SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üniversite Öğrencilerindeki Çevreyi Korumaya Yönelik İlgilerde Kimin Ve Neyin Etkisi Olmaktdır?.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.38, ss.157-167, 2015 (SCI-Expanded)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Çevre Dostu Davranışların Araştırılması
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.28, sa.28, ss.91-100, 2005 (SSCI)
Uluslar Arası Yükselen Değer Olarak Biyolojik Çeşitlilik
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.27, sa.27, ss.98-105, 2004 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teachers’ Views on Turkey’s Zero Waste Project (TZWP)
Journal of Turkish Science Education
, cilt.19, sa.1, ss.71-81, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Effect of Augmented and Virtual Reality Applications in E-Learning on Students' Use of Microscopes
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.11, ss.75-87, 2022 (Hakemli Dergi)
Teachers' Views About Turkey's Zero Waste Project (TZWP)
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.19, ss.71-81, 2022 (Scopus)
Uluslararası Bir Çevre Eğitimi Programı Olan Yeşil Kutu Projesinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumu, Çevre Bilgisi ve Çevre Dostu Davranışlarına Etkisi
eskişehir osmangazi üniversitesi türk dünyası uygulama ve araştırma merkezi eğitim dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.145-166, 2020 (Hakemli Dergi)
Analysis of Laboratory Videos of Science Teacher Candidates with Many-Facet Rasch Measurement Model
Journal of Education in Science, Environment and Health
, cilt.5, sa.2, ss.146-155, 2019 (Hakemli Dergi)
Sexual Healt Knowledge of Teacher
Journal of Education in Science, Einvironment and Healt
, cilt.5, sa.1, ss.70-78, 2019 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Information, Attitude and Behaviors of the Conservatory Secondary School Students around the Environment.
The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences (EPESS)
, cilt.9, sa.1, ss.182-192, 2018 (Hakemli Dergi)
Investigation on Environmental Awareness Level of Teachers
The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences (EPESS)
, cilt.9, sa.1, ss.96-103, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Ve Yükseköğretim Öğrencileri Hangi Canlıları Ve Canlılık Özelliklerini Tanıyor?
The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences (EPESS), 2018
, cilt.9, sa.1, ss.3000-3010, 2018 (Hakemli Dergi)
The Role of Drama in Raising Environmental Awareness in Preservice Science Teachers
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.1052-1074, 2017 (Hakemli Dergi)
Sample course material for biodiversity and sustainable education
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.3, sa.2, ss.155-161, 2015 (ESCI)
Interests of 5th through 10th Grade Students Regarding Enviromental Protection Issues
International Journal of Progressive Education, Volume 11 Number 1, 2015
, cilt.11, sa.1, ss.163-172, 2015 (Hakemli Dergi)
Influence of Scientific Stories on Students Ideas about Science and Scientists
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.1, sa.2, ss.122-137, 2013 (ESCI)
Çevre Eğitimi ve Çevre Bilinci
Çevre ve İnsan Dergisi
, 2006 (Hakemli Dergi)
Planlanmış Davranış Teorisi İle Uygulamalı Öğretim Metodu
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Şiddet İle İlgili Düşünceleri
EJER, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Kadın ve Erkelerin Düşünce Dünyalarında Canlıların Algılanmasında Fark Var Mıdır?
EJERCongress 2019. VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Temmuz 2019
Üniversite Öğrencilerinin Bilim, Fen Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kavramlarına Yönelik Düşünceleri
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2019
Fen Bilimleri Dersinde Kavram Karikatürü Kullanımının 7.Sınıf Öğrencilerinin Kütle- Ağırlık Konusundaki Kavram Yanılgılarını Gidermeye Etkisi
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2019
Erken Çocukluk Eğitiminde Teknoloji Kullanımının Çocukların Çevre Sorunlarına Olan Farkındalıklarına Bir Örnek
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2019
INVESTIGATION OF THE ACTIVITIES FOUND IN SCIENCE COURSE TEXTBOOK
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
A QUANTITATIVE STUDY ON THE PERCEPTION OF VIOLENCE
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
KNOWLEDGE LEVELS OF TEACHER CANDIDATES ABOUT LIVING BEINGS
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
INEVSTIGATION OF ENVIRONMENTAL AWARENESS LEVEL OF TEACHERS
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Toplu Taşıma Araçlarını Kullanma Davranışlarının Planlanmış Davranış Teorisi ile İncelenmesi
International Symposium on Multidisciplinary Studies, 10 - 11 Kasım 2017
Cinsel Sağlık Dersini Alan Öğrencilerin Dersin Önemi Konusundaki Görüşler
IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
A QUALITATIVE STUDY ON THE PERCEPTION OF VIOLENCE OF PRE-SERVICE TEACHER CANDIDATES
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
NOT STEM EDUCATION ENVIRONMENT FRIENDLY FETEMM EDUCATIONAL EVENT EXAMPLES
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Planlanmış Davranış Teorisi’ni temel alan enerji tasarrufu ölçeğinin (ETÖ) geliştirilmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİ ÖNCESİ VE ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİ SONRASI 2050 YILIINDA ÇEVREMİZ NASIL OLACAKTIR SORUSUNA RESİMLEMELERİ
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Ocak - 03 Haziran 2016
ETKINLIK VE GEZİLERİN ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARIN OLUŞMASINDAKİ ROLÜ BILGI VE TUTUMLARA OLAN OLUMLU ETKILERI
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016
AN INVESTIGATION OF KNOWLEDGE ATTITUDES AND BEHAVIOURS TOWARD SUSTAINABLEENVIRONMENTAL EDUCATION OF THE INDIVIDUALS POST GRADUATE EDUCATION
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) which will take place on April 23 - 26, 2015, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015
KNOWLEDGE ATTITUDE AND BEHAVIOUR OF UNIVERSITY STUDENTS ON SEXUALITY
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) which will take place on April 23 - 26, 2015, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015
İlkokul İkinci Sınıf Hayat Bilgisi Ders ve Çalışma Kitabı İncelemesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Role of Excusion on Eco- Friendly Behaviors Formation
Tenth Congress of QualitativeInquıry. University of Illinois at Urbana-Champaign, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 24 Mayıs 2014
Öğretmenlerin Cinsel Sağlık Bilgi Düzeyleri
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014
Farklı Kültürlerde Çevre Bilincinin Durumu Ve Ekosentrik, Antroposentrik Ve Çevreye Karşı İtici Tutumlar.
X. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
İlköğretim Ve Ortaöğretim Okulu Öğrencilerinin Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerin Araştırılması
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
İlköğretim Ve Ortaöğretim Okulu Öğrencilerinin Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerin Araştırılması
X. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Üniversite Öğrencilerinde Çevre Bilinci
VII. Ulusal Ekoloji Ve Çevre Kongresi, Malatya, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2007
Öğretmen Yetiştirmede Çevre Bilincinin Önemi, Türk Ve Azeri Öğretmen Adaylarında Çevre Bilinci
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
Nasıl Bir Çevre Eğitimi Ve Çevre Dostu Davranışlar Kazandırmaya Yönelik Örnek Uygulamalar?
7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Biyolojik Çeşitlilik Bilincinin Kazandırılmasında Kurbağa Ve Tırtıl Gibi Canlı Materyallerin Kullanılması
Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Çevre Eğitimi Nasıl Olmalı Ve Çevre Dostu Davranışlar Nasıl Kazandırılmalıdır?
VI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
İlk Ve Orta Öğretim Okulu Öğrencilerinin İnsan Biyolojisi Ve Çevre Koruma Konularına Yönelik İlgilerinin Araştırılması
VI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Çevreye Yararlı Davranışların Araştırılması
OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı Ve Konferansı, Kuşadası, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003
İlköğretimin II. Kademesindeki (6.7.8. Sınıflar) Öğrencilerde Çevreye Yaralı Davranışların Araştırılması
V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongre Kitabı, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Empirische Untersuchungen Zu Bedingungen Des Umweltgerechten Verhaltens (Müllvermeidung) Bei Schülerinnen Und Schülern Auf Der Grundlage Der Theory Of Planned Behavior
V. Uluslararası Ekoloji Ve Çevre Sorunlar Sempozyumu, Çevre Eğitimi, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2000
Determinants For Practicing Educational Methods İn Environmental Education - A Comparison Between Turkish And German Teachers Using The Theory Of Planned Behavior
Proceedings Of The III Conference Of European Researchers İn Didactic Of Biology, Santa-Coloma-De-Gramenet, İspanya, 29 Ekim - 01 Kasım 2000
Analyzing Determinants Of Educational Methods İn Environmental Education By Using The Theory Of Planned Behavior
Lehren Und Lernen İm Biologieunterricht, Vienna, Avusturya, 01 Ocak 2000, ss.46-53
Empirische Untersuchungen Zu Bedingungen Der Umwelterziehung Auf Der Grundlage Der Theory Of Planned Behavior
Berichte Des Institut Für Didaktik Der Biologie, Münster, Almanya, 23 - 24 Temmuz 1999
Kitap & Kitap Bölümleri
Transitions in Secondary Education (Turkey)
Bloomsbury Education and Childhood Studies, BECS Editor, Editör, Bloomsbury Academic, Publisher Bloomsbury Publishing Plc, London, ss.2-6, 2019
Çevre Ve Çevre Bilinci
Fen Öğretimi, Doç. Dr. Cemil Aydoğdu, Doç. Dr. Sevgi Kıngır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.305-343, 2019
Sexuality And Sexualiztion in Yough (Turkey)
BLOOMS BURY EDUCAİON AND CHİLDHOOD STUDİES, BECS, Editör, Bloomberg Press , London, 2019
Canlılar Bilimi-Canlılar Alemi
Aydan Yayıncılık A.Ş., Ankara, 2017
Ortaokul 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı
Bilim ve Kültür Yayınları, Ankara, 2015
İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı.
Bilim ve Kültür Yayınları, Ankara, 2014
Planlanmış Davranış Teorisi
Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Ekici,G. ve Güven,M, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2013
Canlılar Bilimi-Canlılar Âlemi
Aydan Yayınları, Ankara, 2011
Enerji Tasarrufu Davranışında Ortaya Çıkabilecek Psikolojik Ve Sosyolojik Engeller
Elektrik İşleri Etüt İdaresi Genel Müdürlüğü Yayını, Ankara, 2006
Fen Ve Teknoloji Öğretiminde Laboratuvarın Önemi Ve Deneyler
Fen Ve Teknoloji Öğretimi, M. Bahar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2006
Cinsel Sağlık Bilgileri Eğitimi Dersinin Değerlendirilmesi
Ergenlerde Sağlık Bilinci, N. Fincancıoğlu, Editör, İNSAN KAYNAKLARI GELİŞTİRME VAKFI, İstanbul, 2005
Erten S Empirische Untersuchungen zu Bedingungen der Umwelterziehung ein interkultureller Vergleich auf der Grundlage der Theorie des geplanten Verhaltens
Tectum Verlag. Marburg. Deutschland, 2000