Kitabı, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

52. Empirische Untersuchungen Zu Bedingungen Des Umweltgerechten Verhaltens (Müllvermeidung) Bei Schülerinnen Und Schülern Auf Der Grundlage Der Theory Of Planned Behavior

V. Uluslararası Ekoloji Ve Çevre Sorunlar Sempozyumu, Çevre Eğitimi, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2000, (Özet Bildiri)

53. Determinants For Practicing Educational Methods İn Environmental Education - A Comparison Between Turkish And German Teachers Using The Theory Of Planned Behavior

Proceedings Of The III Conference Of European Researchers İn Didactic Of Biology, Santa-Coloma-De-Gramenet, İspanya, 29 Ekim - 01 Kasım 2000, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Analyzing Determinants Of Educational Methods İn Environmental Education By Using The Theory Of Planned Behavior

Lehren Und Lernen İm Biologieunterricht, Vienna, Avusturya, 01 Ocak 2000, ss.46-53, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. Empirische Untersuchungen Zu Bedingungen Der Umwelterziehung Auf Der Grundlage Der Theory Of Planned Behavior

Berichte Des Institut Für Didaktik Der Biologie, Münster, Almanya, 23 - 24 Temmuz 1999, (Yayınlanmadı)
Kitaplar 20

1. Çevre Okuryazarlığı Becerisi

Eğitimde 21. Yüzyıl Becerilerinin Kazandırılması Ders Planı ve Etkinlik Örnekleriyle, KÖSE MÜCAHİT, KURTULUŞ MUHAMMED AKİF, BİLEN KADİR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.113-134, 2024

3. Environment, Environmental Education, Envirenmental Awareness and Environmental Friendly İndividual

Different perspectives on Environmental Education, Erten, Sinan, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.1-27, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

4. FEN VE TEKNOLOJİ UYGULAMALARININ ÇEVREYE ETKİLERİ

SENARYOLARLA DESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ UYGULAMALARI, YILDIRIM GÜVEN; EZGİVE ÖNDER; AYŞE, NESİBE, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.449-490, 2020

5. Çevre Ve Çevre Bilinci

Fen Öğretimi, Doç. Dr. Cemil Aydoğdu, Doç. Dr. Sevgi Kıngır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.305-343, 2019

6. Sexuality And Sexualiztion in Yough (Turkey)

BLOOMS BURY EDUCAİON AND CHİLDHOOD STUDİES, BECS, Editör, Bloomberg Press , London, 2019

7. Sexuality and Sexualizition in Youht (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies, BECS Editor, Editör, Bloomsbury Publishing Plc, Bloomsbury Academic, London, ss.2-6, 2019

8. Transitions in Secondary Education (Turkey)

Bloomsbury Education and Childhood Studies, BECS Editor, Editör, Bloomsbury Academic, Publisher Bloomsbury Publishing Plc, London, ss.2-6, 2019

9. Canlılar Bilimi-Canlılar Alemi

Aydan Yayıncılık A.Ş., Ankara, 2017

10. Ortaokul 5 Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı

Bilim ve Kültür Yayınları, Ankara, 2015

11. İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı.

Bilim ve Kültür Yayınları, Ankara, 2014

12. Planlanmış Davranış Teorisi

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Ekici,G. ve Güven,M, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2013

13. Planlanmış Davranış Teorisi

Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Ekici, Gülay Güven, Meral, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.596-619, 2013

14. Canlılar Bilimi-Canlılar Âlemi

Aydan Yayınları, Ankara, 2011

16. Enerji Tasarrufu Davranışında Ortaya Çıkabilecek Psikolojik Ve Sosyolojik Engeller

Elektrik İşleri Etüt İdaresi Genel Müdürlüğü Yayını, Ankara, 2006

17. Fen Ve Teknoloji Öğretiminde Laboratuvarın Önemi Ve Deneyler

Fen Ve Teknoloji Öğretimi, M. Bahar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2006

18. Cinsel Sağlık Bilgileri Eğitimi Dersinin Değerlendirilmesi

Ergenlerde Sağlık Bilinci, N. Fincancıoğlu, Editör, İNSAN KAYNAKLARI GELİŞTİRME VAKFI, İstanbul, 2005

19. Enerji tasarrufu Davranışında Ortaya çıkabilecek Psikolojik ve Sosyolojik Engeller

25. Enerji Verimliliği Konferansı, Enerji ve Tabii kaynaklar Bakanlığı E.İ.E.İ koordinasyon Kurulu, Editör, Enerji Bakanlığı, Ankara, ss.248-264, 2005
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

74

Proje

3

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları