SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Exploring the Disciplined Mind in Middle School Science Course
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, sa.51, ss.152-178, 2021 (ESCI)
What Do Immigrant Students Think about the School System? Analysis for Improving the Quality of Education
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.6, sa.14, ss.703-724, 2021 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterliliklerinin İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1304-1337, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğrencilere Göre Öğretmenlerin Sahip Olduğu Evrensel Değerler: Şehir ve Köy Okulu Örneği
Başkent University Journal of Education
, cilt.7, sa.1, ss.37-46, 2020 (Hakemli Dergi)
Öz düzenleme ve çalışma becerileri arasındaki ilişki
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, ss.207-220, 2015 (Hakemli Dergi)
Dördüncü ve Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.46, ss.151-168, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ideal school for students with high-level of success
International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), 9 - 12 Ekim 2019
Üstün yetenekli öğrencilerin fen bilimleri alanında disiplinli zihin özelliklerinin incelenmesi
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (UYEK), Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programının Fen Bilimleri Alanına Özgü Yeterlikler Açısından İncelenmesi
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019
Psikolojik Danişman Adaylarinin Evlilikteki Evrensel Değerlereİlişkin Görüşleri
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25 - 27 Ekim 2018
A Large-scale Cognitively Diagnostic Assessment Application in Reading Comprehension
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Ortaokul Fen Bilimleri Dersinde Disiplinli Zihin Gelişiminin İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.115
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşerinin Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE İLETEŞİM TEKNOLOJİSİ ARAÇLARININ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KÜMELEME ANALİZİYLE İNCELENMESİ
4TH. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Üst Başarı Düzeyindeki Liselerden Temel Liselere GeçenÖğrencilerin Öğretim Hizmeti Niteliğine İlişkin Görüşleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Haziran 2016
Eleştirel Düşünme Becerileri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1346-1347
Eleştirel Düşünme Becerileri ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Eleştirel düşünme becerileri ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerdekieğilimler Türkiye kapsamlı bir içerik analizi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
The opinions of social science teachers about universal values and values education
7th World Conference on Educational Sciences (WCES), 5 - 07 Şubat 2015
The Examination of New 5th Grade Science Book in Terms of 21st Century Themes
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference, 22 - 25 Nisan 2014
The Opinions of Science and Mathematics Pre service Teachers about the Usage of Technology A Comparative Study
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference, 22 - 25 Nisan 2014
The Examination of 7th Grade Science and Technology Curriculum in Terms of Disiplined Mind.
SfTE: Teacher Education: Meeting the Needs of The New Generation, Hong Kong Baptist University., 27 - 31 Mayıs 2013
Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Öğretim Hizmetinin Niteliğinin Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
5E modeli ve Yeni Taksonomiye Göre Yapılan Eğitimin Erişiye Etkisi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Self Regulated Learnıng In Gıfted Students A Turkısh Case
12th. Internatıonal Conference- Further Educatıon In The Balkan Countrıes, 25 - 27 Haziran 2009
A Study On Educable Mentally Retarded Chıldren In Turkey
12th. Internatıonal Conference- Further Educatıon In The Balkan Countrıes, 25 - 27 Haziran 2009
Adult Education in Turkey Past Present and Future
11th. International Conference- Further Education in the Balkan Countries, 23 - 25 Ekim 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Okullarda Kapsamlı Rehberlik Programlarının Geliştirilmesi
Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma, Kızıldağ, Seval, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.261-285, 2021
Öğretme-Öğrenme Modelleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lili Hurioğlu Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, 2018
İngiltere Eğitim Sistemi
Gelecek için Eğitim, Özcan Demirel, Editör, Pegem Akademi, ss.83-98, 2012