Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (2)
6. Exploring the Disciplined Mind in Middle School Science Course
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, sa.51, ss.152-178, 2021 (ESCI, TRDizin)
7. What Do Immigrant Students Think about the School System? Analysis for Improving the Quality of Education
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.6, sa.14, ss.703-724, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Öğrencilere Göre Öğretmenlerin Sahip Olduğu Evrensel Değerler: Şehir ve Köy Okulu Örneği
Başkent University Journal of Education
, cilt.7, sa.1, ss.37-46, 2020 (TRDizin)
15. Analyzing the Views of Teachers and Prospective Teachers on Information and Communication Technology via Descriptive Data Mining
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.6, sa.2, ss.314-329, 2019 (ESCI, TRDizin)
20. Öz düzenleme ve çalışma becerileri arasındaki ilişki
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, ss.207-220, 2015 (TRDizin)
22. An Investigation of Science Education in Terms of Disciplined Mind Characteristics
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, sa.4, ss.46-59, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
23. Dördüncü ve Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.46, ss.151-168, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
2. Ideal school for students with high-level of success
International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
3. Üstün yetenekli öğrencilerin fen bilimleri alanında disiplinli zihin özelliklerinin incelenmesi
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (UYEK), Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
4. Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programının Fen Bilimleri Alanına Özgü Yeterlikler Açısından İncelenmesi
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, (Özet Bildiri)
6. Psikolojik Danişman Adaylarinin Evlilikteki Evrensel Değerlereİlişkin Görüşleri
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. A Large-scale Cognitively Diagnostic Assessment Application in Reading Comprehension
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. Ortaokul Fen Bilimleri Dersinde Disiplinli Zihin Gelişiminin İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.115, (Özet Bildiri)
9. Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşlerinini Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
EJER, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarının Kullanımına İlişkin Görüşerinin Kümeleme Analiziyle İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE İLETEŞİM TEKNOLOJİSİ ARAÇLARININ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KÜMELEME ANALİZİYLE İNCELENMESİ
4TH. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Üst Başarı Düzeyindeki Liselerden Temel Liselere GeçenÖğrencilerin Öğretim Hizmeti Niteliğine İlişkin Görüşleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
13. Eleştirel Düşünme Becerileri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1346-1347, (Özet Bildiri)
14. Eleştirel Düşünme Becerileri ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler Türkiye Kapsamlı Bir İçerik Analizi
EJER Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
15. Eleştirel düşünme becerileri ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerdekieğilimler Türkiye kapsamlı bir içerik analizi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
16. The opinions of social science teachers about universal values and values education
7th World Conference on Educational Sciences (WCES), 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
17. The Examination of New 5th Grade Science Book in Terms of 21st Century Themes
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference, 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
18. The Opinions of Science and Mathematics Pre service Teachers about the Usage of Technology A Comparative Study
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference, 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
19. The Examination of 7th Grade Science and Technology Curriculum in Terms of Disiplined Mind.
SfTE: Teacher Education: Meeting the Needs of The New Generation, Hong Kong Baptist University., 27 - 31 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
20. Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Öğretim Hizmetinin Niteliğinin Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
21. 5E modeli ve Yeni Taksonomiye Göre Yapılan Eğitimin Erişiye Etkisi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
22. Self Regulated Learnıng In Gıfted Students A Turkısh Case
12th. Internatıonal Conference- Further Educatıon In The Balkan Countrıes, 25 - 27 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
23. A Study On Educable Mentally Retarded Chıldren In Turkey
12th. Internatıonal Conference- Further Educatıon In The Balkan Countrıes, 25 - 27 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
24. Adult Education in Turkey Past Present and Future
11th. International Conference- Further Education in the Balkan Countries, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Okullarda Kapsamlı Rehberlik Programlarının Geliştirilmesi
Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma, Kızıldağ, Seval, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.261-285, 2021
4. Öğretme-Öğrenme Modelleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lili Hurioğlu Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, 2018
5. İngiltere Eğitim Sistemi
Gelecek için Eğitim, Özcan Demirel, Editör, Pegem Akademi, ss.83-98, 2012