Yayınlar & Eserler

Makaleler 40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (3)
Scopus (13)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Biyoloji İle İlgili Doğru Bilinen Yanlışlar

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2. Biyoloji İle İlgili Doğru Bilinen Yanlışlar

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

3. Hacettepe Üniversitesi Biyoloji Öğretmen Adaylarının Nanoteknoloji Hakkındaki Düşünceleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

4. EDUCATIONAL USE of FACEBOOK AS SOCIAL NETWORK IN ANIMAL PHYSIOLOGY COURSE

World Conference on Educational Sciences | WCES, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, cilt.8, (Özet Bildiri)

5. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ NANOTEKNOLOJİ HAKKINDAKİ GELECEĞE YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

6. Üniversite öğrencilerinin hava ve hava kirliliği kavramlarına ilişkin metaforik algıları

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016 - 24 Nisan 2076, cilt.6, ss.60-66, (Tam Metin Bildiri)

7. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKILLI TELEFON BAĞIMLILIKLARI

Uluslararası Öğretmen Eğitimi Konferansı 2015 (ITEC 2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.6, ss.60-68, (Özet Bildiri)

8. Simulation in the Elimination of Conceptual Problems Related to the Issue of Nerve Conduction

International Educational Technology Conference, 3 - 05 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

9. An Analysis of Teachers' Levels of Participation in Cultural Activities

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.968-972, (Tam Metin Bildiri) identifier

10. Hacettepe University prospective biology teachers' self-confidence in terms of technological pedagogical content

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.931-934, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. An analysis of ankara science high school students' attitudes towards biology and their academic self-concepts in terms of some family characteristics

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.944-949, (Tam Metin Bildiri) identifier

12. The reliability and validity study of the attitude scale for physics course

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3338-3341, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

13. The reliability and validity study of the attitude scale for biology course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2185-2188, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

14. Biyoloji Fizik Kimya ve Matematik Öğretmeliği Öğrencilerinin Profil Araştırması

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Milli Eğitim Bakanlığı, 7-9 Eylül, Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, ss.1392-1397, (Tam Metin Bildiri)

15. Yabancı Dilde Hazırlanan Bir Genel Özyeterlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme ve Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

16. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımlarının İncelenmesi,

15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

17. Bilgisayar Kursunun Bilgisayara Yönelik Tutum Ve Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi

V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

20. Yabancı Dilde Hazırlanan Bir Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması

6. Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Design Process of Three-Dimensional Multi-User Virtual Environments (3D MUVEs) for Teaching Tree Species

Enriching Teaching and Learning Environments With Contemporary Technologies, Mehmet Durnali,İbrahim Limon, Editör, IGI GLOBAL, California, ss.117-137, 2020

2. Design Process of Three-Dimensional Multi-User VirtualEnvironments for Teaching Tree Species

Enriching Teaching and Learning Environments With Contemporary Technologies, Durnalı Mehmet, Limon İbrahim, Editör, IGI Global, Hershey, ss.117-137, 2020

3. Botanik Bahçeleri

Okul Dışı Öğrenme Ortamları , Ahmet İlhan Şen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.216-241, 2019

4. Üniversite öğrencilerinin “hava ve hava kirliliği” kavramlarına ilişkin metaforik algıları

Eğitim BİLİMLERİNDE YENİLİKLER VE NİTELİK ARAYIŞI, ÖZCAN DEMİRER, SERKAN DİNÇER, Editör, Pegem Akademi, ss.241-258, 2016
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

24

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

157

Proje

10

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları